2013. január 31., csütörtök

24.rész

* Carly*
Mivel csak Zayn és Naomi maradtak, Louis meg eltűnt, gondoltam keresek valami kaját a hűtőbe. Éppen vettem volna ki a jégkrémet amikor két kart éreztem a derekamon.
- Mit csinálsz? - suttogta Louis a fülembe.
- Jégkrémet akartam enne, de téged ismerve ne fog össze jönni.

- Jól gondolod. - fordított meg és megcsókolt.
Derekamnál fogva felemet és felültet a pultra, de mivel nem fértünk el az ott lévő edényektől egy laza csukló mozdulattal arrébb lökte őket egyenesen neki az ablaknak ami ki is tört.
- Mit csináltál? - toltam arrébb, hogy megnézzem mekkora kárt tett.
- Majd rákenjük egy örült rajongókra.
- Rendben.
- Akkor gyere. - fogta meg a kezem és felvezetett a fürdőbe a rózsa szirommal teli kádhoz és elkezdte lehámozni a ruhát rólam. Felé fordultam és elkezdtem csókolgatni a nyakát. Rám mosolygott és elnevette magát.
- Mi az?- vizsgáltam érdekelten.
- Semmi csak ez a melltartód annyira aranyos.- nevette közben pedig megcsókolt.
Egyszer csak azt vettem észre, hogy a nadrágomat húzza lefelé. Már éppen leakarta rólam teljesen tolni amikor hatalmas kiáltást hallottunk. Megcsókolt és kifordult a fürdőből. Én gyorsan felkaptam a nadrágomat, hogy el ne essek és utána rohantam.
- Mi történt?- álltam meg a répaimádóm mellett.
- Nem tudom, de van egy sejtésem.- mutatott az ajtóra.- Hagyjuk őket kibontakozni és kövessük a példájukat.- suttogta.
- Nem lesz baj?
- Gyere!- rántott be a mi szobánkba.
Louis levette rólam a nadrágomat és eldobta úgy, hogy az az ablakban landolt. Én is rásegítettem az ő vetkőzésére és lerántottam róla a felsőjét és a nadrágom irányába dobtam. Elég sokáig bent lehettünk amikor is megszomjaztam. Leindultam egy száll melltartóba, de azért a nadrágomat felrántottam magamra. Niall a nappaliba gitározott, de nem kérdezett semmit. Én tovább mentem a konyhába és öntöttem magamnak egy pohár limonádét. Épp a hűtőbe pakoltam vissza amikor Robin rohant be a nappaliba.

*Naomi*
Zayn tervezz valamit, de nem akarja elárulni, hogy mit. Mondtam neki, hogy legalább annyit várjon
míg letusolok. Belegyezett én pedig durván fél óráig ácsorogtam a folyó víz alatt és mélyen elmélkedtem a dolgokon. Minden megfordult a fejemben amit élő ember eltud képzelni. Egyszer csak dörömbölés hallatszott a fürdő ajtaján. Elzártam a vizet és magam köré tekertem a törölközőmet, mivel valaki lenyúlta a kikészített ruhámat. Megszárítottam a hajam és elindultam a szobánkba. Zayn az ágyon feküdt és Shatát piszkálta.
- Hagyd békén!- kaptam fel a kutyám az ágyról.
- Nem csináltam vele semmit.- mosolygott.- Szép a ruhád!-húzta szélesre a száját.
- Tetszik, ezt naponta használom.- játszottam a modellt.
- Gyere ide, te szőke szépség!- kapott el én pedig elsikítottam magam. Rápördített az ágyra és ő is gurult velem. Heves csók csatába kezdtünk és azt vettem észre, hogy a keze a törölközőm alá vándorolt a testemen. Nem akadályoztam meg, hogy komolyra forduljon a kapcsolatunk. Átkulcsoltam a kezem a nyaka körül és kapaszkodtam, mintha az életembe kerülne. Felemelte a fejét és rám nézett.
- Biztos akarod?- simította meg az arcomat.
Bólintottam majd csak azt tettem hozzá.
- Ha lehet finoman.
Nem mondott semmit csak megcsókolt és én rögtön tudtam, hogy mit jelent. Levette rólam a törölközőt és elhajította az ellenkező irányba. Magunkra húzta a takarót és elkezdett hevesen csókolni. A "nyugalmunkat" az ajtó csengő zavarta meg. Morgolódtam egy percig majd magamra kaptam egy melegítő alsót és egy rövid ujjú felsőt. Lerohantam és kinyitottam az ajtót. Egy overáloban lévő férfi mosolygott rám vissza amikor kinyitottam.
- Helló, a betört ablak miatt jöttem.- tájékoztatott kedvesen.
- ÖÖ... rendben, de nem tudok semmilyen betört ablakról.
- Asszem meg van amiről nem tudsz.- jött a konyha felől Zayn.
Beengedtem a férfit és el irányítottam a konyha felé. Míg a férfi elkezdte csinálni az ablakot, addig Zayn és én leültünk a kanapéra és Tv-t kezdtünk nézni.
- Sziasztok.- jött be Niall és Lexie.
- Helló!- fordultunk feléjük.
Niall egy nagy dobozt tett le majd felegyenesedett.
- Hát most már enni sem ártana.-indult a konyhába.

*Lexie*
Reggel elég korán keltem, mivel anyum hívott, hogy mikor megyünk meglátogatni őket. Nem tudtam neki megmondani, mert még mi sem tudtuk, úgy isten igazán.
- Hozzak neked valamit lentről?- kérdeztem az ágyban bujkálót.
- Egy kávét.- szólt a takaró alól.
- Rendben.- vettem fel a köntösömet.
Lementem és odatettem egy kávét, mivel még 7 óra sem volt így mindenki aludt. Magamnak készítettem egy kapucsínót amit még lent meg is ittam. Mikor kész lett a kávé kivettem a hűtőből a tejszínhabot és a tálcán lévő kávéval együtt megindultam az emeletre. Mikor beléptem az ajtón láttam, hogy Niall lába kilóg a takaró alól. Csendben letettem az asztalra a tálcát, majd a tejszínhabbal a kezembe ráugrottam és telenyomtam a hasát. Niall csak végig húzta az ujját a hasán majd lenyalta.
- Finom.- vigyorgott.
- Kérsz még?- nyomtam az arcára egy keveset.
- És te?- kapta ki a kezemből, majd rám nyomta a maradékot ami a flakonba volt.
- El kéne menni venni.- néztem végig magamon.- Ha nem lesz Carly kirohan a világból.
- Gyerünk. Öltözz.- tapsolt kettőt.- Ha már úgy is ott leszünk Robinnak is vehetnénk új gépet.
- Az árát majd kiverjük Hazzából.- nyaltam le a kezemről a tejszínhabot.
Gyors elmentem lezuhanyozni, majd átadtam a helyem Niallnak. Fél óra telt el, mire rendbe szedtük magunkat. Elindultunk és mikor már a bevásárló kocsit toltam magam előtt eszembe jutott Harry közelgő szülinapja. Nem szóltam semmit Niallnak ugyanis Ashleyvel szerveztük. Beküldtem Niallt, hogy nézzen Robinnak gépet, addig én megnézem mi kell a boltból és persze megrendelem a tortát. Sorba álltam a cukrászdába, elég sokat kellett várnom, de megérte.
- Jó napot! Egy szülinapi tortát szeretnék készíttetni péntekre.
- Jó napot és milyen ízű tortára gondolt?- írta fel egy könyvbe.
- Hát nem tudom, hogy megoldható-e, hogy Twis csokiból legyen.
- Hát szerintem megoldható.- írta fel a csávó.
- Rendben és péntekre elkészül?
- Igen.- biccentett.- És ha egy telefonszámot tudna adni és egy nevet.
- Lexie Carter.- mondtam és lediktáltam a telefonszámom.
Átvettem egy átvevő blokkot és elindultam megkeresni az én ír manócskámat. A 15 sor után megpillantottam és odasettenkedtem mögé majd megöleltem.
- Na találtál valami jót?- suttogtam a fülébe.
- Ez szerintem nagyon jó lesz.- mutatott rá.
- Ezt a gépet szeretnék?- jött oda egy eladó.
- Igen.- bólintottunk egyszerre.
Kifizettük majd elindultunk haza, mikor haza értünk Zayn és Naomi a Tv előtt ültek én pedig azon kaptam magam, hogy egy overálos férfi görnyed a konyhába. Niall letette a számító gépet majd megindult a konyhába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése