2013. január 22., kedd

20.rész

- Carly, menj nyugodtan aludni.- hessegette el Liam.
- De ha megint felébresztetek, végetek.- csapta be maga után az ajtót.
- Liam mit akartál mondani nekem?- néztem mélyen a szemébe.
- Már nem lényeges.- legyintett.
- De én szeretném tudni.- néztem rá kiskutya szemekkel.
- Aludj még egy kicsit.- puszilta meg a homlokomat.
Arrébb csúsztam, hogy ő is odaférjen, ő pedig bebújt mellém és elkezdte cirógatta a hajamat. Ott feküdt mellettem én pedig pillanatokkal utána elaludtam.
*Másnap reggel*
Liam egész végig ott feküdt mellettem. Elkezdtem fészkelődni Liam pedig elkezdte a vállamat simogatni. Felültem az ágyon és rám mosolyodtam és közben észre vettem, hogy hiányzik róla a felsője.
- Jó reggelt.- mosolygott rám.
- Neked is!-  néztem a felső testét.
- Lexie, Ashley! Nem láttátok Liamet?- hallottam Danielle hangját.
- Tegnap este óta nem.- mondta Ashley.
- Én most jöttem haza Niallal szóval nem.- hallatszott Lexie hangja, bár elég halkan.
- Robinnal néztek egy filmet.- mondta Carly.
- Liam! Danielle nem fog megharagudni?- nyeltem egyet.
- Nem történt semmi. Kimegyek és ha kérdezi akkor csak papír lapot kértem kölcsön.- Vette fel a felsőjét, majd egy köteg papírt az asztalomról leemelt.- Minden rendbe lesz.- suttogta.
- Oké.- bólintottam.
- Rendben Robin és kösz még egyszer a lapokat.- lépett ki az ajtón.
- Áh szívem épp téged kereslek.- ölelte meg Liamet.
Ashley besasszézott a szobámba és becsukta maga mögött az ajtót.
- Miről maradtam le tegnap?- nézett rám.
- Tegnap megint kibékültek.- csapta be az ajtóm Carly.
- Megtennéd, hogy nem csapkodod az ajtómat.- dőltem hanyatt az ágyamon.
- Kezdem unni Dani hangulat változásait.- lépett be Lexie.
- De most hagyjátok, ha boldogok akkor mért.- mondtam.
- Talál süket voltál?- vágódott le mellém Carly.
- Mért lettem volna süket?
- A koncerten jött egy olyan kérdés Liamnek, hogy szereted-e még Danit.- frissítette a memóriámat Lexie.
- És Liam azt válaszolta, hogy már ő maga sem tudja.- vágott Lexie mondókájába Carly.
- És  aztán?- csaptam a lila plédemre.- Nekem mióta van lila plédem?
- Ez Liamé!- ismerte fel Ashley.
- Ébresztő!- ütögetett 2 serpenyőt Naomi.
- Hagyjatok békén!- dőltem el és húztam magamra a takarót ami Ashley állítása szerint Liamé.
- Robin, gyere már!- rángatták a lábam a lányok.
Kikászálódtam az ágyból és a lányokra meredtem.
- Mi az??- nézett rám értetlenül Naomi.
- Kéne valami csinos ruha!
- Minek?- kérdezték tőlem egyszerre.
- Mert az ég kék a hold meg kerek.- másztam ki az ágyból.
- Jó akkor én keresek neked ruhát te pedig menj és csináld meg a hajad.
Míg én készülődtem és a hajamat fontam be egy nagy sikoltás hallatszott a fürdőből. Oda rohantunk mind a hárman.
- Ashley mi folyik ott bent!- dörömbölt az ajtón Lexie.
- Semmi jól vagyok!- kiabált ki Ashley.
- Akkor nem kiabálnál ennyire.- mondtam.
Pár perc múlva kinyitotta résnyire az ajtót és egy terhességi tesztet tartott a kezébe. Mikor elkészültem, hívtam egy taxit és lementem a konyhába.
 - Te mit csinálsz azzal?- kerekedett el a szemünk.
- Mivel már 2 hónapja nincs gondoltam veszek és megcsinálom, de nem gondoltam volna, hogy pozitív lesz.
- Harry remek apuka lesz.- viccelődött Carly.
- Szerintem ez nem olyan vicces.- csapta be az ajtót.
- Na lányok ez nem jön ki egy hamar.- ült le az ajtó mellé Lexie.
- Jó, de én most megyek, mert itt a taxi. Sziasztok.
A pulton találtam egy cetlit amin csak annyi szerepelt, hogy ELMENTÜNK MAJD JÖVÜNK :). A taxis kettőt dudált én pedig kirohantam és beszálltam az autóba. Megadtam a címet és egyenesen az étterem előtt rakott ki. Kifizettem a taxist, de mivel Jamesnek még semmi nyoma nem volt így beálltam az egyik lakóépület alá.
- Szia Robin, ne haragudj, hogy késtem.- ölelt át.
- Nem késtél, én voltam gyors, de James ez még mindig egy baráti ebéd.- hívtam fel a figyelmét.
- Na gyere!- fogta meg a csuklómat.
Az étterem valami mesébe illő volt. Egy nagy akváriumból állt a teteje én pedig tátott szájjal sétáltam James után.
- Csukd, be a szádat még berepül egy hal.- viccelődött.- Jó napot! Lewis névre van asztal foglalásom.
- A halak nem repülnek.- nevettem halkan.
- Én azt tudom, de kellett valami poén ami miatt becsukod a szád.- adott egy puszit az arcomra.
- Nem azt beszéltük, hogy baráti ebéd lesz?- néztem rá, mert a memóriám azért még jó
- Puszit a barátok is adnak egymásnak.
- Igen erre parancsoljanak.
Lesegítette a kabátomat és még a széket is kihúzta nekem.
- Hölgyem.- mosolygott szemtelenül.
- Uram, megtenné, hogy úgy beszél, mint a többi normális ember.- kuncogtam.
- Bocs Robin!- kacsintott rám.
- Hülye.- nevettem a hülyeségén.
A ebéd végén úgy döntött elvisz lovagolni, de én abba már nem egyeztem bele, ugyanis minél hamarabb haza akartam érni.

Liam szemszöge:
*Még az este folyamán:*
Nem aludtam olyan mélyen, mert nagy gondolkodásba voltam. Egyszer csak kiabálás és sikoltozásra lettem figyelmes. Kikászálódtam az ágyból és megindultam. Láttam, hogy Carly, Robin szobájába akar betörni.
- Hagyd csak!- állítottam meg a kómás lányt.
Benyitottam Robin szobájába és egy olyan kép vetődött elém aminek azonnal véget kellett vetnem. Robin kiabált és kapálózott az ágyon én pedig oda siettem és elkezdtem rázni, hogy felébredjen. Kinyitotta a szemét a rémület és a kétségbeesés tükröződött.
- Jól vagy?- mosolyogtam rá.
- Igen.- pislogott zavartan.
- Aludj még egy kicsit.- pusziltam meg a homlokát.
Elkezdtem simogatni a vállát és nem sokáig pislogott mellettem, hisz elaludt. Olyan édesen aludt, hogy nem volt szívem ott hagyni. Reggel a napsugarak keltettek fel. Robin a hasamon feküdt. Mikor elkezdett mozgolódni én megsimítottam a haját és mikor kinyitotta a szemét én rá mosolyodtam.
- Jó reggelt!
- Neked is.- ült fel és engem nézett.
- Liam hol van?- hallottam Danielle hangját.
Dani  tegnap este átjött, hogy bocsánatot kérjen tőlem én pedig megbocsátottam, de az a tény, hogy Robin mellett ébredtem nem zavart egy kicsit sem. Megbeszéltem Robinnal a tervet és felkaptam egy köteg lapot az asztaláról és a pólómat a földről.
- Jó, rendben. Kösz Robin a papírt.- léptem ki az ajtón.
- Épp téged kereslek.- adott egy csókot Dani.
Elindultam lefelé a lépcsőn és két lépcsőfok után találtam egy rózsaszín bugyit, fogalmam sem volt melyik lányé ezért a lépcső korlátjára akasztottam, majd lerohantam a konyhába. Éppen a pirítósomat készítettem amikor is Paul betörtetett az ajtón.
- Szia Paul.
- Liam hol a többiek?- kortyolt bele a kávéjába.
- Alszanak.- mutattam fel az emeletre.
