2013. január 1., kedd

2. rész

A csengetésre visszafordultam és nagy kínszenvedéssel kinyitottam az ajtót.
- Ha Alberta Cookot keresi még nem ért haza.- nyitottam az ajtót a bemagolt szöveggel.
- Akkor még időben érkeztem.- mosolygott egy fiú.
- Ki maga? És mit akar?- hajtottam be egy kicsit az ajtót.
- Megnézem azt akit évekig rejtegettek előlem.- lépett hátrébb.
- Öö??- tudnom kéne, hogy mire akar ez a fickó kilyukadni.
- Megértem, hogy nem ismersz fel Robin.
- Honnan tudod a nevem?
- Hát csak tudom már a saját húgom nevét.- mosolyogta én pedig egy kicsit kinyitottam az ajtót.
- Honnan tudjam, hogy nem csak kamuzol?- néztem körbe hátha egy ilyen kandi kamerába csöppentem.
- Onnan, hogy én vettem az ajándékokat amiket kaptál és 6 éves korodig egy házba éltünk.
Na ha most beengedem vagy megöl és kirabolja a házat ami miatt a nénikém még egyszer megöl vagy tényleg a bátyám és elmesélné végre nekem, hogy mért hagyott magamra és mért most jött vissza ennyi idő után. Beengedtem a házba és a lépcső felé invitáltam.
- Most hova vezetsz engem?-fordult hátra.
- Csak menj előre, a nagynéném nem találhat itt.- mutattam előre.
Felértünk a szobámhoz és amint elé kerültem láttam az ámulatot az arcán.
- Mi a baj?- nyitottam a szobám ajtaját a titokban másolt kulccsal.
- Semmi csak azt hittem valami szebb szobád van Robin.
- Foglalj helyet.- mutattam az ágyamra.- Na az első kérdésem, hogy mi a neved?
- Robert Peterson vagyok 22 éves és egy lemezkiadó cégnél dolgozom ami ...
- Ne is folytasd csak a nevedre voltam kíváncsi.- szakítottam csúnyán félbe.
- Tudom, hogy haragszol rám, de meg kell értened, hogy miattad csináltam. -simította meg a vállam.
- Tényleg? Akkor nem mentél volna el és akkor egyáltalán minek jöttél vissza?
- Ez hosszú és bonyolult.- sóhajtotta.
- Mindenről lemaradtál. Lemaradtál az érettségi átadásról, a szalagavatómról és nem voltál mellettem a legnehezebb napokban.- soroltam fel egyre idegesebben.
- De igen is ott voltam a szalagavatódon és az érettségi átadáson is ott voltam.- védekezett Robert.
- Tényleg és milyen ruha volt rajtam a szalagavatón?- ha ott volt akkor tudni fogja.
- Egy pillanat.- mutatott az ujjával és a telóját kezdte el nyomkodni.- Tessék ez az a ruha ami rajtad volt.- mutatta a telóján.
Csak a ruhát nézd
- Ez még nem bizonyít semmit.- fontam magam elé a kezemet.
- Akkor ne hidd el.
- Figyi bocsánat, csak nem tudom, hogy ....
- Nem baj egyébként tudom, hogy mérges voltál senkid nem volt akire támaszkodni tudtál volna, csak ez a házsártos szipirtyó.- ölelt meg.
- Ideje lesz menned.- néztem az órára a falon.
- Ez így igaz, jaj jut eszembe ezt neked hoztam, ha kell valami vedd meg belőle nyugodtan.- nyújtott át egy borítékot.
- Ez igazán nem kellett volna.
- De mert még taxira sem ad pénz.- utalt a délutáni kis sétámra amiről fogalmam sem volt, hogy tudja.
- ROBIN!!- kiabált Alberta néni.
- A hátsó ajtón ki tudsz menni én meg majd elől lefoglalom.- adtam le az utasítást.
- Oké.
- Megyek!- kiabáltam le.
- Sosem jön fel?
- Nem.
Leszaladtam a lépcsőn és Alberta néni egy felmosót tartott a kezében. Már előre rettegem, hogy melyik undorítóan mocskos részét kell kitakarítanom a háznak.
- ÁÁ, jó hogy jössz van egy kis feladatom a számodra.
- Kigondolta volna.- sóhajtottam.
- Ne feleselj kisasszony.- tartotta fel a mutató ujját- Ki kell takarítanod az beszélgetős szobát.
Beszélgetős szoba = mocsok, kosz és piszok ugyanis nem lát felmosót csak mikor a nénikém barátnői átjönnek.
- Hurrá! Már alig várom, hogy megcsinálhassam.- erőltettem magamra egy kis mosolyt.- De ugye hallgathatok zenét?
- Ha azokra a nyálas kisfiúkra gondolsz, hallgasd de ne zavard meg a meditációs gyakorlatomat.
- Rendben nem fogom.
Kb fél 12-re végeztem mindennel és akkorra estem bele az ágyba, gyors felkapcsoltam a Tv-t amit csak azért kaptam, mert a nagynénémre éppen költekezési láz jött rá. Ahogy bekapcsolódott a képernyőn a One Direction állt én meg felugrottam örömömbe.
- Harry ha jól hallottam ott hagytad Taylort. Váltottál lányt vagy most szingli állapotba vagy és a rajongóid örülhetnek?- fordult a riporter Harryhez.
Ez az ismétlik a délelőtti interjút. Legalább nem maradtam le róla.
- Magánéletről nem adunk ki információt.- ugrott oda Louis.
- Akkor erről jól gondolom nem árultok el többet.
- Így van.- bólintottak rá mind az 5-en.
- És igaz-e az Liam, hogy Danielle Peazerral újra együtt vagytok?
- Igen ez így igaz.- mosolyogta Liam ( ő az én kedvencem)
- Akkor most a rajongóid nem nagyon örülnek?
- Daniellel nem volt a rajongóinknak semmi baja.- jelentette ki Zayn.
- Legalábbis nem tudunk róla, és ő sem említette, hogy gyűlölködő üzeneteket kapna.- egészítette ki Liam.
- Értem, köszönöm, hogy válaszoltatok egy- két kérdésemre. És önöknek is köszönöm, hogy velünk tartottak.- búcsúzott a riporter a fiúk meg vadul kalimpáltak.
- ÓÓ Liam remélem boldogok lesztek Daniellel.- mondtam magamnak.
Lekapcsoltam a Tv-t és ledőltem aludni, hiszen hulla fáradt voltam. Gyorsan el is aludtam, és ha nem lett volna elég a bátyám megjelenése utána még takaríthattam, mint Hamupipőke. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése