2013. július 10., szerda

57.rész

Niall teljesen belelkesült a játékba. Liam próbálgatta megértetni a játék lényegét több kevesebb sikerrel. A játék egyre vérre menő kezdett lenni. Egyik pillanatban csak azt vettem észre, hogy Louis elviharzik a másikba, hogy Liam kiabálva megcsókol. Nagy valószínűségben ő nyerte a játszmát. Amint szétváltunk láttam hogy Harry az ajtófélfának dőlve figyeli az eseményeket. A faliórával szemeztem miközben Zayn újra osztotta a lapokat.
- Zayn téged nem hagy nyugodni, hogy én nyertem?- mosolygott Liam.
- Egyikünket sem.- vágták rá a többiek.
- Ez felhívás volna keringőre? - vonta fel a szemöldökét Liam.
Egyszerre bólintott mindenki. Elmosolyodtam azon, ahogy belemélyülnek a játék rejtelmeibe. Pár perc néma bámulásból kikászálódva felálltam az asztaltól és elindultam a konyha felé.
- Robin összeütsz valami vacsit?- fordult hátra Niall.
- Persze, csak figyelj oda, hiszen valaki lesi a lapjaidat.- böktem a kukkolóra.
Kisiettem a konyhába, de még hallottam ahogy vérre menővé válik a játék. A konyhába készítettem ki a hozzávalókat a rántott húshoz amikor kiabálásra lettem figyelmes.
- A szexrabszolgám vagy aki játszani sem tud!- ismertem fel Lexie hangját.
- Ó tényleg?- ez minden bizonnyal Niall volt.
- Igen!
Nem sokkal ezután Niall és Lexie szaladtak fel az emeletre. Harry oda állt mellém és segített előkészíteni a húst.
- Komolyan már azt hittem megússzuk egy szimpla...
- Milyen szimpla?- állt meg az ajtóban Ashley.
- Egy szimpla...
- Ne kezdjétek el!- dobtam a lisztbe a húst.
- Mit? - néztek rám mindketten.
- Idefigyeljetek megértem, hogy összevesztetek, de ilyet megszoktak beszélni. Összevesztetek már gondolom csomószor, de mindig kibékültetek és itt vagytok szeretitek egymást és kész.
- Aha persze.- ment ki a konyhából mindkettő.
- Na jól van én csak segíteni akartam.
Neki álltam kisütni a húst amikor a vezetékes telefon elkezdett csörögni.

:Carly:

A reggelem nyúzott volt. Arra ébredtem, hogy anya valamit kotyvaszt odalent. Felkaptam a köntösömet és lebotorkáltam a lépcsőn. A tojás rántotta ínycsiklandó illata töltötte meg a konyhát. A frissen főt kávét kiöntöttem a bögrémbe, majd a konyhaasztalnál üldögélve elfogyasztottam. A kávézgatás közepette azon tanakodtam, hogy fel kellene hívnom a többieket.
- Jó reggelt vagy mondjam inkább, hogy jobb délutánt.
- Hány óra van? -néztem apára aki a kertből jött be.
- Délután 3.
- Jó sokáig aludtam.
- Elnézem neked Carly.- adott egy barackot a fejemre apa.
- Annyira hiányoztatok nekem.- öleltem át apámat.
Apa nem mondott rá semmit, de én tudom, hogy én is rettenetesen hiányzom nekik. Visszarohantam a szobámba, hogy keressek valami olvasni valót. Ahogy a régi könyvespolcomat nézegettem, rettenetesen elfogott az érzés, hogy mennyire szerettem a csendes délutánokat olvasással tölteni. Végig húztam a könyveim gerincén az ujjamat és megakadt az ujjam Kerstin Gier művén. Kikaptam és azonnal elkezdtem olvasni. A rubinvörös volt az egyik kedvenc könyvem mielőtt elmentem itthonról. Könyvel a kezembe indultam lefelé egy bögre kávéért. A lépcsőfordulóban hallottam ahogy apa és anya nevet. Azonnal tudtam, hogy miért, hisz visszakapták azt a lányt aki itt hagyta őket. Letettem a konyhaasztalra a könyvet fogtam egy bögre kávét és elkezdtem olvasni. A második bögre kávémat hajtottam miközben valaki csengetett.
- Apa kinyitod?!-kiabáltam ki miközben lapoztam a könyvemben.
-Nem érek rá.
-Anya?
-Ne is álmodj róla. Van két szép lábad.
Betettem a papír zsebkendőt az éppen olvasott sorhoz utána pedig elkászálódtam az ajtóig. Valaki nagyon beakart jutni,hiszen rátapatt a csengőre. Amint kinyitottam két eszméletlen gyönyörű kék szempár tárult elém.
-Te mit keresel itt?-fontam magam előtt össze a kezemet.
-Hülye voltam, ne haragudj!
-Tán, nincs mit pletykálnotok a fiúkkal?-vontam fel a szemöldököm.
-Te is tudod, hogy nem úgy gondoltam.-nézett kölyökkutya szemekkel.
Enyhült az arckifejezésen, soha nem tudtam rá haragudni amikor így nézett. Pár percig csak egymást néztük az ajtóban. Louis megköszörülte a torkát, majd a csuklómért nyúlt.
- Carly én...én...- de nem volt alakalma befejezni, mert a szájára tapasztottam az ajkaimat.
Louis sohasem csókolt meg ennyire szenvedélyesen. Megragadtam és befelé tolattam vele. Az ajkaimat nem vettem le az övéiről így egy párszor megbotlottunk az emelet felé. A szobámba ajtaját én szó szoros értelmében berúgtam, anyák enyhén lesznek kiakadva. Louis belökte a lábával és hallottam, hogy a zár kattan egyet. Eldöntött az ágyon és a nyakamat kezdte csókolgatni.

7 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jó lett bár jó lenne ha mindenki békében élne!:) Kérlek siess a kövivel!:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett a rész. Várom a folytatást. Főleg hogy a 69. rész legyen. :D Szerető anyád.

    VálaszTörlés
  3. Várom már a következő részt. Remélem hagyod még veszekedni őket. (te úgy is tudod kikről van szó) Egyébként nagyon jó lett.

    VálaszTörlés
  4. kérlek sies jó lett ;)

    VálaszTörlés
  5. http://werygooog.blogspot.hu/p/dijam.html Tudom, hogy szeretsz :D

    VálaszTörlés
  6. Meglepi nálam! <3 http://horandiary.blogspot.hu/

    VálaszTörlés