2013. január 19., szombat

17.rész

Mikor visszamentünk a házhoz, felszaladtam átöltözni ugyanis nem akartam egész délután a koncertes ruhámba lenni. Az új ajtóm egy kicsit furcsa volt, de legalább nem lehetett rajta belátni.
- Min gondolkozol?- lépett mögém Carly.
- He?- néztem fel az ajtó bámulásából
- Csak azon, hogy ....- néztem rá.- hagyjuk.- legyintettem és belépet az ajtón.
Levettem a magassarkúmat és kerestem egy egyszerű, de kényelmes ruhát. A nap hét ágra sütött kint, és mivel már a tavasz illatát lehetett érezni a levegőben sőt jobban mondva csak azt. Az időjárás váltakozó, de amikor éppen jó idő van bugyiba is szaladgálhatnál kint akkor sem fáznál. Elég sokáig böngészhettem a ruháimat, mert egyszer csak Naomi és Ashley álltak az ajtómba.
- Te mit csinálsz?- meredtek rám.
- Ruhát keresek.- mondtam.
- De egy szál bugyiba és melltartóba?- csukta be az ajtót Ashley.
- Bocs, tudtommal ez az én szobám.
- Na mindegy, engedj majd én keresek neked valamit.- ültetett le Naomi.
- Mi mondott Liam amikor kimentünk?- kérdezte Ashley.
- Harry megzavarta.- sóhajtottam.
- Ezért még kapni fog.- mondta Ashley.
- Egyébként akárki akármit mond szerintem ti összeilletek.- mondta Naomi én pedig majdnem kiköptem a vizet amit éppen ittam.
- Khm, khm..- fulladoztam.
- Jól vagy?- néztek rám.
- Igen, csak éppen fulladozok.- tettem le az üveget a földre.
- Hej mi ez a fulladozás? Folyosó végérő lehet hallani.- nyitott be Carly.
- Csajok a fiú kérdezik, hogy nem vagytok éhesek?- jött be utána Lexie.
Egymásra néztünk és bólintottunk, majd Lexie leszaladt, de egy pillanat múlva vissza is jött.
- Oké csinálnak kaját, de nem tudják eldönteni mi legyen szóval...- Rám nézett.- Robin mért vagy bugyiba és melltartóba?
- Mert még nem találtam neki ruhát.- mosolygott a szekrényemből Naomi.
- Ez lesz az.- ugrott fel Carly.
Kivett  a szekrényből egy mini farmer nacit és egy lila inget és egy fekete övet.
- Vedd fel mielőtt a fiúk feljönnek.- dobta oda a ruhát.
Éppen az ingemet gomboltam be amikor a fiúk ránk törtek.
- Mi legyen a kaja?- néztek ránk.
- Rosszkor?- nézett rám Zayn.
- Á dehogy csak épp öltöztem át.- legyintettem.
- Na akkor mi legyen a kaja?- tapsolt kettőt Louis.
- Robin ettél már Liam fajitasából?- nézett rám Niall.
- Nem.- ráztam a fejem, közben egy zoknit kerestem a fiókomban.- Basszus nincs zoknim, tudna nekem valaki egy papucsot vagy egy zoknit kölcsön adni?
- Akkor az lesz!- mondták rá a többiek.
- Mekkora a lábad?
- 40-41, talán.
Louis kiment és behozott egy batman-es papucsot.
- Tessék ez Liam-é, de neki most nem kell, nyugodtan vedd fel.- dobta oda a lábam elé.
- Köszi.- eresztettem rájuk egy mosolyt.
A fiúk lementek a konyhába, hogy elkészítsék az ételt. Velük ment még Carly és Lexie is, mert szerintük sexy ahogy Niall és Louis a konyhába ténykednek. Naomi-val és Ashley-vel hármasban beszélgettünk arról, hogy Liam mennyire illik hozzám, vagyis jobban mondva ők mondták én pedig hallgattam. A beszélgetésüket a nagynéném zavarta meg, vagyis a telefonom.
- Szia Alberta.- vettem fel.
- Robin rá érsz ma?- kérdezte idegesen.
- Attól függ mikortól?
- Hát olyan este 6 és 7 között.- hallatszott a hangán, hogy ideges.
- Szerintem igen.
- Akkor úgy 5 körül gyere haza, de nem kell kiöltözni. Most nem.
- Oké akkor átmegyek 5 körül és nem öltözik ki.
- Nagyon köszönöm.- csapta le a kagylót.
- Lányok kész a kaja.- kiabált fel Carly.
Lementünk és isteni finom illatok terjengtek a konyhából. Az asztal meg volt terítve és a kaja ki volt mindenkinek készítve. Csak ámultam, hogy milyen szép az egész.
- Na Robin mivel te még nem ettél te leszel az első.- csúsztatott egy tányérral elém Liam.
Beleharaptam és először nem találtam szavakat, majd amikor a többiek is beleharaptak és láttam, hogy Louis az étellel játszik elnevettem magam.
- Louis a barátnőd nem tanított meg enni?- nézett rá Zayn aki utána Carlyt méregette aki szint úgy játszott a kajával.- Nem szóltam.- legyintett.
Rá néztem az órára és bekaptam az utolsó falatokat.
- Nagyon finom volt, de nekem indulom kéne.
- Hova?- néztek rám egyszerre.
- A nagynéném haza rendelt és indulnom kéne, mert hátha át akar öltöztetni.
- Elvigyelek?- kérdezte Liam.
- Nem kell, majd buszozok. - indultam a cipőmet venni.
A többiek felszívódtak csak Liam maradt ott velem.
- Robin én azt akartam mondani, hogy...
- Bocsi lent hagytam a poharam.- fogta meg Louis a boros poharakat, Liam pedig leengedte a fejét.
Megcsörrent a mobilom, úgyhogy intettem nekik és kimentem a buszmegállóhoz. Felszálltam a buszra és leültem egy szabad helyre. Előszedtem a könyvemet és elkezdtem olvasni. Az utolsó megállónál mikor leszálltam egy srác nekem jött és rám borította az italát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése