2013. július 23., kedd

59.rész

:Louis:

Nagy nehezen sikerült beültetnem mindenkit a kocsiba. Habár mindenki máson hisztizett. Liam menni akart Robinhoz, Harry Ashleyvel akart lenni és engem hibáztatott, mert be kell menni a hülye kiadóhoz. Niall éhes volt mily meglepő. Zayn viszont nagyon csöndes volt és ez nagyon gyanús volt. Túl sok bűnügyi sorozatot néztem Carlyval. Beindítottam a motort és ahogy csak tudtam kiálltam a felhajtóról. Az út viszonylag hisztisen telt ezért én jó hangosra tekertem a rádiót. Épp az I gotta feeling szólt amitől nekem is kedvem támadt énekelni. Egészen a kiadóig énekeltem. Amikor megérkeztünk a fiúk, mint a villám, úgy szaladtak befelé.
- Na végre, hogy ideértetek.- csapott az asztalra a kiadó főnöke.
Idegesen ültünk le az asztala elé. Ő pedig nagyon mérgesnek látszott.
- Mégis milyen jogon merészelitek kirúgni az én alkalmazottaimat? - nézett ránk felvont szemöldökkel.
- Sajnáljuk Simon.- mondta Harry akinek sikerült magára erőltetni egy kis normálisságot.
Nem akartam bele szólni, hisz láttam, hogy Simon eléggé dühös. 
- Büntetésül, hogy megtanuljátok ki a főnök kaptok egy nagyszerű menedzsert. Bemutatom Angela Palmert. Ő fog most titeket menedzselni. Ha bármi problémátok volna akkor legyetek oly szívesek ne egyedül dönteni.
- Rendben Simon.- bólintottunk egyszerre.
- Akkor mára már végeztünk is?- kérdezte Liam
- Nem egésze fiúk.- szólalt meg a szőke lány.- Ma volna egy fotózás.
- És azt muszáj ma? - kérdeztük mindannyian enyhe csalódottsággal. 
- Ez nem egy javaslat volt ez parancs.- tessékelt ki az irodájából Simon.
- Akkor erre fiúk.- ment előre Angela.
Lomhán követtük az újdonsült menedzserünket. Harrynek közben folyamatosan csörgött a telefonja, amit egy idő után a lány megunt.
- Nem veszed fel? - állt meg, majd szúrós szemekkel Harryt tanulmányozta.
- De csak szeretem ezt a zenét.- mosolygott önelégülten.
- Harry!- szóltunk rá mind egyszerre.
- Jól van na.-kereste ki a telefonját.- Hé Ashley az!- mosolygott tovább.
- Felvehetnéd.- tanácsolta Zayn.
- Jó, jó. Szia kicsim, mi a helyzet? Tudtok már valamit Robinról? Aha, értem. Jó megmondom neki. Hogy mit csinált? Ez azért elég gáz.- mondogatta a telefonba mi többiek meg tűkön ülve vártuk a beszélgetés másik felét.- Jól van leteszlek szia.
- Na mi van?- lépett oda Liam.
- Hát nem engedik be a lányokat, állítólag Carly már neki ugrott az egyik nővérnek azon az alapon, hogy másokat beengednek más betegekhez. 
- És az orvosok mit mondtak.
- Állítólag, mondom csak állítólag még egy orvos sem jött ki aki oda bement.
- Ha szabad megtudnom kiről van szó?- alkalmatlankodott a lány.
- Liam rokonáról.- vágtam rá.
- Mi van? -néztek rám döbbenten 
- Liam rokonáról!!- nyomatékosítottam még egyszer. 
Nem hiányzott, hogy ez a szőkeség kiadja őket még a nyilvánosságnak. Robin még szerintem nem áll ilyenre készen és most, hogy senki sem tudja mi baja lehet jobb is.
- Na jól van akkor mehetünk a fotózásra?- csapott a noteszére.
- Annál hamarabb végzünk.- indult előre Niall.
A stylest előkészítette a ruháinkat én gyors elnyammogtam egy szál sárgarépát közben pedig Liamet fárasztottam.
- Nyugi, ha lesz valami úgy is hívnak. Egyél te is inkább egyet.- kínálgattam az én ízletes zöldségemet.
- Nem kell a hülye répa.
- Hmmm. Ezt meg sem hallottam.- indultam a fotózás irányába.
- Oké fiúk. Hárman üljetek le, ketten mögéjük.- utasított a fotós.
Niall, Zayn és én ültünk le Harry és Liam mögénk.
- Nem lehetne mondjuk valami zenét kapcsolni?- vette fel Harry.
- Tőlem, csak igyekezzünk.- nézett az órájára Angela.
Elindították a zenét, mire mindannyian elkezdtünk valamiféle táncot imitálni, természetesen, hogy bosszanthassuk kedves menedzser kisasszonyunkat.
- Na fiúk csak pár képet aztán mehettek a dolgotokra.
- Oké.- kezdtünk el pózolni.
A fotós ellőtt egy-két képet majd utunkra engedett.
- Na akkor mehetünk?- néztem végig a többieken.
- Előbb pisi szünet.- szaladt el Niall.
- Jó kint megvárunk csak siess.- kiabáltam utána.
Az autóban ülve Zaynből próbáltam kiszedni, hogy mi történt Robinnal hiszen ő ment megnézni.
- Louis hagyjál már, mikor Harry szólt én bementem Robin pedig ájultan feküdt odasiettem és már alig lélegzett. Ennyi. Ti hívtátok a mentőket és innentől annyit tudok mint ti és mivel Naomi sem hívott gyanítom ő sem tud többet..
- Ashley szerint még nem beszéltek orvosokkal.
- Hé ne!- néztem végig Liamen. 
Láttam rajta, hogy emészti magát a dolgon ezért abba hagytuk.
- És hogy győzted meg Carlyt?- terelte a témát Zayn
- Ez egy izgalmas dolog volt.
- Elmeséled? - hajolt előre Harry.
- Nem.- dőltem hátra az ölésemen.
"  Carly nyakára voltam tapadva amikor az apukája kopogott.
- Kicsim szeretnél valamit?
- Nem apa.- kiabálta alólam.
- Ki van bent még?
- Senki.- vágta rá egyből.
- Carly azonnal áruld el!
- Louis.
-Akkor most azonnal engedj be.
- Apa, ez most nem volna túl jó ötlet.
Carly apja a szó szoros értelmében berúgta az ajtót én pedig ijedtemben legurultam az ágyról is."
- Lou itt vagy!- lengette az orrom előtt a kezét Harry.
- Ja ja, miért?
- Ezt nézd.- mutatott Niall felé.
Niall egy Nando's- os táskával szaladt felénk.
- Neked nem is Wc-re kellett menned.- jelentettem ki.
- Mondtam, hogy éhes vagyok.- helyezkedett el.
Gázt adtam a kocsinak és már indultunk is a kórház felé.

7 megjegyzés:

  1. Imádom! Nagyon jó lett! És most kérem a folytatást!!! Kérlek siess a kövivel!!!:DD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon jó lett a rész. Apuci bekeményített.

    VálaszTörlés
  3. Alig várom az új részt. Főleg hogy a 69. legyen

    VálaszTörlés
  4. Szegény Louis. Nem bírom Carly apját. Mindig elrontja a legjobb részeket.

    VálaszTörlés
  5. Igazán levehetnéd róla azt, hogy megkérdezze, hogy robot vagyok vagy nem. Amúgy nagyon jó. Remélem még ma meglepsz egy új résszel :D

    VálaszTörlés
  6. Annyira izgalmas, hogy leesket a székről, pont mint szegény Louis

    VálaszTörlés
  7. Nem akarok erőszakosnak tűnni, de most azonnal hozzál részt, vagy vaslapáttal megkergetlek.

    VálaszTörlés