2013. január 13., vasárnap

12.rész

Dani összefonta maga előtt a kezeit és Liamre nézett.
- Ő a barátnőnk.- mentette ki Lexie.
- Értem.- nyugodott meg Dani.- Szia én Danielle Peazer vagyok.- nyújtotta a kezét.
- Szia Robin Peterson.- viszonoztam a kedvességét.
- Danielle mit csinálsz ma délután.- nézett rá Liam.
- Próbám lesz.- ölelte meg Liamet.
- És ti mit csináltok?- néztem a többiekre.
- Mi megyünk és veszünk egy ágyat a régi helyett.- mondta Louis.
- Lehet, hogy mi is veletek megyünk.- ölelte meg Ashley a barátját.
- Mi? Minek? Nincs semmi baja az ágyunknak.- mondta Harry.
- Hidd el Harry szükségetek van az új ágyra.- mondta Liam, a többiek meg bólogattak.
- Kérdezd csak Robint.- mutatott rám Niall.
- He?- néztem rá.
- Az éjszaka a nyikorgás zavart?- világosított fel Carly.
- Eléggé.- mondtam, de rögtön javítottam magam.- De meglehet szokni.
- Nem, megyünk Louékkal és nézünk új ágyat.- mondta Ashley.
- Zayn ti mit csináltok ma?- nézett Louis a turbékoló párra.
- Meglepi.- mosolyogta el magát Naomi.
- Erről nem is tudtam.- adott egy csókot Naominak.
- A meglepiről jut eszembe Robin a jövő héten lesz a koncert akarsz jönni,- nézett rám Lexie.
- Nem arra a napra már van programom.- mondtam, de ott leszek a közönség soraiban, de ezt ők nem tudják.
- Értem, de ha meggondolod csak szólj, van egy emberem aki betud vinni.- ölelte meg Niallt.
- Liam te mit csinálsz ma?- kérdezte a barátnője.
- Hát el kell mennem a kiadóhoz, de utána benézek a próbádra.- ölelte meg.
- Robin?- néztek rám egyszerre.
- Hát szerintem elmegyek a bátyámat megnézem aztán elmegyek könyvesboltba.- soroltam a mai programom ugyanis ha mindenki lelép nem akarok egyedül itt maradni.
- Hol lakik a bátyád?
- Az Abbey Roadon.
- Pont arra felé megyünk, ha szeretnéd elviszünk.- ajánlotta fel Lou.
- Oké akkor nem kell taxit hívnod.
- Ha nem is arra megyünk akkor elvittünk volna.- mosolygott Liam.
- Hát akkor is köszi.
Vissza mentem a szobámba és előkerestem a lila felsőmet és a fehér nacimat. Felöltöztem amikor a lányok éppen kopogás nélkül rám nyitottak.
- Mesélj!- ült le az ágyamra Ashley.
- Miről?- néztem értetlenül.
- A tegnap estéről.- vágódott le az ágyra Carly.
- Hát nem volt semmi.- nyugtattam meg őket.
- És miről beszéltetek?- nyugtalankodott Naomi.
- Tulajdonképpen ti honnan tudjátok?- mivel Harry megígérte, hogy tartja a száját.
- Egy madárka csiripelte.- vont vállat Ashley.
- Harry volt igaz?
- Nem.- legyintették, de tudom, hogy hazudtak.
- Mindegy annyi volt, hogy kimentem a teraszra, mert ti (mutattam Ashleyre) egész este nyikorgattátok az ágyat.- álltam velük szembe.
- És hogy került oda Liam?- várták a részleteket.
- Halvány lila dunsztom nincs.- kerestem elő egy pulcsit.
- Akkor jó.- ment az ajtó felé Carly.
- Lányok mehetünk?- kiabált fel Lou és Harry.
- Igen.- kiabált le Ashley.- Robin jössz?
- Igen.- indultam utánuk.
Mikor az Abbey Roadra értük kiszálltam a többiek meg elhajtottak. Előkerestem a mobilom, hogy felhívjam a bátyám, hogy itt vagyok csak nem tom melyik ház az övé. Mikor felvette örömteli volt a hangja.
- Robin! Itt vagyok.- kiabált valaki utánam.
- Á szia te hogyhogy itt?- mért végig a bátyám.
- Csak gondoltam meglátogatlak.- öleltem meg.
- Voltam nálatok, de senki nem nyitott ajtót.- mesélte.
- Hát nem is csodálom Alberta elutazott én pedig a barátnőimnél voltam.
- Elutazott?
- Igen és mielőtt megkérded nem tudom hova.
- Értem gyere főzök teát.- engedett előre az ajtóban.
- És kihozott idáig?- tette fel a vizet forrni.
- Egy barátom.
- És kedves?
- Robert! A barátnőm pasija.
- Bocsi ezt honnan kellett volna tudnom. Mit csinálsz ezután?
- Szerintem elmegyek a könyvesboltba. Nagyon messze van innen?
- Nincs egy pár sarokkal van feljebb innen.- vett elő egy térképet.- Itt.- jelölte be nekem.
- Jó nem kell térkép nélkül is oda találok.- ittam ki a teát ami idő közben hozzám került.
Elindultam a könyvesboltba egy órán át válogattam a jobbnál jobb könyvek között és végül egy Alyson Noel könyvet választottam. Éppen amikor fizettem ki megcsörrent a telefonom.
- Halló tessék.- vettem fel.
- Kész vagy?-szólt bele egy ismerős hang.
- Kibeszél?- Egyébként kész akármivel is.
- Liam és akkor hol vagy?
- Honnan tudod a teló számom, a Abbey Roadtól két 2 utcányira lévő könyvesboltból lépek ki.
- Akkor gyere, itt állok a kocsival.- villantotta meg az autó fényszóróit.
- Oké.- indultam el és letettem a telefont.
- Hát te?- néztem rá.
- Louis küldött el mert ők még ágyra vadásznak és mivel mondtad, hogy könyvesboltba is akarsz jönni gondoltam a legközelebbibe leszel.- mesélte miközben kikanyarodott az utcából.- És találtál könyvet?
- Igen, ezaz egyik kedvenc írónő könyve.-mosolyogtam.
Mire hazaértünk a többiek már rég otthon voltak. Niallt láttam meg így tőle kérdeztem meg, hogy hol vannak a többiek.
- Fent tesztelik az ágyat, úgyhogy ha nem akarsz olyan dolgokat hallani akkor egy jó tanács ne menj fel.- adta a biztonsági löketet Niall.
Zayn sétált be amikor Naomi a nyakába ugrott.
- Áh Robin milyen volt a délutánod?
- Egész jó.- mosolyodtam el, de a mosolyomat más váltotta ki.
Ashley és Harry eléggé kielégült fejjel jöttek el és mikor látótávolságba kerültek mindenki szakadta a nevetéstől. Harry csak összenézet Ashelyvel és csak vállat vontak.
- Milyen volt az új ágy?- kérdeztem két nevetés között.
- Nekik biztos jobb volt.- mutatott Liam a törött ágy két tulajára.
- Na és nektek milyen az ágy?- kérdezte nevetve Naomi.
- Egyszerűen fantasztikus.- mosolyodott el Louis.

2 megjegyzés: