2013. szeptember 10., kedd

70.rész

:.:Liam:.:

Angela éppen magyarázott, amikor Robin beesett. Szegény kipirulva ült le mellém. Átraktam a vállán a karom és magamhoz húztam. Carly és Louis kivételével mindannyian a nappaliba ültünk.
- Hol van Louis?- dühöngött Angela.
- Ha mi azt tudnánk.- vonogatta a vállát Harry.
- Gondolom az asszonyával.- feküdt Niall ölébe Lexie.
- Na jó majd akkor elmondjátok neki is én nem érek rá itt várakozni.
Végszóra pedig megérkezett a szerelmes gerlice. Carlyn nem, de Louison jól látszódott az elmúlt óra történése. Alig tudtuk visszatartani a nevetést. Angela viszont azonnal rendet teremtett köztünk. Carlyék leültek Niallék mellé, majd mindenki Angela felé nézett.
- Ahogy már a fiúknak meséltem Amerikai turné következik.
- EZ AZ!!- pattant fel Ashley.- Mindig elakartam jutni Los Angeles-be.- táncolt örömébe a göndörke.
Harry fején viszont látszott, hogy megállt az ereiben a vér. Bár a többiekkel úgy döntöttünk, majd csak a hónapvégén szólunk nekik nem gondoltunk arra, hogy Miss elkényeztetettség közbe avatkozik. Robin megszorította a pólóm sarkát, én pedig egy puszit nyomtam a homlokára. Elmosolyodott de láttam, hogy valami gyötörte.
- Milyen kár, hogy ti nem lehettek ott.- dobta hátra szőke tincsét Angela.
- Mert miért?- kapta fel a fejét Naomi.
- Azért mert ti kis bajkeverő libák leégettetek az egész világ előtt.
A fiúkkal behúzott nyakkal ültünk, de én már éreztem a vesztemet. A lányok leesett állal és megsemmisülve ültek a helyükön. Tudtam, hogy nem lesz semmi jó ebből az egészből. Angela diadalittasan állt velünk szemben. Lexie és Carly pedig támadásra feszülve ültek és a mi kis menedzserünk annak köszönheti az életét, hogy Niall és Louis lefogták a lányokat. Robin mellettem gondolataiban elveszve gyűrögette a felsőm.
- Király akkor majd tartunk vad csajos partikat.- nevetett Ashely.
- Persze, csak nem itt, hisz itt nem maradhattok!- fonta maga előtt össze a kezét Angela.
- Mi van?!- csattantunk fel mindannyian.
- Erről nem volt szó.
- Persze Harry akkor még nem, de nem hagyhatom, hogy a nagy szerelmetek valamivel leégesse a hírneveteket. Így távoznak a házból.- emelte fel a táskáját.- Puszika majd 3 nap múlva jövök.
Mindenkinek teljesen letört a szarva. Ez a hír mindannyiónkat sokkolt. Robin a kezét tördelte és néhol már a vér is jött rajta.
- Robin nyugi.- fogtam meg a kezét.
Elvettem egy zsebkendőt és letöröltem róla az apró vércseppeket.
- Engedj!- lökött arrébb Carly és Ashley.
- Robin melyik bolygón vagy?- térdelt le elé Naomi.
- Valahol messze.- suttogta alig hallhatóan.
- Robin!- kiáltott fel Ashley. - Maradj velünk.
Robin nem szólt semmit csak felpattant az ágyról és felszaladt az emeletre. Minannnyian kérdőn néztünk felé, majd Naomi elindult utána.
- Naomi! Várj.- szólt utána Zayn.
- He?- fordult vissza.
- Ezt majd ő.- bökött felém Louis és Harry.
- Ja persze bocsi.- mosolygott zavarába.
Elindultam utána. Fent éppen beakatam nyitni amikor kiabálás szűrődött ki a szobából.
- Persze anya hogyne. És honnan tudsz ennyi mindent? Ne is várd, hogy én majd valaha is elmegyek!- a mondat után egy nagy puffanás hallatszott.
Nem volt kérdés én azonnal rátörtem az ajtót. Robin a könnyeivel küszködve ült az ágynak támaszkodva. Odaléptem hozzá és szorosan magamhoz öleltem. Nem kérdeztem semmit sem. Csendben vártam, hogy majd ő kioszt amiért nem szóltam, hogy elmegyünk. De nem tette. A nap már alig sütött be az ablakon így félhomályban tapogatóztunk. A hátát simogattam, hogy meg tudjon nyugodni. Pár percig térdeltem előtt, míg ő a vállamba fúrta a homlokát majd felkaptam és feltettem az ágyra. Éppen felakartam állni amikor megragadta a farmeron szélét és visszarántott.
- Ne menj el!- suttogta alig hallhatóan.
Mellé feküdtem és magunkra húztam a takarót. A hajával játszadoztam amíg ő a hasamon körözött az ujjával. A dereka köré fontam a kezem és közelebb húztam magamhoz. Apró csókokkal leptem el gyönyörű testét. Belepirult miközben a pólójából bújtattam ki. Ahogy a feje kibujt a felsőből mélyen a szemébe néztem.
- Te is akarod?
- Ühüm.- bólintott egy aprót.
Gyengéden gomboltam ki a nadrágját, majd lassan kezdtem el róla lehámozni a ruhadarabot. Amíg én a nadrágját eldobtam a szoba másik végébe addig ő már az én nadrágomat vette célba. Lassan és szórakozottan játszadozott el a nadrágommal. Kezdtem egyre jobban begerjedni rá. Megragadtam a vállát, mire ő összeszorította a szemét és sikítani kezdett.
- NE! Ne bánts! Kérlek!
- Kicsim én vagyok.- fogtam meg az arcát.
Aprókat pislogott, mint aki nem hiszi el, hogy én vagyok fölötte. Gyors letoltam a nadrágom és Robin fölé hajoltam.
- Óvatos leszek.- pusziltam bele a hajába.
Lassan vezettem belé méretem. Egy apró nyögés pedig utat tört magának ajkai közül. Vártam egy kicsit, hogy megszokja utána gyengéden próbáltam mozogni. Teste vonaglani kezdett alattam.
- Lazulj el.- suttogtam a fülébe azt követően pedig megszívtam a nyakát.
Teste egy pillanat alatt lelazult. Én pedig ismét mozogni kezdtem. Gyorsítottam a tempón. Robin pedig az élvezettől aprókat nyögött. Megragadtam a kezét és a feje fölé emeltem, majd rákulcsoltam az övére. A gyönyör már majdnem elért amikor Robin a fülembe nyögte a nevem.
- Li..Liam.
- Mindjárt édesem.- löktem még rajta, majd a gyönyör engem is elért.
Robin egyeletlen levegővételéből tudtam, hogy ő is élvezte. Kiszálltam belőle, majd mellé feküdtem.
- Erre megérte várni.- mosolyogtam.
Nem válaszolt csak a mellkasomra tette a fejét. A légzése kezdett visszaállni a normálisra. A haját birizgáltam, de hamar elnyomott az álom.
Reggel, mikor felkeltem Robin a plafont bámulta. Gondolom nem akart felkelteni így mozdulatlanul tanulmányozta a plafont.
- Jó reggelt.- morogtam a fülébe.- Van egy kis programom mára.
- Tényleg?- nyújtózkodott.
- Igen, úgyhogy ha kettesbe akarod tölteni a napot akkor induljunk.- pattantam ki az ágyból.
- Még öt perc.- húzta a fejére a takarót.
- Gyere.- fogtam meg a lábát és kirántottam az ágyból.
Egy kicsit durcásan indult a fürdő felé. Kikapkodtam a szekrényből a ruháimat, és elindultam kifelé. Carly éppen lefelé ballagott.
- Carly,használhatnám a fürdőtöket?
- Persze, de Louis ott tollászkodik!
- Kösz.- siettem be.
Bent Louis énekelte valami dalt. Nem ismertem fel. Benyitottam a fürdőbe, ahol éppen a haját igazgatta.
- Szevasz, beférkőzhetek?- léptem a másik tükör elé.
- Ja persze.
Elkezdtem megigazítani az elaludt hajamat. Louis pedig a fogát mosta. Mikor végeztem magamra kaptam a ruháimat és visszaindultam a szobánkba. Robin teljesen fel volt öltözve. Felvettem egy napszemüveget és egy kapucnis farmer felsőt. Rákulcsoltam a kezére az enyémet, majd elindultunk lefelé. Carly és Naomi mély beszélgetést folytattak, de mi azt nem vártuk meg. Kéz a kézbe sétáltunk a kihalt utcákon. A közeli kisboltban vettünk kaját, majd elindulunk a parkba. Kihalt volt még az egész és így csak kettesbe tudtuk elfogyasztani a croissant amit vettünk.
- Ugye tudod, hogy bárki lekaphat minket.- idegeskedett Robin.
- Nem érdekel. Tudja csak meg a világ milyen szerencsés vagyok.- mosolyogtam.
- Úristen Ez Liam Payne!- ütötte meg a sikítás a fülemet.
- Most kezeld higgadtan.- nyomott egy puszit az ajkaimra.
A csoki íze még érződött ajkain. A lány tömeg meg pillanatok alatt ott termett.
- Kér..Kérhetünk autogramot?- jött oda egy vörös hajú lány.
- Persze.-majd közelebb hajoltam Robinhoz.- Menj el mögöttünk mindjárt találkozunk.
Felállt és megvárta míg én adok néhány aláírást és pár közös fényképet. A kis idő fél órát vett igénybe, de legalább minden lány felszívódott. Jobban mondva egy maradt ott.
- Mehetünk?- nyújtottam a kezem.
- Örömömre szolgálna.
Amint hazaértünk, már bőröndök hada várt minket lent. Felvont szemöldökkel léptünk be a nappaliba.
- Itt meg mi történt?
- Összepakoltunk, hogy a maradék két napban csak mi 10-en együtt bulizzunk még egy jót.- dörzsölte a kezét Harry.
- Partizni akarsz?- vonta fel Robin a szemöldökét.
- Még jó!- jött be a nappaliba Louis.
- Én inkább nem mennék. Nem érzem magam valami jól.- fogta a hasát.
- Minden rendben Robin?- állt fel a kanapéról Ashley.
- Szerintem igen, de inkább most felmegyek.- indult felfelé a lányok pedig követték.
- Akkor játszunk.- kapta elő a kontrollereket Niall.
Leültünk játszani és mivel a foci mellett döntöttünk. Harry Louissal. Niall, Zayn és én pedig ellenük. Estig ment a harc a győzelemért. De nem lett vége, hisz Lexie kihúzta az áramból, majd mindenkit ágyba zavart.

*Indulás napja*
Mivel már két napja oda van az ajtóba minden holmi készítve, már csak a kocsiig kellett kivinni. Reggel az első dolgunk volt a fiúkkal kihordani a cuccokat. Mire a lányok felébredtek mi már a Fifa verseny előző esti fordulóját is befejeztük. Természetesen kikaptunk, mert Niall állandóan más irányba futott. Robin és Carly egyszerre jöttek le a lépcsőn, majd őket követte Ashley, Lexie majd később Naomi. Megreggeliztek, majd el is indultunk a reptérre. Természetesen ott minden élő és mozgó fotós lerohamozott minket. A lányok egy kicsit hátrébb mentek hátha így nem fognak gyanút. Becsekkoltunk, majd kezdetét vette a búcsúzkodás. Utoljára megcsókoltam Robin, majd elindultam a többiek után. Az ajtóból mind néztük a nekünk integető lányokat. Majd mielőtt becsukódott az ajtó Carly odakiáltotta:
- ROBIN ESTÁ EMBARAZADA!
Az ajtó becsukódott én pedig értetlenül néztem a fiúkra.
- Ez mit jelent?
- Azt, hogy Robin terhes.- válaszolt Harry
Késő volt az ajtó bezárult. 3 hónap és újra itt leszünk Londonban.

3 megjegyzés:

  1. SZIA!:DD
    HOGY MI????:DD ITT abbahagyni??? Tessék?? Mi?? Ezt, hogy lehet?? NAGYON GONOSZ VAGY!!!!! De ha hamar jön a folytatás akkor visszavonom!:P
    Rose X

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan lesz ma még fel fog kerülni egy köszönet mondó kis bejegyzés amiből minden ki fog derülni a részekkel kapcsolatban és egy apró kis titokra is fény fog derülni ígérem sietek vele.

      Törlés