2013. szeptember 11., szerda

Köszönet mindenért...

Napok óta próbálom megfogalmazni ezt az egészet. Életemben nem írtam ilyent úgyhogy kérlek nézzétek el nekem a bénázásomat.

Szeretnék megköszönni mindenkinek mindent!

Az "anyámnak" aki állandóan az új rész megírásával zaklatott. Ő volt az aki segített ihlethiányos napjaimban is ihletet találnom. Rengeteget segített és mindig ott volt, hogy segítsen.
Egy másik embernek is hálás vagyok. Ő volt az aki belevezetett az írás rejtelmeibe. Megtanított arra, hogy ki kell álljak magamért és hogy nem kell nyámnyilának lenni.
Köszönettel tartozom még két nagyon kedves embernek. Segítettek, támogattak és akármennyire is vagyunk rosszba én akkor is a barátaimnak tartom őket.
Köszönettel tartozom még a One Directionnak, mert megtanították nekem, hogy nem szabad feladni és bátornak kell lenni, ahhoz, hogy az álmok valóra váljanak. Igen én ezt tanultam tőlük.
Köszönöm még a rengeteg pozitív hozzászólást és a sok rendszeres olvasót. Annyira jó érzés tölt el mikor olvashatom a kommenteket. Olyankor érzem, hogy valamihez csak értek én is.

Együtt nőttem fel a bloggal. Együtt erősödtem meg Robinnal. Az elején még bátortalanok, félénkek voltunk mind a ketten. Sokszor kaptam magam, hogy ülök és abba a világba képzelődöm. Rengetegszer játszotta el a gondolattal, hogy milyen volna, ha...
És így születtek meg a részek. Sok képzelgéssel az elmémmel eljátszott jelenetek és sok más. Gondolom mindenki fejében megfordult miért maradt nyitott a blog. Hát azért, mert nem volt kérdés számomra a blognak mindenképpen lesz folytatása. Bizonyára mindenkinek megfogalmazódott 2 lehetőség mikor közöltem nem sokára évadzárás lesz. Na bennem 100%-ig tudtam folytatódni fog. Liam és Robin, Louis és Carly, Zayn és Naomi, Harry és Ashely illetve Niall és Lexie története. Imádom csinálni ha nem volna unatkoznék a vonaton, itthon, a suliba, a kocsiba és még sorolhatnám... Imádom, hogy én csinálhatom az egészet. A depressziós énem is talán mélyebben van, mint  eddig. Nem vagyok annyira titkokkal teli blogolós, mint Zoe, de én is szeretem ott abbahagyni ahol a legizgalmasabb. Mivel nekem nincs 500 rész megírva így én csak hetente 1-et (néha talán 2-t) tudok majd hozni. Általában megpróbálom Kedden vagy Szerdán hozni.
Azt hisze eleget szónokoltam így a következő rész várható időpontját még nem tudom, de egy biztos pár nap betegség kúrálás lesz. Addig emésszétek, hogy:

ROBIN ESTÁ EMBARAZADA!

XOXO Robin

17 megjegyzés:

  1. Szeretnék panaszt tenni. Először is nem is vagyok annyira titkokkal teli blogger. Másodszor meg csak 46. rész van előre megírva + - 10.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De elég sok titkot rejtegetsz még a blogodba és nem nálad olvastam, hogy szereted a titkokat. A másodikra pedig meg csak annyi, hogy lesz még annyi piszkozatod...

      Törlés
    2. 300-ra terveztem 500 írok. Gratulálok magamnak.

      Törlés
    3. Ne feled felfogadtalak íródiákommá. 200 részt te írsz :P

      Törlés
    4. És az enyéimet ki fogja megírni?????

      Törlés
  2. Ááá már várom!:DD És gratulálok mindenhez!:))
    Rose X

    VálaszTörlés
  3. Rosszban vagyunk? Az nem kifejezés, bár már megint nem tudom, hogy miért. Mert jó szokásokhoz híven senki nem mond semmit.
    Barátok? Nem hiszem, hogy ezek után annak nevezhetjük egymást. Azt sem tudom, hogy mi személy szerint min vesztünk össze. De egy valamit azért tudok: Természetesen MI vagyunk a hibásak, mint mindig.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Wilkinson Leila!

    Úgy gondolom, ha valami problémád van nem itt kellene közölni, mert ha te derék embernek tartod magad, akkor nézzél bele annak a szemébe, akivel gondod van. Változnak az idők, változnak az emberek. Az idő elteltével megismertek a többiek téged, hogy milyen aljas vagy, és lehetséges, hogy ezért nem barátkoznak veled, szarnak rád. Van aki a baráti minőségre megy, és ezért nem barátkozik veled, és Emilyvel. Robinék társaságában azért van ott az a két lány, akit te ott feleslegesnek tartasz, mert ők minőségre is, és mindenféleképpen jobbak, mint te. Tudom a ti kis történeteteket, mert tudom kik vagytok. Az Edit és a "Nórika" nem a blogokkal van elfoglalva, mert őket a valóság érdekli, és nem a mese... És nincs szükségük Robinéknak, Zoe-nak sem rátok, mert ti vagytok azok, akik leszarják mások gondjait, érzéseit. Add föl, mert te beteg ember vagy. Ismerlek ;) Puszi: Az igazságosztó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az igazságosztó nyissa ki a szemét kicsit jobban

      Törlés
    2. Az igazságosztó menjen a b.k.a-ba és ossza máshol az észt!

      Törlés