2013. január 4., péntek

6. rész

4 lány jelölt ismerősnek akik nem mások, mint Ashley, Naomi, Lexie, és Carly. Visszajelöltem őket és abban a pillanatban meg is jelent egy chat ablak amiben mind a négyen benne voltak.
Naomi: Szia Robin :)
Én: Sziasztok.
Ashley: Szia.
Lexie: Sziasztok csajok.
Carly: Sziasztok.
Ashley: Mizu veletek?
Carly: Itt vagyunk egy szobában veled, nem lett volna egyszerűbb megkérdezni?
Naomi: Nem azért vagyunk itt, hogy veszekedjetek, hanem azért mert megakartunk Robintól kérdezni, hogy nincs-e kedve holnap moziba jönni velünk.
Carly: De holnap a pasis napunk van!
Lexie: Hát most nem én már megbeszéltem vele.
Ashley: Robin akkor van kedved jönni, csak mi öten csajok.
Én: Hát ha nem vagyunk útban?
Naomi: Mért lennél, egyébként ha az lennél nem is hívtunk volna.
Carly: Csak egy jó okot mondjatok, miért ne a barátommal legyek?
Naomi: Talán azért, mert most is vele vagy.
Én: Ti egy szobába vagytok? Akkor mért vagytok külön profilon?
Lexie: Mert Carly nem fér el egy helyen neki alapból két hely kell. :)
Ashley: Egyébként Lexie a konyhába én a szobámba Carly meg Naomi vannak egy szobában.
Én: Hát akkor már értem.:)
Naomi: Akkor benne vagy a mozizásba?
Én: Igen. :) De mit vegyek fel?
Ashley: Bármit csak ne legyen túl feltűnő.
Carly: Mikor és hol találkozzunk, mert nekem van egy kis elintézni valóm előtte.
Naomi: Találkozzunk a mozi előtt? Mondjuk fél egykor.
Én: Melyinél? Oké.
Ashley: A Belvárosinál :)
Én: Oké akkor ott találkozunk. :)
Lexie: Akkor ott, én léptem sziasztok. (Lexie kilépett a beszélgetésből)
Ashley: Sziasztok (Ashley kilépett a beszélgetésből)
Naomi: Oké akkor ott, sziasztok. (Naomi kilépett a beszélgetésből)
Én: Carly neked mi a bajod velem?
Carly: Semmi csak mikor először megláttalak féltem attól, hogy lenyúlod a pasim, ha megismered, de egy kevés információ került a kezembe rólad.
Elküldte és válaszolni sem tudtam rá és mégis mit jelent az, hogy egy kevés információ nyomozott utánam vagy a nénikém árult el rólam neki valamit. Kikapcsoltam a gépem és bekapcsoltam a Tv-ét ahol éppen a Live While We're Young ment. Még mindig az a ruha volt rajtam ami a vacsora alatt és arra gondoltam mért ne táncolhatnék egy kicsit, ugyanis senki sem lát. Fél kilencig hallgattam a tévét aztán rájöttem, hogy ideje lenne elmenni fürdenem. Lelopakodtam és engedtem a kádba vizet és teleengedtem habbal. Fél órán át áztattam magam a kádba amikor Alberta néni rontott rám a fürdőbe.
- Te mi a francokat csinálsz itt fél 10-kor?- nézett rám villámokat szórva a köntösében.
- Fürdök mégis minek tűnik?- néztem rá magam elé kapva a törölközőt.
- De hát ilyenkor?
- Igen ilyenkor.- tártam szét a karom.
- Induljál fel a szobádba.- mutatott az ajtó irányába.
- Megyek már.- indultam kifelé.- Jaj holnap megyek a lányokkal mozizni.
- Jó rendben és mikorra érsz haza?
- Nem tudom, hogy terveznek-e a mozizás után valamit.
- Jó de most már nyomás aludni.- tapsolt kettőt mintha kutya lennék, a jó öreg Alberta néni.
Visszamentem a szobámba és mivel a pizsi lent maradt a fürdőbe előkaptam egy pólót a szekrényből. Lefeküdtem aludni és elég érdekes álmom volt.
* ÁLOM*
Egy nagy bevásárló központba vagyok a lányokkal Ashley kivételével, éppen valamivel elvannak foglalva. Naomi és Lexie kimennek szerintem a mosdóba, de nem tették köznyilvánosságra.
- Robin szerinted ez hogy állna?- kérdezte Carly kedvesen.
- Szerintem remekül.- néztem Carlyra.
Hirtelen minden elsötétült és csak percek múlva láttam újra. Carly mellettem ült megkötözve.
- Jól vagy?- kérdeztem a mellettem ülő lányt.
- Igen, de ezt még megkeserülik!
- Kik?
- Befejeznétek!- kiabált hátra valószínűleg az elrablónk.
Nem sokat ültünk az autóba, de amikor kivettek mindkettőnket nem láttam sokkal többet, mert egy sötét garázsba álltunk meg.
- Engedjetek el!- kiabáltam hátha valaki meghallja.
- Hé Lou szerined megéri nekünk ez a sok vesződés?- kérdezte az illető aki engem fogott.
- Nem hiszem.- válaszolta aki Carlyt tartotta.
Beértünk egy világos szobába ahol elkezdtek kiabálni, még Carly is.
- Meglepetés!
* Álom vége*
De mikor már kiderült volna minden Alberta néni felébresztett.
- Robin ébredjél, mert mindjárt 9 óra és még sehogy sem állsz.
- Csak még 10 percet.- húztam magamra a takarót.
- Nincs több perc indulás.- rántott ki az ágyból.
Kikászálódtam az ágyamból és a szekrényemhez léptem és kikerestem a ruhát amit felveszek a mozizáshoz. Feltettem a sminket és megcsináltam a hajam és teljes díszöltözetben indultam le a lépcsőn.
- Hát te?- állított meg a nénikém.
- Megyek a mozizásra.
- De így!- pásztázott végig.
- Igen a lányok azt mondták laza ne feltűnő ruha.- jó a laza csak nálam kapcsolódott hozzá.
- De legalább vennél fel egy pulóvert.
- Mi a baj a ruha összeállítással, és különben is kabát lesz rajtam.
Nagy nehezen sikerült elindulnom otthonról és még rengeteg időm volt így bementem a mekibe reggelit szerezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése