2013. január 26., szombat

21.rész

Még mindig Liam szemszöge.
- Ezt most hogy értetted?- néztem Zaynre.
- Harry azt áruld már el, hogy nálam, jobb az ágyban??- tárta szét a kezét Taylor.
- Milliószor.- húzta mosolyra a száját, majd megcsókolta Ashleyt.
- Ezt hogy értetted, te kis...- szakadt ki Harry öleléséből.
- Sehogy.- hátrált Taylor.
- Legalább, ha nagy a szád állj is ki!- kapta el a haját Taylornak.
- Engedj el te k**va!- rángatta Ashley haját.
- Fejezzétek be.- állt kettejük közé Louis.
- Hagyd már!- kiabált Carly.- Ingyen mozi.- kapott be egy marék chipset.
- Várjatok én is megyek!- vette le a magassarkút Lexie.
Lexie rávetette magát Louisra aki hátrál a szőke démontól ezzel szabad utat adva Ashleynek. Ekkor Taylor arca találkozott Ashley öklével. Taylor támadásba lendült a lányok ellen, mi pedig csak álltunk és néztük őket, gondoltuk lerendezik maguk között.
- Ez az kicsim üsd!- biztatta Niall a barátnőjét.
- Na én sem maradok ki a buliból.- rohant oda Carly és eldobta a kezében lévő kaját.
Carly ráugrott Taylorra aki összeesett. Lexie pedig végezetül bemosott a szeme alá.
- Te kis hülye picsa vedd ezt úgy, hogy minden Directioner küldte!- kiabálta teli torokból Carly.
- Kérsz?- nyomott az orrom alá egy zacskó chipszet Niall.
- Honnan szedted?-néztem rá, közben pedig beültünk az autóba.
- Innen.-mutatott a kesztyűtartóra.
- Hol van Zayn és Naomi?- ült be mellénk Louis.
- Majd meglesznek.- nevetett Niall.
Taylor már a földön feküdt amikor egy biztossági őr szaladt ki az épületből mi meg gyors kiugrottunk a kocsiból.
- Mi történik itt?- vizsgál az őr.
- Jaj biztos úr, jó hogy jön.- játszotta túl a szerepét Harry.- Ezt a hölgyet egy csapat férfi megtámadta, mi pedig későn értünk ide.
- Aztán elszaladtak arra.- mutatott mindenki az ellenkező irányba.
- Na akkor most merre?- torpant meg az őr.
- A stúdió felé!- invitáltam.
Beszálltunk az autóba és Paul aki szintén visszaért mérgesen méregetett hármunkat.
- Ha elmered valakinek köpni ezt az egész malőrödet teszünk róla, hogy ne kelljen másnap lábra állnod.- dobták hátra a hajukat a lányok.
- Nem hittem volna, hogy ilyen bevállalósak a lányok.- enyhült meg Paul.
- Miről maradtunk le.- szállt be a kocsiba Zayn és Naomi.- Tényleg Paul, Robint mért nem hoztad?
- Ne márt Zayn ne bántsd Liamet.- dobott  hátra valami rongyot Niall.
- Mehetünk!- ült be a maradék lány.
Paul beindította a kocsit és elindult velünk haza. Mikor mi visszaértünk még Robin nem ért vissza szóval a filmnézést egy kicsit későbbre időzítették a lányok.

Naomi szemszöge:
Mikor Ashley másodszor ragadta meg Taylort, Zayn fogott és 2 ház közé bújtunk.
- Mit csinálunk itt?- néztem rá kíváncsian.
- Majd megtudod hercegnőm.- csókolt meg.
Annyira szenvedélyesen csókolt, hogy úgy éreztem, mintha más nem tartana ott, csak ő és nem akartam, hogy ennek a pillanatnak vége legyen. Ezt még kétszer elismételtük, amikor eszembe jutott, hogy vissza kéne menni  a többiekhez.
- Szeretlek!- suttogtam.- Nem kéne már visszamenni?
- Gyere.- fogta meg a csuklómat és elindultunk a kiindulási helyhez.
Beszálltunk a kocsiba, majd amikor kiderült, hogy nincs senkinél kulcs Louis pánikba esett.
- Nincs nálunk kulcs! Mi az, hogy senki nem hozott. De hiszen répa sincs itt. Vége a világnak.- kiabálta.
- Itt van te nagy répa.- nevetgéltem.
- Az enyém.- sajátított ki magának Zayn.
- Smallbubu!- csókoltam meg.
Mikor bejutottuk a házba mi Zaynnel megnéztük az én kis gyönyörű eleven kutyusomat, majd kimentünk a kertbe vele játszani. A játék közepe felé Ashley rohant ki enyhén kiborulva.
- Mi történt?- néztem rá.
- Harry történt!- fonta össze a karját.
- Mit csinált?- poroltam le magam.
- Nem hagyja, hogy elmondjam neki, amit szeretnék.
- Én most nem érek rá.- néztem a két gyönyörűmre akik a pokrócon játszottak.
- Ez az te is hagyjál itt nyugodtan.
- Mert a többiek?- néztem rá kérdőn.
- Carly és Louis randira készülnek, Niall és Lexie főzőcskéznek és Liam elvonult dalt írni.-sorolta fel kétségbe esetten.
- Tudod mit felhívom neked Robint.- tanácsoltam neki.
- Nem lesz pipa?- nézett rám majd hirtelen valami leesett mellettünk.
- Ez meg mi?- vizsgálta Ashley majd én.
- Ez nem Robin gépe?- néztem jobban meg a füstölgő masinát.
- Harry neked véged van.- kiabáltam fel amint megláttam ki az őrült dobálózó.
- Egyáltalán minek dobtad ki?- nézett rá Ashley mérgesen.
- Bekapcsoltam, mert az volt a legközelebb és elkezdett pityegni és akármit nyomtam nem hagyta abba.- kiabálta fentről.
- És erre az a megoldás, hogy kidobod?- néztem értetlenül.- Ami még a tetejébe nem is a tiéd!
Felhívtam Robin aki olyan megnyugvással vette fel a telefont, hogy úgy éreztem pont jókor hívtam.
- Robin rosszkor hívlak?- kérdeztem tőle.
- Nem mond csak.- nyugtatott meg.
- Hát röviden és tömören kéne a segítséged Ashleynek és Harry kidobta az ablakon a géped.- mondtam el neki egy szuszra.
- Tönkre vágtátok a gépem?- kezdett ideges lenni.
- Nem azért, de csak egy kicsit füstöl!- kiabálta Harry.
- Jó 10 perc és ott vagyok.- mondta majd letette a telefont.
- Na Ashley. Robin 10 perc és itt van addig menj be és nyugodj meg.- mondtam és visszaültem a két szépség mellé.
- Annyira szeretlek.- döntött el Zayn a pokrócon.
- Én is.- mondtam alóla.

Lexie szemszöge:
Niall kitalálta, hogy készítsünk bolognai spagetti. Neki álltam kikészíteni a hozzávalókat és töltöttem 2 pohárba vörös bort. Az egyiket odaadtam az én manómnak a másikba meg rögtön bele kóstoltam.
- Tökéletes évjárat!- mosolyodtam rá.
- Mikor választottál valaha is rosszul?- ölelt meg.
Éppen összekoccintottuk a poharakat amikor Carly belépett egy szál fehérneműbe.
- Bocs, hogy zavarok, de kéne egy kis bor nekünk is. Lexie nem volna baj, hogyha én ezt lenyúlnám?- nézett rám kölyökkutya szemekkel Carly.
- Vidd! Csak vigyél poharat is.- tanácsoltam neki, hisz kinézem belőlük, hogy üvegből igyák meg.
Éppen a konyha pultra akartam letenni a poharam, amikor Robin becsapta maga után az ajtót és a pohár teljesen összetört.
- Ó basszus!- hajoltam le, hogy összeszedjem.
- Várj had segítsek!- hajolt le Niall is és összefejeltünk.
Mindketten a konyha kövön feküdtünk a nevetéstől, majd az ölébe húzott és megcsókolt. Elég régóta ültünk ott, hogy érezzem, fázik a seggem.
- Niall? -kérdeztem tőle óvatosan.
- Hm?- hajolt le hozzám és adott egy puszit az ajkamra.
- Nem kéne befejezni azt a bolognai spagettit?- kecmeregtem fel a kőről.
- Ráért.- legyintett és visszahúzott.
Egyszer csak hangokat hallottunk közeledni. Niall rám nézett és felkapott. Felrohant velem az emeletre és rádobott az ágyra. Az ágy nagyot reccsent és én azt hittem eltört. Egymásra néztünk majd valaki bekopogott.
- Gyere!- kiáltottam ki.
- A törés zúzás a mi feladatunk.- állt meg Louis egy törölköző mögé rejtve férfiasságát.
- Nehogy azt hidd!- kiáltotta Carly aki elrántotta Louis elől a törölközőt.
- Adod vissza.- szaladt el Louis most már teljesen meztelen.
Niall felállt becsukta az ajtót, majd odabújt mellém a takaró alá. Elkezdte csókolgatni a nyakamat és átölelte a hasamat ami következtében én őrült nevetésbe törtem ki.
- Már olyan régóta együtt vagyunk, de ezt nem tudtam.- suttogta a fülembe.
- Mert nem akartam, hogy megtudd egy gyengeségemet.- csókoltam meg.
Ölelkezve feküdtünk az ágyon és olyan jól esett amikor elkezdte masszírozni a hátam. Éppen Carly rontotta el az idillt, hisz bejött mert kellett nekik Niall gitárja. Kivitte és mi tovább lustultunk az ágyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése