2013. szeptember 21., szombat

Egy különleges díj :P


Jó volt erre bekapcsolni a gépem. A mai majd meghalok, mert a tesitanárom kint a hidegbe futtatta a 2000m-t és hát kaptam egy enyhe náthát ami nálam a fene se tudja meddig tart. Na szóval a díjat köszönöm szépen anyámnak. És még ha hiába is tárgyalt Henrik papával aki semmi pénzért nem adta volna vissza az én egyetlen és pótolhatatlan adidas cipő zabáló egyetlenemet. Ezért anyukám szerzett nekem 4-et. Apukám pedig megígérte, hogy vesz nekem egy másik táskát. János nagybátyám pedig nem hozta a mára ígért ebédet, pedig jól esett volna a forró leves. És a drága dogfil Zoltánunk nem igazán akart segíteni a matematika rejtelmeibe belépni. A kutyánkról pedig még semmit sem hallottam. És végül anyám édes veje Vilmos egész álló nap zaklatott, mert nem bírt magával (tessék rosszra gondolni). Asszem mindenkit felsoroltam aki ma tartozott nekem.


* Igen a betegség az agysejtjeimet is megtámadta.
A részt nem tudom mikor lesz olvasható mert most nem igazán állok meg még a saját lábamon sem. :) XOXO Robin.

6 megjegyzés:

  1. jobbulást neked drága lányom szerető anyád ás apád

    VálaszTörlés
  2. Mielöt kiakadnál a nem tetsziket arra nyomtam, hogy beteg vagy. Remélem hamarosan jobban leszel. Puszi: *Helen*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem akadok már ki ilyeneken. Nagyon köszönöm és rajta vagyok a gyógyuláson bár az nem igazán akar velem tárgyalni :)

      Törlés