2013. január 4., péntek

7. rész

Bementem a mekibe és amikor éppen a pénztárcámat túrtam elő a táskámból egy nagy tömeg állta el a bejáratot. Na remek pedig csak fél 10 volt.
- Hé bocsi beengednél?- kopogtattam meg az előttem álló lány váll át.
- Még mit nem, majd még hagyom, hogy te találkozz velük hamarabb, mint én.- kiabált velem a lány.
- De én csak kaját akarok venni.- csaptam a két kezemet a combomra.
Hirtelen megnyílt a tömeg és 2 nagydarab pasi lökdöste az ajtó két féltekére a lányokat.
- Harry légy a férjem!- kiabálta egy pár lány, Harry pedig csak mosolygott.
- Lécci adtok autogramot?- kiabálták a lányok.
- Na jó mennyi időnk van?- nézett Naill a fiúkra.
- Rengeteg.- mosolygott Lou.
- Akkor.- mosolyodtak el a fiúk.- Hát persze!- kapták elő a tollakat.
Végig mentek az őrjöngő lányokon és mikor a végére értek,ahol éppenséggel álltam megálltak előttem.
- Te nem kérsz?- tartotta fel a filcet Zayn.
- Éppenséggel lehet.- nyújtottam ki a kezem, de mind az öten elkapták és aláírták én pedig elkezdem hangosan nevetni.
- Jól vagy?- nézett mélyen a szemembe Liam.
- Persze csak nagyon csikis vagyok.- piszkáltam idegesen a hajam.
- Liam gyere már.- rohant vissza Harry.
- Megyek.- rohant az autóhoz és közben engem nézett.
Mikor mindaz öten beszálltak az autó gyorsan elhajtott, a lányok meg amilyen hangosak voltak olyan csendben felszívódtak. Bementem a a mekibe és rendeltem elvitelre egy mcreggelit. Miközben fizettem láttam az órát, hogy már fél 11 elmúlt így gyorsan beledobáltam a pénztárcám a táskába a kajás zacskót a kezembe fogtam és kirohantam a buszmegállóhoz, remélve, hogy elérem. Mivel a busz sok megállót érintett eléggé késésbe voltam. Mire a belvárosi mozihoz értem a lányok már ott vártak engem.
- Sziasztok.- lihegtem.
Ashley ruhája.
- Szia veled meg mi történt?- kérdezte Ashley akin egy piros szoknya és hozzá illő felsőt viselt.
- Nagyon csinos vagy.- mosolyogtam.
- Köszi a te is kitettél magadért.- mondta.
- Carly nagyon jó a csizmád.- mosolyogta Naomi.
- Jó a felsőd.- mondta Lexie.
- A tiéd is.- mosolyogtam.
- Na szóval mi is történt veled?- tértek vissza az eredeti témához.
- Hát idefele betértem reggeliért a mekibe és ott volt...- hatásszünet.- a One Direction.
- Tényleg?- nézett rám Carly .
- Igen és Liam annyira aranyos volt és mindannyian aláírták a kezemet.- gyűrtem fel a ruhám ujját.
- De jó már, nézd ezt az ír manóm hagyta.- mosolyogta Lexie a többiek meg idegesen néztek Lexie-re.
Naomi ruhája.
- Szereted a One Directiont?- kerekedett el a szemem.
- Mindannyian szeretjük.- húzták ki magukat egyszerre.
- Tök jó.- mosolyogtam közben Carly oldalba bökte Ashleyt.
- Most mi van,- néztem rájuk.
- Megveszem a jegyeket.- szakította meg a kínos csendet Naomi.
I used to think that I was better alone, Why did I ever wanna let you go? Under the moonlight as we stared at the sea, The words you whispered I will always believe.
- Hé ez Lo...
- cas.- vágott a szavába Ashley.- Lucas a barátja neve.
Lexie ruhája

Carly ruhája.
- Jó, igen, micsoda?- ezek szűrödtek ki a beszélgetésből.- Jó figyi most a lányokkal vagyok egy 2 óra múlva megyek.- mondta és letette a telefont.
- Nagyon nagy gáz van? -kérdeztük, bár én nem ismerem a barátját.
- Nem egy kicsi parádé volt, de semmi komoly.- mosolyogta.
- Biztos?- kérdezte Lexie.
- Igen, de hol van már Naomi?- nézett szét Carly.
- Mehetünk?- lépett épp oda Naomi.
- Mit nézünk?- kérdeztem.
- Csak szexre kellesz.- mosolyogta Naomi.
- Szerintem igazán elmondhatnánk neki.- suttogta Lexie.
- Nem tudom.- mondta halkan Ashley.
- Naomi miről beszélnek?- kérdeztem a mellemet igyekvő szőke lányt.
Bementünk a moziba és leültünk a jegyen szereplő helyekre, a film egy tízes skálán 15-ös és maradtak emlékezetes pillanatok például az egyik ilyen amikor Carly kiborította a nachost vagy éppenséggel a film végénél mikor Ashley éppen akart ki menni a sorból felborított egy teli pohár valamit.
- Futás!- kiáltottat el magát.
Elkezdtünk szaladni és a kijáratig meg nem álltunk. Szakadtunk a nevetéstől és a kijáratnál lévő emberek eléggé bámultak minket, de mi még inkább nevettünk. A lányok összekuporodtak én pedig értetlenül bámultam őket.
- Robin írd le a lakcímedet.- nyújtott egy papírt át Ashley.
- Oké? De nem törtök be hozzánk?- hülyéskedtem.
- Nem de ha van kedved holnap Carly érted megy és eljöhetsz hozzánk.- mosolyogták.
- Nagyon szívesen.- mosolyogtam.
- Egy feltétellel- tartotta az ujját fel Ashley.
- Ha tudsz titkot tartani.- fejezte be Lexie.
- Persze, hogy tudok, ezt az egyet nagyon.
- Remek akkor Carly érted megy úgy 10-re.- adta ki a tervet Naomi.
- Mi olyan korán!!- esett le Carlynak az előbb mondottak.
- Igen és erről nem nyitok vitát.- fordult el Naomi.
Elköszöntünk egymástól és én nagy lendülettel indultam a buszmegállóhoz, hogy legalább a mekiig vigyen ki, hisz onnan nincs messze a hotel de nagynéni. Másfél óra alatt sikerült hazaérnem.
- Hát te?Már is itthon?- ámult a néném.
- Mert mennyi az idő?
- 5 óra van.
- Akkor igen.- mosolyogtam.- Elmegyek lezuhanyzok.
- Először meséld csak el mi jót csináltatok.
Elmeséltem a reggeli véletlen találkozómat az 1D-vel, a mozizást és azt, hogy egy pasi a gitárjával jött utánam és szerenádozott nekem és vicces is lett volna, ha nem nekem csinálja. A nagynéném csak jót nevetett rajtam  de őszintén nem láttam még így nevetni. Fél 8 kor elmentem fürdeni aztán aludni. A fürdés nem volt egy séta galopp ugyanis vigyáznom kellett arra, hogy le ne kopjon valamelyik. A nagy fürdés után beállítottam az órám és hullafáradtan estem bele az ágyamba, bár izgatott voltam a holnapi nap miatt irtó fáradt is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése