2013. május 6., hétfő

50.rész

Köszönöm a több mint 4200 oldalmegjelenítést és a kommenteket. Igyekszem minél hamarabb hozni a részeket. Köszönöm még a barátaimnak akik támogatnak és segítenek egy-egy rész megírásában. Köszönöm nekik :)
De akkor jöjjön a rész:)
:Zayn:

Ashley rábeszélte Robint, hogy menjenek el vásárolni. Harry volt a sofőrjük és mily meglepő őt megette az unalom ezért rajtunk szórakoztatta magát. Naomival kint ültünk az udvaron. Annyira elvesztem a tekintetébe. A mély gondolataimat az zökkentette ki, hogy megcsókolt.
- Édes a csókod.- pusziltam meg az ajkait.
- Fagyit ettem.- nyalta meg a szája szélét.
- Édes.- ismételtem meg.- Pont mint régen.
Elbambultam és az az idő jutott eszembe amikor még nem volt nekem.
" A hangos koncert terem után a csendes szoba a mennyországnál is jobban esett. Hulla fáradtan estem bele az ágyba. Lou és Harry ezerrel pörögtek Daddy Directionunk pedig nyugtatóval kergette a két jó madárt. Niall egy zacskó chipszet szorongatott. A szobába beszűrődő hangokról inkább nem akartam tudni, hogy ki a tulajdonosa. Békésen figyeltem a plafont amikor megnyikordult az ajtóm majd Louist éreztem magamon.
- Lou szállj már le rólam.
- 1 répa az ára.
- Louis gyere.- sétált be Eleanor.
- Megyek.- könyökölt bele az oldalamba.
- Fárasztó!- bújtam a párnám alá.
Mire nagy nehézségek árán elcsendesült miden jött Harry.
- Zayn! Zayn! Mily csodálatos! Mily elmés! Ébredj fel.- énekelgette.
- Harry ha nem fejezed be akkor véged!- morogtam a párnám alól.
- Zayn! Óh! Zayn oly csodálatos és oly elmés rossz fiú!- énekelte de most Louis és Niall is csatlakozott hozzá.
- Fejezzétek már be.- morogtam a rajtam fekvő haverjaimra.
- Lou hol vagy? Liam keres.- jött be az ajtón El.
- Eleanor nem láttad...- torpant meg Danielle.
- Most muszáj mindenkinek itt tartania az after partyt.- löktem le magamról a fiúkat.
- Zayn mi van veled?!- ugrottak rám ismét.
Annyiban különbözött a dolog, hogy Liam is rajtam feküdt. Legalul én fölöttem Harry, Niall, Lou és legfelül Liam. A lányok az ajtóban nevettek és a bulinak Paul vetett véget.
- Na jó ideje mennetek.- tapsolt kettőt.
-Óhh- fejezték ki nem tetszésüket a többiek.
A ház úgy csendesült el, mintha mindenkit lelőttek volna. Reggel korán keltem, hogy a többiek előtt eltudjak menni bevásárolni. A nyugalmas utcán sétálva csak egy-egy rajongó állított meg autógrammért vagy épp egy közös képért. Épp egy cukrászda előtt sétáltam el amikor megláttam, hogy egy lányt egy pasi terrorizál. Gyors beléptem, de feleslegesnek érzetem magam amikor a lány a pohár vizét a srác fejére öntötte. A lány visszaállt a pult mögé és kedvesen mosolygott felém.
- Segíthetek?- szólított meg selymes hangjával.
- Igen.- léptem közelebb a pulthoz.- Tudsz nekem ajánlani valamilyen édességet.-tanulmányoztam a süteményeket.
- Sütit vagy fagyit szeretnél vinni?- nézett rám a csillogó szemeivel.
- Melyiket ajánlod?
- Fagyi és akkor tudom ajánlani az édes mámor fagyit.- mutatott az említett édességre.
- Ha meghívhatlak rá akkor esetleg vevő vagyok többet vinni.- kacsintottam rá.
Kiszedte a kis tálakba a fagyit majd leült velem szembe az asztalhoz. Elmosolyodtam mire ő elnevette magát.
- Mi az?- néztem zavartan szét.- Talán a hajam áll rosszul.- vizsgáltam a hajamat a kanálba amitől Liam frászt kapott volna.
- Nem nincs semmi baj a hajaddal csak vicces ahogy próbálkozol.- vette ki a kezemből a kanalat.
- Pedig ilyen téren nyerő vagyok.- húztam el a kehely fagyiját.
- Hé az az enyém!- támadott le.
- Ez nem olyan biztos.- nyomtam az ajkaira egy apró csókot.
Bizonytalanul dőlt hátra majd egyre jobban tanulmányozni kezdett. Ideges voltam, hisz sosem csináltam még ilyent, hogy hirtelen felindulásból megcsókoltam egy lányt. A lány értetlenül figyelt és a kínos csend ült kettőnk közé.
- Tudod sosem csináltam még ilyent, de te nagyon bejössz nekem.- vallottam be.
- Hát...- állt fel az asztaltól.- Én sem csináltam még ilyent.- ült az ölembe és megcsókolt.
Furcsálltam, de visszacsókoltam. Mikor szétváltunk én elmosolyodtam az ő arcáról pedig nem tudtam leolvasni mit is érezhet. Még mindig az ölembe ült és a nyakam köré fonta a puha selymes karjait. Teljesen magával ragadott a dolog. A lány megköszörülte a torkát majd beszélni kezdett. 
- Még a nevedet sem tudom, de érzem ahogy a szívemet dobogtatod.- szólaltam meg mielőtt ő megtehette volna.
- Naomi Foster.- dobta hátra a szőke haját.- És téged?
- Találd ki!- mosolyogtam rá.
- Egyet találhatok?- válaszul bólintottam rá majd megpusziltam az arcát.- Zayn Malik.
- Uh hogy találtad ki talán médium vagy.- adtam a hülyét.
- Szoktam Tv-t nézni.- csókolt meg.
- Első randi te meg én?
- Nem ez volt az első?- kerekedett el a szeme.
- Ha neked ez akkor legyen ez, de azt tudnod kell, hogy magam mellől nem engedlek.
- Ez azt jelenti, hogy ásó kapa nagy harang?- kuncogott.
- Ha időzíthetem későbbre?- nevettem el magam.
Aprót bólintott amire én majd kicsattant mosollyal kaptam fel az ölembe és rohantam vele ki a cukrászdából.
- Hová sietsz?- kapaszkodott a nyakamba.
- Haza.- rohantam"
A gondolatomat Ashley zavarta meg, hogy Naomit az emelet felé engem meg a konyha felé cibál.
- Indulás főzni!- lökött be a konyhába.
A fiúkkal gyorsan összeütöttük az ebédet vagy már jobban mondva vacsorát. Fentről nem hallatszott le semmi így nyugodtan elkönyvelhettük magunknak, hogy minden rendbe bár Harry és Liam feje mást mondott.
- Mi van veletek?- kérdezte Niall, ahogy a tányérokkal akrobatikázott.
- Semmi mivel nem mondanak semmit.- bökött az emelet felé Liam.
Amikor a kaja elkészült Niall felrohant a lányokért majd elkezdődött a vacsi. Mindenki jóízűen evett csak Robin nem. Ez persze Liamnek azonnal feltűnt.
- Robin minden rendben?
Robin a tányérra dobta a villáját majd felrohant a szobájába. Értetlenül néztünk a lányokra akik csak egy laza kézmozdulattal legyintettek a dologra. Egyben biztos voltam, ha Ashley tudja akkor Harry is tudni fogja és onnan egyenes út vezet a titok felfedéséhez.

1 megjegyzés:

  1. Gonosz vagy!! Miért itt hagyod abba? és miért nem Liammel folytatad?? Amúgy nagyon jó lett és várom a kövi részt!!!!!!:D

    VálaszTörlés