2013. június 17., hétfő

55.rész

Liam teljesen belefúrta a tekintetét az enyémbe. Amint az lenni szokott én elvesztem a barna boci szemébe. Liam megragadta a bal csuklómat és egyre közelebb húzódott a számhoz.
- Tőled nehezebb megszabadulni, mint a cipőre ragadt rágótól!
Liam egy pillanat leforgása alatt fordult nekem háttal. Carlynak összeszűkült a szeme, Naomi és Lexie pedig Ashely elé álltak bár az okot nem tudom miért.
- Akárhogy is Paul, de én nem vagyok hajlandó tovább eltűrni és a barátjuk vagyok és ha ez neked nem tetszik akkor sajnállak.- jelentettem ki.
- Hamarabb kellett volna már felpofoznom.- röhögött Carly.
- Te felpofoztad?- kerekedett el a szeme Louisnak, majd adott egy puszit Carlynak.
- Hát kedves ez engem pont nem hat meg.-mordult rám.- Te kis liba nem tartozol ide mindenkinek megvan a saját pozíciója ebben a házban.
- Nem nehéz ám új menedzsert találni itt sem.- fonta maga előtt össze a kezét Lexie.
-Ccc. Már jó, hogy nem ti kis elkényeztetett libák mondjátok meg, hogy mit csinálhatok én mint felnőtt ember.
- Te így nem beszélhetsz, főleg nem a lányokkal.- mordult fel Zayn.
- Ti fogjátok be fiúk, mert úgy eltudlak tüntetni, hogy a rajongóitok csak a maradékra fognak emlékezni.
- Óó szerintem erre mi is képesek vagyunk.- ült le a fotel kartámlájára Harry.
- Ti engem nem rúghattok ki, három éves szerződést írattam alá veletek szóval csönd legyen.
- Nem tudom Paul te hol tanultál, de tudtommal a papír megsemmisíthető!- húzta gúnyos mosolyra a száját Carly.
- Fejezzétek már be!- kiáltottam rájuk, de olyan szemekkel néztek rám amikkel ölni tudtak volna.- Fogalmam sincs mi bajod van velem, de ha már úgy is itt vagyunk együtt akkor most elárulhatnád.- kértem meg inkább Carly stílusában, mintsem az enyémbe.
- Tönkre tetted az unokahúgom kapcsolatát.- nézett rám szúrós szemekkel Paul.
- Mi van?- döbbentünk le mindannyian.
- Jól hallottátok.- közölte közben pedig bejött a konyhából Danielle.
- Ki engedte be a k*rvát?- nézett végig a többieken Lexie.
- Te ne beszéljél így az unokahúgommal!- támadta le Lexiet az ideges Paul.
- Ti rokonok vagytok?!- kerekedett el Liam szeme.
Dani bólintott, majd közelebb lépett Liamhez. Liam hátrált majd a derekam köré fonta a kezét. Kicsit féltem Dani pillantásaitól, de próbáltam állni a sarat. Liam megköszörülte a torkát majd felemelte a vállamról az állát.
- Dani itt vége van!
Dani "könnyen" fogadta azt a tényt, hogy Liam kiadta az útját, legalább is addig amíg én levegőt nem vettem. Danelle elkezdett velem kiabálni. Csak mondta, és mondta addig ameddig Liam félbe nem szakította.
- Dani egyszer mindennek vége van.- mondta kedvesen.
- Jaj fog már föl, hogy Robin jobb az ágyban.- nyögte be Louis.
- Hogy mi van?- mondta egyszerre Ashley és Dani. Nekem pedig kétszeresre volt kitágulva a pupillám.
- Tuudtam. Tuuudtam. Én megmondtam.- táncolt Carly.
- Te ilyent honnan tudsz?- nézett Louisra felvont szemöldökkel Naomi.
- És erről, hogy-hogy Louis tud én meg nem?- vonta kérdőre Harry.
- Mi közöd van hozzá egyáltalán?- fonta össze maga előtt a kezét Ashley.
- Nincs titok a bandában!- vágta rá Niall és Zayn majdnem egyszerre.
- Mi az, hogy nincs titok a bandában?- szaladt fel a szemöldököm.
- Mert ti nem pletykáztok mindig?- nézett rám döbbenten Harry.
- Persze fogd az egészet a női nemre.- nézett mérgesen Carly a jó madárra.- Hímsovinizta állatok.- dörmögte a végét az orra alatt.
A nagy vita közepette Dani úgy fejezte ki a nem tetszését, hogy Liamet arcon törölte, nekem pedig a fejemre öntött valami banános ragadós löttyöt.
- Ó, hogy...- mondta volna Lexie, de Niall a szájára tette a kezét..
- Szeretem, de ezt azért mégsem.- mosolygott Niall.
- Melyik sarkon szedted össze?- vált ki a Harryvel való veszekedésből Ashley.
- Az én megállapításom szerint mindegy, de ez azért sokkoló volt.- jegyezte meg Zayn.
Zayn, Niall, és Lexie a nappaliból hallgatták a Harry vs. Ashley és a Naomi, Carly vs. Liam vitát. A vita egyre csak hangosabb lett így még ezzel is megkellet birkóznom. Komolyan nem kellett volna visszajönnöm. A gondolataimból egy hatalmas csattanás zökkentett ki. Odakaptam a fejem, de már csak annyit láttam, hogy Ashley sírva rohan az emelet felé, Harry pedig az arcát dörzsölgeti.
- Na akkor a mai program.- csapta össze a kezét Carly.- Naomi és Robin elmennek Robin cuccaiért, addig Lexie és én kiszedjük a hisztist a rejtekhelyéről.
- És mi?- állt meg Carly előtt Louis és megakarta csókolni, de ő nem hagyta.
- Menjetek el bevásárolni!- tanácsolta a kanapéról Naomi.
- Tegnap voltunk.- dörmögte az orra alatt Zayn.
- Aha, a múlthéten.- javította ki Lexie.
- Akkor az már régen volt.- töprengett Niall.
- Na tűnés!- invitálta kifelé az ajtón a bandát Lexie.
- Egy búcsú puszi?- fordult vissza Louis.
- Nem.- vágta rá Carly Louis pedig egy kicsit elkeseredett.
- Lécci! Lécci!- kérlelte tovább.
- Nem.- lökte ki majd becsapta az ajtót.
- Tőled is ritkán látni ilyent.- pislogott értetlenül Naomi.
- Az már igaz.- mondtam.
Naomi a kabátját szorongatta amikor rájött, hogy neki még nincs meg a jogsija ezért az ajtóban megtorpant.
- Nem volna egyszerűbb, ha a sofőrasszony viszi el Robint a cuccaiért?
Bólintottam, Carly pedig megrázta a fejét és felkapta a kocsi kulcsokat. Beszálltunk a kocsiba és elindultunk a nagynéném házához. Reménykedtem, hogy nem lesz otthon így nem kell magyarázkodnom, hogy már megint hová megyek.
- Carly, kérdezhetek valamit.- fordultam felé.
- Hmm.
- Hogy nem idegesítetted magad azon fel amit Louis mondott?
- Először is tudom, hogy poénnak szánta, másodszor pedig még számolok vele.
Biccentettem közben pedig Carly leparkolt a ház elé. Kiszálltunk és gyorsan felsiettünk a szobámba. Carly mint a villám beledobált minden cuccomat a nagy fekete bőröndömbe én a kartondobozt pakoltam tele a még szükséges holmijaimmal.
- Robin! Egyet most jó, ha letisztázunk.- ült le az ágyra Carly.
- Mondjad.- ültem le mellé.
- Nem lépsz le, nem szöksz el, és ha engedni mered, hogy elraboljanak én leszek az első aki megver. Értetted?
- Igen.- bólintottam.
Carly becipzározta a táskámat a kartondobozt a kezembe nyomta és elindultunk a lépcsőn lefelé. Visszaindultunk az új régi új házba. Mikor visszaértünk Carly előre sietett a bőröndömmel és Liam kezébe adta és ő maga eltűnt a konyhába. Liam mosolyogva várt engem amitől nekem is mosolyogni támadt kedvem.
- Hol szeretnél aludni?
- Az eddig szobámmal mi lett?
- Ashley bevette magának szóval oda te nem jutsz be.- jött ki Harry a konyhából.
- Aludhatsz Rómeóval.- kiabált ki valaki a konyhából.
- Gyere.- fogta meg a karomat.
- Liam, Robin!- kiáltott utánunk Harry.- Akkor ti most...
- Nem.- vágtuk egyszerre rá.
- Összhang!- rohant el mellettünk Carly.
Liam szobájában olyan érzés kerített hatalmába mintha a szoba csak rám várna. A bőröndömet az ágyra majd a dobozt kivette a kezemből és az asztalára helyezte.Egy ideig hagyta, hogy figyeljem ahogyan ténykedik, de szerintem már nagyon unhatta, hiszen megragadta a kezemet. Felrántott az ágyról és hosszasan megcsókolt. Amint szétváltunk Liam mosolyra húzta a száját és megfogta az arcomat és tanulmányozni kezdte.
- Robin! - szólalt meg néhány csendes perc után.- Jártál azzal a sráccal akivel a Tv-ben mutattak?
- Tényleg én nem tudok róla köszi, hogy emlékeztetsz.- válaszoltam neki, közben pedig felhúztam az orrom.- Csak barátok vagyunk.- tettem hozzá.
Liam szeme megkönnyebbült amin én persze azonnal elmosolyodtam.
- Fontos vagy nekem.
- Hozok valamit inni. Kérsz valamit inni?- hárítottam a válaszadást.
- Nem.- ült le az ágyra.
Becsuktam magam után az ajtót és el akartam indulni lefelé, de a szemközti szobából hatalmas kiabálás szűrődött ki. Oda osontam és behallgattam.
- Mi az, hogy ti mindent megbeszéltek!!!- vettem ki Carly erőteljes hangját.- És még minket lányokat tartjátok pletykásoknak.
- Tudod szívem a bizalom a jó banda alapja.
- Bizalom hát bizalom tudod van ami csak kettőnkre tartozik.- enyhült meg Carly hangja.
- Tudod szívem ti is mindig elmeséltek egymásnak mindent akkor most miért baj, hogy mi is megbeszéljük?
- Mindent.-emelte fel újból a hangját.
- Igen.még jó, hogy megbeszélnünk mindent.
- Jó akkor tudod mit akkor töltsd el az estét a többiekkel. És csak, hogy ne érts félre itt a fiúkra gondoltam.
Gyors elszaladtam a próbaterem felé. Különdíjba kéne részesíteni engem 1 délután alatt 3 veszekedés. Berongyoltam a próbaterembe és leültem a zongora mellé. A szőnyeget birizgáltam és közben azon kattogott az agyam, hogy miattam vesztek össze Carlyék, Harryék és miattam rúgták ki Pault. A gondolataimat az ajtócsapódás zökkentette ki amit én azonnal leszűrtem, hogy Carly rohant el. Elterültem a szőnyegen és a plafont kezdtem el vizsgálni.
- Leülhetek?- kérdezte egy hang én pedig csak bólintottam.

5 megjegyzés:

  1. Szia! WÁÓÓÓ! Végre nagyon JÓ! Sőt !!!!!!!!!TÖKÉLETES!!!!!!!!:D Már nagyon várom a kövit remélem hamar tudod hozni!!!:DDDD

    VálaszTörlés
  2. Helló! Kaptál egy díjat! ;)
    http://horandiary.blogspot.hu/2013/06/liebster-award.html

    VálaszTörlés
  3. Szia ismét! Fontos hír kérlek olvasd el mert fontos!
    http://pancellany.blogspot.hu/2013/06/reszletesebben-fontos-hir.html

    VálaszTörlés