- Akkor riadóztasd őket, mert van másfél óránk a műsorig.
- Mi van?- néztem rá értetlenül.
- Csak igyekezz!
Felmentem Harry szobájába, de nem volt ott, így átléptem Nialléba. Niall éppen a másik oldalára fordult én pedig oda settengtem, majd ráugrottam ő pedig elkezdett énekelni.
- Baby be mine tonight, mine tonight....
- Niall kész a kaja!- kiáltottam el magam.
- Mi van reggelire!- ült fel az ágyon.
- Paul specialitása...- néztem rá.- Fejmosás a'la Paul.
Niall elkezdett nevetni, majd egy komoly fejet vágott rám.- Most komolyan.- nézett rám.
- Most komolyan öltözz fel és indulj le!- indultam kifelé.
Átmentem Louishoz, oda pedig kár volt benyitnom ugyanis szanaszét heverő bugyik, alsónadrágok és melltartók fogadtak.
- Louis itt egy tornádó szaladt végig?- kérdeztem a szekrény mellett ücsörgő tornádó 1/2 részét.
- Dehogy is.- dobott be a szekrénybe 1 bugyit és 1 boxert.
- Pattanj vár lent Paul.- indultam ki.
- Mit akar Paul?- állított meg.
- Hát amilyen jó kedve van, gondolom nem dicsérgetni akar.
Átmentem Zaynhez. Naomi a szekrényébe pakolászott én pedig leadtam neki a jelet, hogy keltse fel Zaynt, mert Paul lent vár. Naomi elkezdte csókolgatni a nyakát.
- Látom zavarok.
- Nem mindjárt fel kell.- puszilgatta az arcát.
- Szia csillagom.- nyomott egy csókot Naominak.
- Zayn pattanj!- sürgettem.
20 perc alatt sikerült mindenkinek elkészülni és lent Paul előtt sorakozni.
- Fiúk készen vagytok?- mért végig mindannyiunkat.
- Mire is?- vigyorgott Lou. 
- Ma interjútok adtok, szóval indulás.- tapsolt kettőt.
Mivel a lányok nem jöttek le Harry és Lou hagytak üzit, hogy elmentünk és majd jövünk. Elindultunk, de Harry és Niall elkezdett hisztizni, hogy ők még nem reggeliztek és éhesek. Paul lekanyarodott a Nadosnál és elvitelre kértünk kaját. Mindenki jól lakott nálam maradt egy pár sült krumpli, de nehogy megmaradjon Niall biztosított magának kaját.
- Liam az még megeszed?- nézett rám kiskutyaszemekkel.
- Igen.- csomagoltam el.
Felmentünk a liftel és ott Louis és Harry úgy döntöttek adnak egy kis koncertet és elkezdtek énekelni.
- Fiúk fejezzétek be!- szólt rájuk Paul.
- Sziasztok Amanda Fanning vagyok.- mutatkozott be a műsor vezető.
- 3 perc és adásban vagyunk!- szaladt végig egy fickó.
Leültünk a nővel szemben és vártuk a kezdést.
- Üdvözlöm önöket! Ma a One Direction lesz a vendégünk és még két szerencsés ember is itt lehet. 
- Mégis ki lesz még vendég?- nézett előre Harry.
- Hát most megtudjátok fiúk. A két sztárvendég Taylor Swift és Danielle Peazer.
A két lány leült Dani mellém Taylor pedig Harry mellé, de nagyon nyomult.
- Na fiúk akkor kezdjük is el. A koncerten 5 szerencsés lány ment fel hozzátok a színpadra kik voltak ők?
- Rajongók.- vágtuk rá egyszerre.
- Értem és Liam és Danielle mi van köztetek?
- Bonyodalom.- nevetett Harry.
- És ha már a koncertnél tartunk, hogyan jutottak fel a lányok a színpadra?
- Egy sorsoláson vettek részt.- mondta Zayn.
- És mi alapján választottatok?
- Az eladott koncertjegyek üléshelyeit húztuk ki.- válaszolta Niall.
- Ha már így a lányokra tértünk Harry pár hete rajta kaptak téged egy lánnyal, ahogy ágyat nézegettek. Tudnál erről valamit mondani?
- Az unokahúgom volt.- mosolygott Harry.
