2013. január 29., kedd

23.rész

A tánc közepén Paul törtetett be és az ajtó a kezébe maradt. Nagyra nyílt szemekkel méregette az ajtót amit a falnak támasztott, a veszekedő Hazzát és Ashleyt, Liamet és engem, ahogy egymásba vagyunk borul. Liam elfordult és így én kerültem háttal a fiúk menedzserének.
- Mégis mi történt az ajtóval?- informálódott, mi pedig Ashley-ékre néztünk.
- Miért néz mindenki rám!- csattant fel Harry.
- Mert ti csináltátok!- kiabált ki Louis vállából Carly.
- Ezt most úgy mondod, mintha ti nem törtetek volna még semmit el.- védekezett Ashley.
- Én ezt egy szóval sem mondtam.-nézett ki Carly Louis öleléséből.
- Ashley ez már megtörtént, ezen nem tudsz változtatni.- nézett fel Naomi.
- Na jól van ne vitatkozzatok!- csitította a lányokat Paul.- Egyébként azért jöttem, hogy elújságoljam nektek, hogy jelölték a Kiss You-t az Anglia legjobb videóklippje címére.- nyilatkozta ünnepélyesen Paul.
- Mikor lesz?- kérdezte Niall.
- Micsoda?- lestem Liam válla felett.
- Hát a szavazás vége?- frissítette a memóriám Niall.
- 2 hét múlva.- válaszolt Paul.- Na de én megyek is nem akarom zavarni a szórakozásotokat.- indult ki az ajtón.- Lányok, csak ésszel!- kiabált az előszobából.
Paul lelépett mi pedig tovább dülöngéltünk tovább a kanapén és a Tv között. Harry bekapcsolt egy lassú zenét majd visszaült a helyére. Én a fejemet Liam vállára hajtottam a fejem és a testem követte az övét. Egyszer csak Harry felállt és oda nyújtotta Ashleynek a kezét. Ashley először csak nézett majd elütötte a kezét és felszaladta a szobába.
- Hazza, nagyon haragudhat rád.- suttogta Louis.
- Nem vagy vicces.- vágódott le Harry a kanapéra.
- Nemár Hazza, mért nem kérsz tőle bocsánatot.- simította meg a hajam Liam.
- Szerintetek nem próbáltam.- morgolódott Harry.
A nagy lassúzás közepette egyszer csak Liam felkapott és elindult az emeletre velem. Mikor a lépcső tetején járt velem.
- Hová viszel?- kérdeztem halkan.
- Látom, hogy álmos vagy.- puszilta meg a homlokom.
Letett az ágyára majd ránézett a telefonomra.
- Jött egy e-mailed.- vette fel a telefonom.
- Addsza!- nyúlkáltam érte.
Oda adta én pedig átfutottam az üzeneteket. Egy-két értesítés és egy a sulitól.
- Basszus!- nyögtem fel.
- Mi a baj?- vizsgált meg.
- Holnap vizsga és nem tudok semmit.- böngésztem a telefonomat.
- Miből?
- Töri.- mutattam az asztalomon lévő anyag kupacra.
- Segítsek?- nézett rám.
- Ha neked nem nagy fáradság.- mentem a könyveimért.
Fél egyik tanultunk Liammel és szinte mindent megtanultam és már csak egy tétel volt hátra, de elaludtam felette és Liam mellettem maradt. Reggel arra ébredtünk, hogy a telefonom csörög. Fölpattantam és megnéztem ki az és mit akar. Szerencsére csak a telefon ébresztője volt.
- Készen állsz? - mosolygott a paplan alól Liam.
Felöltöztem és leindultam a lépcsőn és Ashleyvel találtam magam szemben.
- Hát te mi jót csinálsz itt reggel 9 tájt?- nézett.
- Tegnap tudtam meg, hogy ma van a vizsgám szóval most épp oda tartok.- mosolyogtam.
- Elkísérhetlek?- nézett kiskutyaszemekkel.
- Ha szerzel fuvart...
- Majd én!- jelentkezett Harry.
- Na azt már nem.- állította meg Ashley.
- Ashley!- szóltam rá határozottan.- Nincs más aki ébren volna.
- Na jó, induljunk.- indult kifelé.
Harry kitett minket a sulinál én pedig berohantam a teremhez és leültem a helyemre.
- Jó reggelt! Remélem mindenki felkészült?-osztotta szét a dolgozatokat.
A dolgozat iszonyat nehéz volt és mikor besikerült adnom a tanár rám nézett és elmosolyodott.
- Nagyon örülök, hogy egy ilyen kiváló tanulót  köszönthetek az egyetemet.- nézte át a dolgozatomat.
- Én is örülök tanár úr.
- Nagyon szép dolgozat, kitűnő! Át ment.- intett, hogy induljak kifelé.
Kimentem és mikor megláttam, hogy Liam ott áll Ashleyvel odarohantam és nyakába ugrottam.
- Hey, Hey! Na sikerült?- nézett rám.
- Igen mindent neked köszönhetek.- öleltem meg.
- Hey te ott göndör?- kiabált egy idegen hang.
- Ki én?- fordult meg Ash.
- Te én ma este? Randi?- jött oda egy magas szőke srác.
- Tuti nem.- kereste a menekülőt Ashley.
- Veszed le a mocskos kezedet a barátnőmről!!- rohant oda Harry.
- Bocs haver nem tudtam, hogy ez a szépség a tiéd.- kanyarodott el a srác.
- Köszi.- mosolyodott el Ash.
Harrynek megcsillant a szeme, de Ash nem mondott rá semmit én pedig idejét láttam legalább a banda felének elmondani.
- Figyeljetek!- hívtam fel a figyelmet.- A jövő héten elutazok a nagynénémmel Franciaországba.
- Mi csoda!- akadt ki Liam.
- Induljunk!- mondta Harry.
Vissza felé senki nem szólt senkihez, de a kínos csendet nekem kellett megtörnöm.
- Ne haragudjatok!
- Nincs semmi, de azért elmondhattad volna.- mondta Liam.
Mikor visszaértünk bementünk a konyhába ahol egy gitározó Niallal találtam magam szembe és egy fehérneműbe mászkáló Carlyval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése