2013. január 9., szerda

9.rész

A kijelentés hallatán megakartam fordulni, de Lexie és Ashley elkapták a vállam és az ajtó irányába indultak velem. Hirtelen megcsörrent a mobilom én  pedig gyorsan előkerestem a táskámból.
- Halló.- kaptam fel.
- Robin vittél magaddal kulcsot?- kérdezte Alberta néni.
- Őőőő, szerintem nem. Kellett volna.- gondolkodtam el.
- Nem ártott volna, a hétvégéig ...- mondta a magáét én pedig lentebb csúsztattam a telefont, mivel egy lány rohant kifelé a házból. Mikor jobban láthatóvá vált a lány láttam, hogy Danielle Peazer az, és sír.
- Mi történt vele?- mutattam a lányra.
- Csak a heti dráma.- legyintett Lexie.
- De mit keres itt?- bámultam értetlenül.
- Dani várj!- rohant ki ő.
Megállt bennem az ütő. Semmit sem értettem az egészből, életem szerelme akiért úgy oda vagyok ( bár ezzel tudom nem vagyok egyedül.) itt áll előttem, a barátnője sírva rohant el az előbb, a nagynéném valami kulcsról beszél a telefonba a lányok rázogatnak és csettintgetnek az orrom előtt.
- Vigyük be mielőtt összeesik.- fogta meg a karom Naomi.
- Rendben.- mondták a többiek.
- Várjatok, majd segítünk.- lépett oda Zayn és Harry.
- Mi ... folyik... itt?- néztem körül.
- Majd bent megbeszéljük.- kapta ki a telefont a kezemből Ashley.
- Ez csúnya átverés.- ültettek le a kanapéra.
- Nyugi, ez nem átverés ez a valóság és most te is a része vagy és titok.- mondta Harry és levágódott a velem szemben lévő fotelba.
- Hozzatok neki vizet!- hallottam Zayn hangját, bár még nem hittem a szememnek.
- Répácskám milyen volt a reggeled?- adott egy csókot Carly Louisnak.
Ashley leült Harry ölébe én pedig kezdtem összerakni a képet.
- Remek és neked milyen volt a reggeled? És ő ki?- nézett rám Louis.
- Ő Robin.- mutatott be Naomi.
- És hogy kerül ide?- értetlenkedett Lou.
- Jaj Lou hát a barátunk.- vágta hátba Lexie.
- Tényleg mióta?- rántotta fel a szemöldökét.
- Egyik nap bementünk a boltba, ahol dolgozik és ott ismerkedtünk meg vele...- mesélte el Ashley a találkozásunkat.
- Hé ki az új barátotok.- jött be Niall.- Hé nem találkoztunk már valahol?- nézett a fiúkra.
- Nem rémlik.- rázták a fejét Harry és Louis.
- Robin jól vagy?- ült le mellém Lexie.
Nem tudtam megszólalni, bár éreztem nem én vagyok az egyetlen aki zaklatott, ugyanis Liam száguldott el a többiek mellett egy szó nélkül míg én csendben ültem a kanapén. Ashley hangosan nevetett miközben Harry hasán ült a fotelba és a haját piszkálta. Naomi végig engem bökdösött hátha megszólalok. Carly és Louis kéz a kézben mentek el az egyik szobába amerre Liam ment. Zayn Naomit ölelgette amit külső szemlélő tök aranyosnak tartana. Niall éppen egy csokit felezett el és odaadta Lexinek az egyik felét. Abban a pillanatban rohant be Paul a fiúk menedzsere.
- Hol van?- hallatszott a hangján, hogy eléggé ideges közben pedig előjött Louis és Carly.
- Ki hol van?- kérdezett vissza Louis, bár tuti tudta kit keres Paul.
- Liam.
- A szobájában.- mutatott mindenki a szoba felé.
- Mi folyik itt?- eredt meg a nyelvem.
- Áh szóval a vendégünknek van hangja.- puszilta arcon Zayn Naomit.
- Louis menjetek nézzétek meg Liamet és Pault.- lökdöste befelé Carly.
- Jó megyünk már.- nézett ártatlanul Niall.
Megvárták míg a fiúk elmentek és mind rám néztek.
- Mi folyik itt?- kérdeztem meg harmadszorra.
- Mi zavaros?- néztek rám.
- Hát az tiszta, hogy akkor ti jártok a fiúkkal.
- Zavar?- meredtek rám ami egyébként zavaró volt.
- Nem, csak egy rajongónak élőben kb 3 lépésre állni tőlük hát az egy valóra vált álom.- mondtam és a kezeimet tördeltem.
- Hé valaki valóra vált álomról beszélt.- jött ki Harry alsóban.
- Harry ugye tisztába vagy, hogy vendégünk van, és nem baj hogy alsóba rohangálsz.- mondta Carly.
- Kifelé!- adta meg az útját Ashley.
- Jó, de csak, hogy tudjátok én itthon vagyok.- ment vissza ahonnan jött.
- Akkor van még ami zavaros?- tette a kezét Ashley az enyémre.
- Mindenki úgy tudja, hogy Liamnek van csak barátnője, ti mért nem mondtátok el? És mi volt az a nagy fotós tömeg az első találkozásunknál?
- Hasonló kocsiból szálltunk ki, mint ami a fiúknak van, és gondolom összetévesztették.- mesélte Lexie.- és három utcányit rohantunk előlük mire leráztuk, és mázlinkra a sofőr is kisegített minket.
- Értem- mosolyogtam.- Tehát Lexie és Niall, Carly és Lou, Naomi és Zayn.- raktam össze a barát barátnő titulusokat.
- Ashley és Harry, és a még kitudja meddig együtt lévő Dani és Liam.- fejezte be Carly.
- Oké ezt vágom.
- Nincs itt sok vágni való.- ugrott oda Louis.
- Minden rendben van?- nézett a szoba felé Lexie.
- Persze.- ölelte át Carlyt.
- Kéne egy illedelmes bemutatkozás, ha már így itt vagytok.- ugrott fel Naomi.- Na álljatok fel.
Mindannyian felálltunk a fiúk az egyik én pedig a másik felén.
- Szia, Zayn Malik.- rázott velem kezet.
- Helló, Robin Peterson.- mosolyogtam.
- Szia, Niall Horan.- ráztam vele is kezet.
- Cső, Louis... Louis Tomlinson.- akár egy James Bond filmbe lenne.
- Harry " Állat" Styles.-mosolygott Harry mire Ashley megölelte hátulról.
- Liam jó, hogy jössz éppen bemutatkozás van.- rángatta Louis.
- Louis szerinted nekem ehhez van most kedvem.- ütötte el Louis kezét Liam.
- Robin ő itt Liam Payne.- lökte oda Louis, Liam meg csak intett egyet.
- Szia.- piszkáltam idegesen a hajam.
- Nézd!- hallottam a sugdolózást a hátam mögül.
Liam és Niall kimentek a konyhába, Zayn berakott valami filmet Harry Ashley párosítás vs Lou Carly páros ellen csók mérkőzést vívtak. Naomi pedig leült mellém.
 - Gyakran csinálják ezt?- néztem Naomira.
- Á csak naponta.- legyintett.
- Valaki jönne segíteni!- kiabált ki a konyhából Niall.
- Megyek manóm.- szaladt ki Lexie.
Lexie visszafelé egy nagy tál popcornnal érkezett.
- Kéne még valaki.- kiabált ki ismét Niall.
Elindultam a konyha felé, hogy majd segítek csak, hogy egy csata közepébe csöppentem. Liam egy serpenyővel védekezett Niall pedig egy fakanállal utánozta a vivókat.
- Mondtam, hogy nincs hozzá kedvem.- lépett egyet hátra Liam.
- Robin jó, hogy jössz.- vett észre Niall.- Kéne egy kis segítség.
- Őő...- álltam mozdulatlan.
- Félre!- rohant be a maradék 3 fiú.
- Szerintem.... én ... most.- mutogattam az ajtó felé, majd kiléptem.
Naomi telefonnal rohant felém és mikor át vettem oda súgta, hogy a nénikém az.
- Halló!- nyújtottam el.
- Hallatlan nem azért van a telefon, hogy el lehessen érni,-kiabált a telefonon keresztül.- Van nálad kulcs?
- Kéne?- tettem fel a kérdést.
- Ha a fejed nem lenne a nyakadhoz rögzítve azt is elhagynád. A hátsóajtó kulcsa a szőnyeg alatt van ott bebírsz menni.
- Oké.
- Robin itt alszik.- kapták ki a kezemből a telefont.
- De hisz nincs semmi ruhám.- szalad ki belőlem.
- Dehogy nem most is van rajtad ruha.- mosolygott Zayn a konyhaajtóból.
- Nem úgy gondoltam.- legyintettem rá, Lexie pedig a kezembe adta a kabátomat.
- Hová megyünk?
- Hozzátok, hozunk neked ruhát.- mondta Ashley.
- Mi is megyünk!- rohantak a garázshoz a fiúk.
- Liam gyere már ne szunnyadj itt bent.- adta oda a kabátját Zayn.
- Oké mielőtt megint lekardoztok fakanállal.- adta be a derekát Liam.
Elindultunk az autóhoz és mivel Carly és Lou nem beszéltek össze kissebb vita keletkezett.
- A mi kocsinkkal megyünk.- lebegtette a kulcsot Louis.
- Biztos nem.- lépett oda Carly.- Hogy még azon is elkapjanak és most egyébként sem hiányzik senkinek egy újabb paparazzo probléma.
- Ez most komoly.- nézett döbbenten Louis.
- Én vezetek pattanjatok be.- utasított Carly.
- De nem férünk el.- mutatott az autóra Niall.
- Megoldjuk!- Carly a hátsóülésekhez lépett és a csomagtartónál felnyitott még kettő ülést.- Na ki ül leghátra?
- Én nem!- emelte a magasba a kezét Zayn, Niall ás Harry.
- Ez komoly.- mászott be hátra Liam.
- Lányok?
- Én nem.- mondta egyszerre Naomi, Lexie és Ashley én pedig lemaradtam az egészről.
- Robin.- kiabált rám Carly.
- He?- néztem fel.
- Beszállnál.- mutatott az autóra.
Bemásztam Liam mellé előttünk Niall Zayn és Harry ült az ölükbe meg a barátnőik. Elindultunk hozzánk én pedig csendesen megkérdeztem Liamet, hogy mi történt ma délután.
- Semmi csak Dani valamin nagyon kiakadt amit mondtam neki.- sóhajtotta Liam.
15 perc alatt odaértünk Carly meg egy baromi nagyot fékezett. Naomi beesett a két ülés közé Ashley pedig bevágta a fejét. Kikászálódtunk az autóból és Carly feltette a legnagyobb kérdést.
- Hogy jutunk be?- mivel a hátsó ajtóhoz csak egy drótkerítésen keresztül jutunk be.
- Erre gyertek!- mutattam a hátsó mászható részhez az utat.- Itt léptem le amikor nem kellett volna.
Elkezdtem mászni a kerítésre amikor megcsúszott a lábam és egy baromi nagyot estem.
- Jól vagy ?- lépett oda Liam.
- Igen csak egy kicsit fáj a lábam.- mutattam a lábamra.
Felsegítettek és akkor Ashley meglátta a fájdalmam egy jelét.
- Vérzik!- kiabálta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése