2013. január 6., vasárnap

8. rész

Lexie ruci
Olyan szép álmot zavart meg valaki, de úgy döntöttem alszok, tovább.  Legalábbis hittem.
- Ébredj, Ébredj.- rázogatott valaki.
- Ne most olyan szépet álmodtam.
- Naomi keress neki tiszta ruhát amit, felvehet.- utasított az emberke aki valószínűleg Carly.
Ashley rucija.

- Várjatok majd én, de mit kerestek itt, hiszen még csak...- kerestem egy órát.- csak 9 óra.- dörzsölgettem a szemem.
- Gyere egy kicsit rendbe hozunk.- rángattak ki a lányok.
- Megengeded?- kérdezte Carly aki a szekrényemre mutatott.
- Persze.- ültem le a székre ahová ültettek.
Naomi csinálta a hajamat, Lexie sminkelt, Ashley és Carly a szekrényembe kutakodott egy ruha után.
- De jó a felsőd.- néztem Ashleyre.- vagyis felsőtök.- néztem körül ugyanis egyforma volt csak a felírat volt más.
- Van Liam -esbe is?- kérdeztem.
- Ne izegj mozogj már!- húzta meg a hajam Naomi.
- Igen, van.- fordult ki a szekrényemből Carly.
- Honnan szedtétek olyan cukik.- néztem körbe a pulcsikat.
- Ajándékba kaptuk.- vágták rá egyszerre.
- Kész!- jött előre Naomi.- Na milyen lett?
- Klassz!- vágták rá a lányok.
- Na most én jövök.- lépett a sminkes cuccokkal oda Lexie.
- Csak ne túl feltűnőre.- kérleltem
- Nem lesz olyan csak egy egyszerű smink.- mosolyogta.
- Szoknyát felveszel vagy nadrág legyen?- kérdezte Ashley.
Naomi rucija.
- Lepjétek meg.- mondta Lexie és visszarántotta a fejem.
- Rendben. - én pedig éreztem, hogy mosolyog.
10 percig sminkelt Lexie és amikor felállt elmosolyodott.
- Mester munka.- mutatott rám.
- Nagyon jó lett.- lökte oldalba Carly Lexiet.
- Na jó akkor ide azt a ruhát had öltözzek fel.- nyúltam a ruháért.
- Tessék, de nem kiakadni.- mosolyogták.
Kimentem a fürdőbe, hogy átvegyem a ruhát, nagyon óvatosan és lassan cseréltem le a pizsim a ruhára egy kicsit enyhén akadtam ki amiért ilyen ruhát adtak rám, de hát akkor legyen igazuk. Visszamentem a lányokhoz akik nagy örömmel látták a ruhámat.
- Ez nagyon jó lett. - mosolyogta Lexie.
- Igen.- mondta Naomi közben az órájára nézett.- akkor készen vagytok?
Carly rucija
- Szerintem mehetünk.- tanácsolta Carly.
Leindultunk a lépcsőn amikor leértünk Alberta néni rohant kifelé kiabálva a konyhából.
- Büszke vagyok rád!- ölelt át.
- Tudnom kéne, hogy miért?- néztem értetlenül, mert nem vagyok hozzá szokva az e fajta kirohanásaihoz.
- Most jött a levél!- lebegtetett egy borítékot az orrom elől.- Az iskolából jött.
Kitéptem a kezéből és elolvastam .
Tisztelt Robin Peterson!
Az én rucim
Örömmel értesítjük, hogy felvételt  nyert a Cambridge levelező tagozatára. A jelentkezési lapon feltüntet e-mail címre kiküldtük az elmaradott anyagokat és a frisset egyben a dolgozatokról információt az oldalunkon és e-mailben is tájékozódhat. 
Tisztelettel: Lucas igazgató.
Majdnem elájultam amikor hirtelen a lányok kitépték a kezemből és mind szorosan átöleltek.

- Büszkék vagyunk rád.- súgta a fülembe Lexie.
- Köszi.- mosolyogta rá.
Mikor szétváltunk az ölelésből felhúztuk a cipőnket és kabátunkat és elindultunk a kocsihoz.
- Én ülök előre!- rohant az első ajtóhoz Naomi.
- Ülj. -nyitotta ki az autó ajtaját Carly.
- Nekem mindegy csak siessetek.- sürgettem őket.
- Fázol?- nézett rám Ashley.
- Nem sőt melegem van.- húztam össze a kabátot még jobban.
Beszálltunk az autóba és elindultunk bár Carly eléggé szórakozott volt, hiszen 2 órás volt az út és mikor már ugyanaz a ház mellett 3-szor elmentünk Naomi enyhén kiakadt.
- Carly ide figyelj ha még egyszer elmegyünk ez mellett a sárga ház mellett én esküszöm, kiváglak az autóból!- kiabált Naomi.
- Jó jó akkor menjünk.- húzta mosolyra a száját Carly.
- Indulás ahová eredetileg is indultunk.- szólt a mellettem ülő Lexie.
- Annyi eszed van mint a porcelán kakasnak a polcon.- mondta Ashley és közben megrúgta Carly ülését.
A veszekedést követő tíz percben sikerült Carlynak megtalálni a házhoz vezető utat és mikor megérkeztünk hatalmasra nyílt szemekkel és tátott szájjal szálltam ki az autóból és néztem a házat.
- Csukd be, mert belerepül Kevin.- csukta be a számat Carly.
- Hát itt lakunk.- mosolyogta Lexie.
- Nagyon szép és otthonos így kívülről.
- Belülről még szebb.- mondta Ashley.- Gyerünk be!
- Hé lányok titeket keresünk.- jött a hátunk mögül egy eléggé mély hang.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése