2013. július 1., hétfő

56.rész

Bocsánat, hogy  ilyen sokára lett az új rész,
 de nem voltam internet közelbe, de engesztelésül 
hoztam nektek egy extra hosszú részt remélem 
tetszik :)

:Carly szemszöge:

- Legalább most lesz mit kipletykálnotok a haverjaiddal. - csaptam be magam mögött az ajtót.
Gyorsan lerohantam a lépcsőn, felkaptam a kocsikulcsot azután elindultam a garázs felé. A kocsikulcsát a kezembe szorongattam. Megnyomtam a nyitását és akkor tudatosult bennem, hogy a fiúk kocsijának a kulcsát ragadtam magamhoz. Mivel tudatába voltam, hogy Louis bármelyik pillanatban utolérhet ezért nem volt idő kulcsot váltani. Felnyitottam a garázs közben beszálltam a kocsiba. Mihelyt beszálltam a büdös kanszag árad a kocsiból.
- Mi a francot csinálnak ezek itt?- mondtam ki hangosan amire gondoltam.
Villámgyorsan lehúztam az ablakot közben óvatosan gurultam le a feljárón. Éppen hogy kihajtottam az utcánkból a padlógázra tapostam és elindultam haza. A durván 3 órás útból én csináltam 1 és felet. Amikor becsöngettem anya döbbent fejjel nyitott nekem ajtót.
- Szia anya.- integettem.
- Carly Caroline Cambelle! Te mégis mit keresel itthon. - nézett végig rajtam. - Várj talán a szív szerelmes dobott egy másik lányért.- vonta fel a szemöldökét.
- Mi, dehogy csak gondoltam meglátogatlak titeket.- tártam szét a kezem.
Anya félre állt így én betudtam menni. Apa a nappaliban nézte a TV-t közben újságot olvasott. Az én apám. Leültem mellé apa csak az újság sara felett nézett rám, majd visszatért az újságjához. Elgondolkoztam azon, hogy most mi mehet otthon a házba. Fel kellene őket hívnom, de mondjuk akkor túl nagy port kavarnák, hogy miért léptem le szó nélkül. Anya a konyhába ténykedett én pedig kimentem a kertbe és a naplementét bámultam.

:Robin:

Éreztem ahogy leült mellém. A bőre hozzá ért az enyémhez. Nem igazán idegesítettem magam ki lehet hisz neki is ugyan olyan joga van itt lenni, mint nekem. Addig nem is idegesített, de amikor elkezdte a hajamat babrálni, már rá mordultam.
- Abbahagyhatnád!
- Bocs Robin, csak ez már hiányzott.- kezdte ismét piszkálni a hajamat.
- Fejezd be.- csaptam a kezére.
- Jó bocs csak ez az egész olyan...fura
- Fura?- vágtam a szavába.- Nem tudom neked ebbe mi fura, de akinek az egésznek furának kéne lennie az én vagyok, hiszen miattam rúgtátok ki Pault és a hab a tortára, hogy 4-en összevesztek miattam.
- Ez hülyeség.- vágta rá.
- Tényleg.-ültem fel.- Szerinted mi volt az a hangos ajtócsapódás úgy alig 10 perce?- fontam magam előtt össze a karom.
- Majd megoldják, Carly és Louis mindig mindent megoldanak.
- Könnyen beszélsz.- vontam vállat.
- Nem inkább te beszélsz könnyen? - forgolódott.
- Képzeld nem egyáltalán nem tudod, hogy min megyek keresztül. Nem értem saját magamat. Egy oltári hülye vagyok, hisz nem kapok az alkalmon inkább elvonulok válasz nélkül, más már kapva kapott volna az alkalmon, de én itt ülök és siránkozok.
- Robin szedd már össze magad.
- De hát nem sikerül! És még mindig NEKED EGYSZERŰBB!!- üvöltöttem a képébe.
- A francokat. Ashley folyamatosan kifogások mögé bújik. Segítség kellett volna, de ő dobott Naomiért, hiszen neki nagyobb segítség kellett. És eltudom képzelni, hogy mekkora segítség kellett neki. De hát ha ő így akkor én is. Hiányzik a barátnőm.
- Tudod az ilyeneket megszokták beszélni.- vágtam a fejéhez.
- Ja nagyon lehet vele beszélni, mikor max hangerőn üvölteti a Turn your face-t.
- Harry! Én nem a mostanról beszélek.
- Robin néha megfogathatnád a saját tanácsaidat.- tápászkodott fel a földről.
- Ezt, meg, hogy érted?- segített fel a földről engem is.
- Úgy értem talán neked is beszélned kéne vele.- nyomott egy puszit az arcomra, majd kifelé vette az irányt.- Köszi.- intett vissza az ajtóból.
- Nincs mit.- intettem utána.
Kimentem én is és láttam, ahogy Harry bekopog  Ashleyhez. Lövelltem felé egy sok sikert mosolyt közben pedig lassan benyitottam Liamhez. Liam a gitárjával babrált háttal az ajtónak így nem vette észre, mikor a háta mögé osontam. Letérdeltem és a vállára tettem az államat. Láttam, ahogy elmosolyodik, majd megragadta a vállam és átrántott az ölébe.
- Mi tartott ilyen sokáig?
- Harry feltartott egy kicsit.- hazudtam neki, hisz nem akartam, hogy megtudja a kétségeimet.- Liam én.... én... nekem is fontos vagy.- nyögtem ki.
Liam magához húzott és hosszasan megcsókolt. Pont olyan volt mint máskor.
- Hé!- rohant be Louis mi pedig szétváltunk.- Asszem... most nem zavarok.- hátrált ki.
- Lou várj!- szóltam utána.
- Mit akartál?- eszmélt fel Liam.
- Akartam kérdezni, hogy nem- e láttátok Carly-t?
- Nem, de ha szeretnéd segítünk megkeresni.- állt fel Liam, majd felhúzott engem is.
Rákulcsolta a kezét az enyémre és Louis után indultunk. Lou valami dalt dúdolgatott. A vendégszoba előtt pedig Harry csövezett miközben a Turn Your Face-t énekelte.
- Harry minden rendben?- torpantam meg.
- Persze, hogy ... nincs.- közölte, de Liam már húzott is maga után lefelé a lépcsőn.
- Kifognak egyáltalán békülni?- suttogtam Liam fülébe.
- Hülye kérdésre hülye válasz.- kiáltotta hátra Louis.
- Nem is volt hülye kérdés.- védekeztem.- Csak kérdeztem.
- Na jó, akkor én megnézem a kertben, ti pedig nézzetek szét itt.- utasított minket.
Elengedtem a kezét, és elindultam keresni valami nyomot ami Carly hol létéről árulkodna, de Liam elkapta a derekamat közelebb húzott és megcsókolt. Beletúrtam a hajába ő pedig egyre hevesebben kezdett le csókolni. A csókunkat valakinek a köhögése szakította meg.
- Tolerálhatnátok!- fonta össze maga előtt a kezét Ashley.
- Nem azért, mert örülünk, hogy nagy nehezen sikerült összejönnötök, de Carly szerintem most fontosabb.- tette hozzá Lexie.
- Hé ki vitte el a másik slusszkulcsot?- állt meg Harry a kulcstartó szekrény mellett.
- Naomi és Zayn?
- Mi van velünk Liam?- jött be az említett pár.
- Azt tárgyaltuk, hogy ti vittétek-e el a másik autót?- tájékoztatta őket Harry aki mellett éppen Louis állt meg.
- Carly rohant el vele.
- Ez most komoly Naomi? És melyiket vitte el?- aggodalmaskodott Louis.
- Öööö... ha jól látom a miénket.- vizsgálgatta a tartót Harry.
- Ha!- nevetett Ashley.
- Neked most mi a bajod velem?- tárta szét a kezét Harry.
- Lexie mond meg neki, hogy ha nem volna olyan rámenős akkor nem volna semmi vita köztünk.
- Lexie mond meg Ashleynek, hogy ha nem volna állandóan hiszti üzemmódba akkor talán mondom talán nem volna min összevesznünk.-mutogatott idegesen Harry.
- Tudjátok...
- Te ne szólj bele!- kiáltottak rá egyszerre Lexiere.
- De mondjuk kibékülnétek akkor...
- Te ne oktass ki minket.- kiabáltak Lexievel.
Hirtelen Niall jelent meg és tarkón csapta Harryt.
- Nem beszélhetsz így vele.- ölelte át barátnőjét.
Harry folyamatosan a nyakát dörzsölgette miközben Ashley folyamatosan nevetett rajta. A szám elé tettem a kezem, hogy biztosan ne lássák a nevetéstől szenvedő fejemet. Liam vállába fúrtam az arcomat míg ő a hátamat kezdte simogatni.
- Na akkor visszatérve a valóságba- vette komolyra a szót Louis.- Mégis hová mehetett.
Mindannyian a nappali felé vettük az irányt ahol tovább folytattuk a tanakodást. Felváltva hívogattuk és bár ideges voltam Carly hol léte miatta legbelül szerintem én voltam a világ legboldogabb embere. Úgy csókoltam meg, hogy senki sem zavarta meg úgy ölelhettem, hogy senki nem szólt bele. Ashley zökkentett ki a bambulásomból. Megragadta a kezemet és a konyha felé húzott.
- Robin Peterson válaszolj nekem.- tette csípőre a kezét.- Együtt vagytok?
Halványan elmosolyodtam és egy talán vállrándítással válaszoltam a kérdésére. Ashley elkezdett ugrálni mindezek után megölelt.
- Csoportos ölelés!- kiabálta valaki a hátunk mögül.
Az ajtó csapódott és hirtelen valaki rácsapott a fenekemre. Megugrottam egy picit utána pedig arra váltunk szét, hogy a két szerelmes pár már megint vitatkozik.
- Tényleg ha nem vagyok elég jó neked miért nem keresel magadnak egy másik hülye libát?
- Ha ennyire szeretnéd!- kotorászott a zsebébe Harry.
Előkapta a mobilját és valakit felhívott.
- Hé szia tudom, hogy régen beszéltünk, de nem volna kedved mondjuk ma este összefutni?
- Mégis mi a francot művelsz?- kapta ki Harry kezéből a telefont majd a földre dobta és még meg is taposta.
- Alig egy perce ajánlgattad, hogy keressek idézem "egy másik hülye libát".- formált idézőjelet a kezéből Harry.
Mind a konyha asztalnál ültünk amikor a vita zajlott. Niall az orrom elé tolt egy tál popcornt amit a többiek azonnal lerohamoztak.
- Jobb mint egy Tv műsor.- nevetett Naomi miközben bekapott egy marék popcornt.
- Tudod ez a hülye liba inkább fogja magát és elmegy!
Harry segélykérően nézett rám én pedig csak kapálóztam, hogy csináljon valamit. Harry nem teketóriázott megragadta Ashley karját és megcsókolta. Mint valami béna film jelenetben, de mikor szétváltak Ashley szeme szikrákat szórt Harry pedig felkapta a nyúlcipőjét és felrohant az emeletre. Mindannyian nevetésben törtünk ki amit a telefonok csörgése zavart meg. Az enyém kivételével, hiszen az még mindig Paulnál van vagy épp valamelyik konténer alján hever és rezeg. Mindenki csodálkozva figyelte a mobilokat amely még furcsábbá vált, hogy mindenkinek a kijelzőjén egy bizonyos név villogott. Lexie volt a leggyorsabb így ő vette fel.
- Carly hol a francban vagy? Carly! Hallasz?- elemelte a fülétől és leellenőrizte.- Letette.
Louist teljesen elöntötte az aggodalom, képtelenség volt mosolyt csalni az arcára. Elindult felfelé mi pedig a konyhából figyeltük a történéseket. Naomi előkapott egy pakli kártyát és elkezdte keverni.
- Tudtok?- tartotta felénk a kártyát.
Mindenki bólintott kivétel engem.
- Majd én segítek neki.- húzódott közelebb Liam.
Zayn kikapta a paklit és gyors osztott mindenkinek. Az arcok olvashatatlanná váltak Liam pedig lassan elkezdte magyarázni melyik lap mit jelent.
- Mivel Carly nincs így én fogok nyerni.- nevetett gonoszul Niall.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett! ;)) Hamar köviiit!! *.*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon joo!*-* hamar köviit:)

    VálaszTörlés
  3. Szia nagyon jó lett az új rész és az oldalamon vár egy meglepetés is!:)))
    http://pancellany.blogspot.hu/2013/07/az-elso-dijamdd.html

    VálaszTörlés