- A színpadon elénekeltél a lányról egy dalt. Honnan tudtad a lány nevét?
- Egyszerű, a bugyijáról.- nevette el magát.
- Mostanában sokat mész kutyát sétáltatni Zayn egy lány társaságában.
- ŐŐ...- nézett ránk.
 - Talán csak nem a barátnőd? 
Taylornak elkerekedtek a szemei, de még mindig Harryvel próbált beszélni.
- Niall, rólad köztudott tény, hogy szeretsz ölelkezni. Mégis az az ölelés egész máshogy hatott. Régről ismeritek egymást vagy a barátnőd? 
- Régi ismerős.- vágta rá Niall.
- Danielle és Liam a hetekben előjöttek bizonyos pletykák, hogy ti ketten megint együtt vagytok. Mi igaz ebből?
- Most még együtt vannak.- lökött oldalba Harry.
- Mi az, hogy még?- csattant fel Dani.
- Hát mert te sem tudod, hogy mit akarsz.- keltek a védelmemre a fiúk.
- Tényleg, ha nem is akarsz velem lenni akkor mért békültél ki velem?- állt fel és ült a kanapé szélére Dani.
- Nem akarok veled haragba lenni, de az a baj, hogy meg sem hallod amit beszélek.- néztem rá.
- Akkor ezek szerint vége, itt és most?- tárta szét a kezét Dani.
- Igen.- vágtam rá.
Danielle felkapta a vizet és kirohant a stúdióból.
- A kollégáim szerint Danielle elhagyta az épületet. Szóval folytassuk.
- Hogyan van a szoba elosztás a házban?
- A barátnőinkkel.- vágta rá reflexből Harry.
- A barátnőitekkel nem azt mondtátok, hogy nincsenek barátnőitek.
- Liam olyan aranyosan aludtatok az éjjel.- dőlt hátra Harry.
- Te hülye!- vágta fejbe Zayn Harryt.
Louis és Niall csak fulladoztak a nevetéstől. Én pedig csak a fejemet fogtam.
- Harry szívem nem akarsz visszafogadni?
- Taylor hagyjál én már megtaláltam életem szerelmét.- állt fel Harry.
- Mikor végzünk? Dolgom volna- törte meg a kínos csendet Louis.
- Talán randi?
- Talán igen talán nem.
- Tehát ezzel azt akarod mondani, hogy egy lány van a dologban?
- Ezt megszívtuk!- csattant fel Zayn.
- Nekünk már úgyis mindegy.- lökött le Harry a kanapéról.
- Liam jól vagy?- kérdezte a nő.
Taylor folyamatosan nyomult Harryre aki már nem győzte mivel lerázni. Zaynnek megcsörrent a telefonja és kapásból felvette.
- Szia édes!- mindenki egy személyként néz rá.
- Ha már mindenki lebukott be kell vallanom valami.- állt fel Niall.- Szeretem a pizzát és a barátnőmet.
Az interjú a negatív irányba vette kezdetét. Az interjú vége felé mikor kinéztem a színfal mögé Paul eltűnt. Mikor végeztünk kimentünk a stúdió elé és vártuk. Mily meglepően Taylor is jött velünk. Pault próbáltam hívogatni, de 2 csörgés után kinyomott. Ne sokkal az utolsó telefon hívás után a fekete Range Rover állt meg előttünk és a lányok szálltak ki.
- Harry?- mosolygott ártatlanul Ashley.
- Bujkál az exe elől.- mutatott Louis a bal irányba.
- Taylor hagyjál már békén. Oh Ashley.- állt meg szerelme előtt.
- Te ki vagy?- szórt villámokat a szemével Taylor.
- Én vagyok az egyetlen és igazi Mrs. Styles.-dobta hátra göndör fürtjeit. - Jobb lesz, ha leszállsz a barátomról.
- Mert mi lesz?- erre a kijelentésre Ashley elkapta Taylor szőke haját és cibálni kezdte.
- Ashley! Ashley! Hagyd abba.- kiabálták a lányok. Harry pedig elkapta a derekánál és az autóhoz vitte.
Taylor a haját kezdte el fogdosni és látta, hogy egy pár hajköteg a földön van.
- Még jó, hogy Robin lemaradt róla.- vágott hátba Zayn.

1 megjegyzés: