2013. szeptember 6., péntek

69.rész

Mivel nem bírtam magammal és mert több dolog is kötött ehhez a részhez ezért itt van. Remélem elnyeri a tetszéseteket. Már csak egy rész és vége az évadnak. Szóval nem is húzom tovább az időt...

:Carly:

Láttam Louison, hogy eléggé feszült, mióta hazajöttünk Montroseból. Reggel mikor felébredt én éppen a fürdőből léptem ki.
- Jó reggelt álomszuszék.- köszöntem neki.
- Jobbat.- dörzsölte a hátát.
- Fáj?-ültem az ágy szélére.
- Egy masszás segítene.- mondta pimasz mosollyal az arcán.
- Tíz perc múlva a titkos helyen.
Louist mint akit puskából lőttek ki úgy rohant lefelé. Magamra kaptam a köntösömet, majd elindultam én is lefelé. Lent mikor leértem egy magába motyogó Robinnal, egy Naomi pirítóst majszolgatott Zayn pedig mobillal a kezében járkált. Aminek következtében majdnem fellökött. Legyintettem, majd odaköszöntem a lányoknak.
- II. Erzsébet.- vágta rá Robin.
Értetlenül néztem rá.
- Tanul már vagy egy órája benyög valamit.
- Furcsa tanulási módszer.-intettem majd indultam kifelé, de Liambe botlottam.
- Jó reggelt. - köszöntem a kómásnak.- Mi van veled?
- Reggelt, egész éjszaka a brit uralkodóházról motyogott.- dörzsölte a tarkóját.
- Sok sikert! - vertem vállba.
Kifelé menet senki nem állított meg sőt nem is tudott volna. Olyan gyorsan szedtem a lábam, hogy a villám lassúnak nevezhetné magát. Mikor elértem a kis házhoz, bekopogtam.
- Ki az?- kérdezte egy rekedtes hang.
- A jó anyád szerinted?- rúgtam bele az ajtóba.
Az ajtóban elfordult a zár így én be tudtam jutni. Dobtam egy kekszet Maaranák, majd elindultam befelé.
- A bio riasztórendszereket még kéne fejleszteni.- ugortam Louis mellé.
- Kapok masszást?- nézett rám kölyökkutya szemekkel.
- Gyere.- löktem el, majd a seggére ültem.
- Túl sok ruha van rajtad és piszkálja a derekamat.- motyogta Louis.
Megforgattam a szemem közben félredobtam a köntösöm, majd elkezdtem masszírozni. Mivel már volt tapasztalatom így jó erősen kezdtem el. A feje a párnába fúródott közben apró nyögések hagyták el a száját. Mosolyogtam rajta, ahogy szenved. Egy ideig tűrte, majd megragadta a derekam és fordított a helyzetünkön. A nyaka köré fontam a kezem miközben ő apró csókokkal lepte el a hasam. Éreztem ahogy keze átvándorol a melleimre. Lassan kezdte el masszírozni, majd egy kicsit megemelte a felső testemet, hogy közelebb férhessen a melltartóm kapcsához. Segítettem neki, hogy hamarabb kitudja kapcsolni. Amint megszabadult tőle a ruhadarab a vízben landolt. Kezei közé vettem a melleim és masszírozni kezdte.
- Nem is fáj neked a hátad. - morogtam a fülé.
- Kellett egy indok, hogy ide csalogassalak.
Végig csókolta a nyakam a hasam, majd leszedte rólam az utolsó ruhadarabot is. Megint végig csókolt a hasamon, közben meg a kezével a melleimet markolta. Bele markoltam formás fenekébe, majd megszabadítottam az utolsó ruhájától. A férfiassága már ágaskodott. Kinyúlt oldalra, majd az éjjeli szekrény szerűségből elővett egy gumit. Felgörgettem a büszkeségére. Csókolózás közben belém hatolt. Nem várt sokat csak egy kicsit. Először lassan, majd fokozatosan gyorsított. Nem kapcsolt valami örült tempóra.
Az egyenletes mozgása, meg hogy folyamatosan csókokkal halmozta el a nyakam, hamar a csúcsra vitt.
- Loui... - szuszogtam a fülébe.
Ahogy kimondtam a földi menyben éreztem magam. Mikor vissza tértem a sima földre addigra Louis is kiszállt belőlem és mellettem feküdt.
- Imádom a titkos helyünket. - birizgálta a hajam.
- Én is. Itt csak mi vagyunk. - simítottam meg az arcát.
Még egy darabig így feküdtünk. A romantikás pillanatunkat Maara kiabálása zavarta meg.
- Illegális behatolók!- rikácsolta éles hangjával.
Magamra húztam a lepedőt, Louis pedig a boxerét kereste.
- Illegális behatolók!-hajtogatta tovább Maara.
- Fejezd már be.- dobta oda nekem a melltartómat.
- Fejezd be te.- szállt a fejére Maara.
- Elég legyen.- kapcsoltam be a melltartóm.- Mindenki a helyére.- parancsoltam rájuk.
Maara villám gyorsasággal szállt a helyére, Louis pedig a gatyáját rántotta a testére. Elmosolyodtam, majd felrántottam magamra a bugyimat is.
- Jól áll a csipke.- húzogatta a szemöldökét.
- Neked nem.-löktem meg ő pedig elvesztette az egyensúlyát és beleesett a medencébe. A röhögő görcs rajtam volt, de amikor segíteni akartam ő bosszúból belerántott. Meg sem lepődtem rajta. Feljöttem a víz felszínére és az összegubancolódott hajamat próbáltam kifésülni az arcomból. Rámosolyodtam egy "most meghalsz" mosollyal mire ő elkezdett menekülni előlem. Utána úsztam. Fél órámba telt, de nagy nehezen el sikerült kapnom. Nem mondott semmit, csak magához húzott és megcsókolt. Belemosolyogtam a csókunkba, de igazából nem érdekelt. Kikászálódtam a vízből és a csurom vizes cuccaimat minél hamarabb meg kellett szárítani.
- Nincs egy száraz melltartód?- néztem Louisra, de ahogy kimondtam a kérdést tudtam, hogy hülyén hangzik.
- Legfelső fiók.- biccentett az ágy melletti szekrénykére.
Felvont szemöldökkel mentem odáig és mikor kihúztam a kedvenc fehérneműm volt. ott.
- Szóval ide rejtetted?- kapcsoltam ki a vizes darabot, majd a szárazra cseréltem.
Louis az ágyon fekve figyelte minden egyes mozdulatomat. A szemével vetkőztetni tudott volna.
- Inkább segíts öltözni.- dobtam a fejére a törölközőm.
Nem kellett kétszer megkérnem. Azonnal ott termett és a pólóm rám segítette. Amint felöltöztünk elindultunk befelé. A nappali bejáratánál megálltam, hisz megpillantottam a szőke démont aki nagy valószínűséggel valamiben mesterkedik. Louis átkarolt én pedig gyors felé fordultam. Hozzádörgölőztem és éreztem, hogy férfiassága ismételten keményedik. Óvatosan hajolt le, majd szenvedélyesen megcsókolt. Utat engedtem "erőszakos" nyelvének. Amint szétváltunk elindultunk befelé. Louis haját sikerült egy kicsit összekócolnom ami miatt lesz egy-két félreértés. Rákulcsolta a kezét az enyémre és elindult befelé. Bent mindenki a nevetést alig feltűnően leplezte, de látszott rajtuk, hogy olyan következik amire senki nem vár.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon Nagyon jó és alig várom, hogy vége legyen az évadnak, mert akkor jön a második. Indítom a kampányt. Nem rajtam múlik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Légyszíves sztrájoltass itt mindenkit. Kell egyáltalán második évad? De így már csak egy rész. És azt hiszem be kell szereznem egy páncélt :)

      Törlés
    2. Majd ma nézünk valami jó páncélt

      Törlés
  2. Wáóóó nagyon jóóóóóóóóóóóóó!:DDDD Legyen második évad!!!!!!:DD Kérlek!:DD

    VálaszTörlés
  3. Kaptál egy díjat
    http://tsc-someday.blogspot.hu/2013/09/dij-2.html

    VálaszTörlés
  4. johuuuuuu imadom!!!! legyen 2. evad!!!! bar nemtom h h zarod le a storit 1 resz alatt de sok sikert. hozd hamar!!! nemtok tovabb varni

    VálaszTörlés