2013. január 21., hétfő

19.rész

Éppen Diablo felé meneteltem amikor valaki elkapta a kezemet hátulról.
- Te megőrültél?- rántott hátra James.- Mit nem értettél azon, hogy ne idegesítsd fel?
Kikaptam a kezéből a répát és elindultam ismét a ló irányába. Diablo felnézett és elindult felém, de nem úgy mind aki megakar támadni, hanem mind aki a répát akarja tőlem elcsórni majd elszaladni.
- Gyere Diablo, ha idejössz megkapod a répát.- lebegtettem a köteg répát.
Diablo egész közel jött és mintha az ölelésemet kereste volna.
- Ez neked a félelmetes fenevad?
- Nem tom te honnan érkeztél, de idáig még senkit nem engedett magához.
- Én egy kivétel vagyok.- mosolyogtam önelégülten.
James telefonja megszólalt és amikor felvette annyit mondott Diablo idézem "Kivételezik vele". Ott hagytuk a lovakat és visszamentünk a nénémhez. Ott elköszöntem tőlük és elindultam a buszhoz. James pedig követett.
- Ennyire rossz társaság lennék?- loholt utánam.
- Nem csak ennyire nem érdekelsz.- vontam vállat.
James kérdése hallatán
- Ez most komoly? Valld be van valakid?- nézett rám én pedig döbbent fejjel bámultam.
- Most erre mondjam azt, hogy nincs de tetszik valaki és erre te elkezdesz nevetni és én elbuszozok a sötétségbe.
- Most komolyan Robin olyan ellenséges vagy velem.
- Még csodálkozol? Rám öntöttél egy pohár vizet.
- És bocsánatot kértem!- fakadt ki.
- Az nem jelent semmit. Olyan idegesítően nagyképű vagy, hogy ha én állat lennék lecsuknának téged állatkínzásért.
- De én nem ilyen vagyok.
- Egyszer voltál velem normális és az is csak akkor amíg Aztékot, Íriszt és Diablot mutattad be.-vágtam rá.
- Az volt az igazi énem.- lépett hozzám közelebb.
- Ne tégy olyat amit később megbánok.- figyelmeztettem.
- Csak azt akartam mondani, hogy olyan kedves és csinos lány vagy és, hogy amikor leszálltál a buszról szerelem volt első látásra.
- Minden lánynak eszt mondod?- néztem rá. - Mert a végén még féltékeny leszek.
- Mi dehogy is.
- James kedves és aranyos srác vagy, de én az igazira várok.
- Mért kell arra várni?
- Mert már amennyi időt vártam rá.- sóhajtottam.- Hiba volna most félre lépni.
- Robin én elhiszem, hogy te várod az igazi attól eljöhetnél velem randizni.
- James nem érted én mást szeretek.- vallottam be hangosan.
- Oké felfogtam, akkor egy baráti ebéd holnap?
Nemet akartam neki először mondani, de nem tettem.
- Jó, de csak szigorúan baráti viszony.- emeltem magasba az ujjam.
- Oké.- mosolygott.
- Na itt is a buszom, akkor holnap hova menjek?
- Találkozzunk a River Cafe- nál 4-kor.
- De semmi különlegesség csak két barát elmegy és együtt tölt egy napot.
- Én nem hiszek a fiú lány barátságba!
- De én igen.- világosítottam fel.
Felszálltam a buszra és a fiúk házáig meg sem mozdultam. Mikor leszálltam a buszról, már fél 9 volt. Kinyitottam az ajtót, de egy lélek sem volt a házban. Arra gondoltam, hogy rátaláltak a házra a rajongók és a fiúkat evakuálták és nekem elfelejtettek szólni. Éppen a cipőmet fűztem ki amikor Liam és Danielle jelent meg.
- Szia Robin!- köszöntek egyszerre.
- Ti nem szakítottatok egy 2 hete?- vizsgáltam őket.
- Csak a bulvár hiszi azt.- mondta Danielle.
- De miért?- néztem értetlenül, Liam pedig engem nézett.
- Azért, mert így tudtam jelentkezni a táncosnak egy turnéra.- mosolyogta Danielle.
- És felvettek?- néztem Liamre, bár a kérdés Danielle-hez szóllt.
- Igen és 2 hét múlva kezdődik a turné, úgyhogy  már várjuk.- adott egy csókot Liam-nek.
Miután Dani elment ketten maradtunk Liammel.
- Többiek?- kérdeztem közben leültem a kanapéra.
- Elmentek.
- Jó azt gondoltam, de hova?
- Niall randira vitte Lexiet, Zayn és Naomi elmentek "romantikázni"- rajzolt a kezével idézőjelet.- Harryék fent vannak az emeleten és Louisékat akkor láttam amikor Carlyt a kezében cipelte fel. És neked milyen volt a napod?- nézett rám.
- Hát a buszmegállóban leöntött egy srác vízzel, aztán kiderült, hogy a nagynéném új szomszédja. Utána megnéztük a lovaikat és utána kikísért a buszmegállóba.- meséltem el, bár a baráti vacsit inkább kihagytam, nehogy az a csöpp esélyem is oda legyen.
Liam bekapcsolt valami filmet amit Paul hozott délután. Naomi és Zayn épp a film kezdetekor esett be.
- Sziasztok!- tekerte le a sálat magáról Naomi.- Mit csináltok,- nézett minket ugyanis Liam a kanapé egy én pedig a másik végébe ültem.
- Filmet nézünk, nem jöttök?- kérdeztem.
- Csusszanj arrébb.- lökött arrébb Zayn.
Én tök közel ültem Liamhez ugyanis Zayn és Naomi összefogtak ellenem.
A film vége fele Zayn felkapta az alvó Naomit és felvitte.
- Majd reggel találkozunk.- suttogta Zayn.
- Asszem én is megyek.- indultam meg, de Liam utánam szólt.
- Nem várod meg, már csak pár perc van.- mosolygott.
- De.- bólintottam és vissza ültem.
A filmeben valakit lemészároltak én pedig felsikítottam.
- Jó vagy?- ölelt át Liam.
- Igen.- mondtam, bár éreztem, hogy remegek.
- Biztos.- húzott magához.
- Igen, de én asszem megyek.- indultam a lépcső irányába.
- Várj én is megyek.- kapcsolta ki a Tv-t.
Bementem a szobámba és úgy ahogy voltam bedőltem. Borzalmas rémálmom volt egy pasi üldözött és egy sikátorba kergetett be ott elkapott és leterített a földre én észveszejtően kiabáltam, de senki nem járt arra. Egyszer csak valaki elkezdett rázni én pedig kinyitottam a szemem. Liam ült a fejemnél és a homlokomat simogatta.
- Minden rendben?
- Szerintem igen.- ültem fel az ágyon.- Nagyon hangos voltam?
- Áh annyira nem!- szólalt meg az ajtómból Carly.

4 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy mennyire hiányolod a komenteimet, ezért kérdezek tőled valamit hogy kerül a színpadra egy gumi abroncs:?????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy kerék jobbat nem tudtak volna felvinni. Miért nem egy gumi nőt az is gumi

      Törlés
    2. Talán mert akkor még nem voltam olyan perverz mint most és azért kerék, mert nem jutott más az eszembe amibe belelehet szorulni :)

      Törlés