2013. szeptember 17., kedd

71.rész (2.évad 1.rész)

Sziasztok!! 3 dolgot mielőtt rátérünk a részre! 
1. Iszonyatosan könnyfakasztóan szép fejléc http://werygooog.blogspot.hu/
2. Hogy egy kis reklámozás! Van két blogom amit szintúgy írok
 http://morningafterdarkk.blogspot.hu/ (1D-s)

http://iwouldlikeifyouloveme.blogspot.com/ (sima)
3. Elindítunk egy díjat, amelyet szeretnék küldeni: http://pancellany.blogspot.hu/
http://thebigdumbtheory.blogspot.hu
http://werygooog.blogspot.hu/
És akkor jöjjön a rész :)

Liam az ajtóban dörömbölt.
- Hé haver gyere.- karolt bele Harry és Niall.
- Basszus lehetetlen. Ez nem lehet igaz.-hajtogatta Liam.
- Ülj le!- lökték bele az ülésbe a fiúk.
- Egyáltalán, hogyan tud Carly spanyolul, mikor néha még az angol is gondot okoz neki.- tanakodott Louis
- Üdvözlöm önöket az American Airlines gépén. Hamarosan megkezdjük a felszállást. Jó utat kívánok minden kedves utasunknak.
Bekapcsoltuk a biztonsági öveinket miután sikerült elhelyezkednünk. Liam lába folyamatosan az én lábamat lökdöste amitől engem is felbosszantott.
- Komolyan Liam fejezd be. Megértem...- a többiek idegesen néztek rám.- Megértjük, hogy ideges vagy, hisz mind idegesek volnánk a helyedben, de nézd addig amíg Atlantában le nem szállunk max internetet tudsz bérelni.
- Különben is lefeküdtetek?- hozta fel Harry a témát.
- Igen...2 napja.
- Ba** meg.....- hallgatott el.- akkor még nem lehet tudni.
- Ja mert Dr. Styles diplomája olyan friss.- röhögtem.
- Honnan veszed, hogy nem tettem le az orvosi diplomám?- védekezett Harry.
- Haah. Harry ezt te sem gondoltad komolyan.- nevetett fel Louis.
- Leszállnátok rólam.- húzódott az ablak felé Harry.
- Jó szálljunk le róla.- kereste elő a telefonját Liam.
- Elnézést kérhetnék mogyorót, mielőtt megkezdjük a felszállást.
- Nem, hisz azonnal kezdjük.- sietett el a stewardess.
- AAA.- húzta a fejére a baseball sapkáját.
- Na ennyi, van aki még nem hisztizett be?- fordultam Louis felé aki éppen egy másik pasival beszélgetett arról, hogy melyikük barátnője helyesebb.
- Jó hagyjuk, Liam figyel amint leszállunk felhívhatod Robint, de kérlek addig hanyagold a témát.- néztem rá könyörgően.
- Nem a te csajod terhes!- mordult rám.
- Figyelj nem tudom mennyire tud Robin spanyolul, de nem esett Carly nyakának és amint tudsz vele beszélni megtudod mi az igaz.- hajtottam hátra a fejem.
- Vagy mert igaz a hír!- kiabált hátra Harry.
- Fogd be!- rúgtam az ülésébe.
- Most már szabadon mozoghatnak a gépen.- mondta be a hangosbemondóba.
- Na fiúk, mindenki megvan?- jött oda Angela, mire Harry felkapta a fejét.
- Nem egészen.- morogta Liam.
- Szóljak haza, hogy küldjék utánunk.
- Én is otthon hagytam!- kapta fel a fejét Harry és Louis.
- Ha a lányokról van szó ők biztonságban hazajutottak.
- Honnan tudod?- szaladt fel a szemöldököm.
- Egy kedves ismerősöm hazafuvarozta őket. És ne idegeskedjetek egy nagyon megbízható ember.- sétált el mellőlünk.
Az ablakon kezdtem bámulni, majd gyorsan elnyomott az álom.
- Zayn... Zayn.- szólogatott valaki lágyan.
- Naomi ne most, hisz alig 5 perce volt menet.- nyöszörögtem.
- Zayn ébredj!- ordított a fülembe valaki.
Kipattantak a szemeim, majd Harry és Louis vigyorgó fejével találtam magam szembe. Megkezdődött a leszállás. Liam előre rohant, majd Harry, Niall és végül Louis és én. A fotósok rögtön letámadtak bennünket. Kérdések hada záporozott felénk. Ide-oda kapkodtuk a fejünket.
- Liam ki a barátnőd és igaz, hogy terhes?
Liam teljesen lesokkolt és próbált elbújni.
- Louis mennyire igaz az a pletyka, hogy a barátnőd megpróbálta megölni az új menedzsereteket.
- Honnan vesznek ennyi sületlenséget. Igazából ... szívesen megtenném.- halkult el a hangja, majd beszállt a limóba.
Követtük a példáját. Angela elől ült mi pedig hátul. Hát a viselkedni nem igazán sikerült. Amikor beértünk a hotelba, felpakoltunk és pillanatokon belül lentről sikoltozó, őrjöngő rajongók hada ugrált az ablakom alatt. Kihajoltam integetni amikor egy hatalmas ajtócsapódásra kapta be a fejem.
- EZ AZ!!!!

4 megjegyzés:

  1. Ugye milyen jó a fejlécem.
    Amúgy meg köszönöm a saját szerkesztésű díjam, legalább ebbe nem kell annyit írni.
    Remélem kisfiú lesz.

    VálaszTörlés
  2. Szia!:DD
    Jujj nagyon köszönöm a díjat!<3<3 Hamarosan kiteszem!;)
    Huuuuu a rész isteni!!!:DD De miért itt hagyod abba? Ez gonoszság! Várom a folytatást!:D
    Rose X

    VálaszTörlés
  3. Szia! Hoztam neked valamit:
    http://iacceptthechaos.blogspot.hu/p/koszonjuk-dijat-zoe-nak.html
    a 2. és 3. díj az :)

    VálaszTörlés