2013. május 19., vasárnap

3.- 4.díj

Ez még nem az új rész, de igyekszem vele. :)
3.díj

Köszönöm Kincső Kaukának a díjat.


Szabályok:
1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat. 
2. Felsorolunk 4 bloggert, akiknél 200-nál kevesebb a (feliratkozott) rendszeres olvasók száma.
Jasmine Amber Gordon és Zoe Goldenwin http://smileandzoebolgja.blogspot.hu
Hát többet nem igazán tudok mert nem nagyon van időm olvasni
3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott négy blogon a díjazásról.

4.díj

Köszönöm http://westyke.blogspot.hu/- nek
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
Magamról:
  1. 3 blogot írok. Ezt, egy agyilag gyenge pillanatomban keletkezett story és egy Ke storyst az egyik barátnőmmel.
  2. Imádok zenét hallgatni.
  3. Bűntudatos vagyok és ez sajnos GYENGE PONTNAK számít.
  4. Vannak idióta szokásaim (ezekről igazából a naplómon kívül senki sem tud egy-kettőt a barátaim talán)
  5. Utálom a halat.
  6. Barna hajam van.
  7. Van egy öcsém aki nagyon utál engem ( de csak amikor nem akar éppen semmit)
  8. Utálom a bogarakat.
  9. Érzékeny vagyok talán még ezt utálom magamba.
  10. Szeretek olvasni csak nincs rá időm ( több mint 2 hete olvasom az SZJG 8/2-t(egyáltalán nem gáz))
  11. Hajlamos vagyok dolgokat elhagyni amit persze őrülten keresek!!!
Kérdések:
  1. Ki a kedvenc embered? Furi kérdés! Anyukám! :) Hírességben pedig: Scarlett Johansson vagy Anne Hathaway
  2. Házi, vagy bolti dolgok? attól függ, hogy micsoda. 
  3. Milyen fiúk jönnek be? (Normálisak) Barna szem (talán az visz nálam mindent)
  4. Kiben csalódtál a legnagyobbat? Nem tudom még régen egy barátomba, de szerintem más nem csalódott annyit az életben mint én.
  5. Gondoltál már valaha öngyilkosságra? Igen, de egy barátom kikötötte, hogy 60 éves koromig nem halhatok meg. 
  6. Mit szoktál csinálni a szabadidődben? Ha van olyanom.......... gépelek vagy blogot olvasok vagy épp az SZJGből olvasok egy-két oldalt.
  7. Reggelente mikor kelsz fel? 5- fél 6.
  8. Ki a példaképed? (Legyek vicces kedvemben én írjam azt, mint az egyik facebookos oldalon láttam. Danielle Peazer, mert Liam barátnője akarok lenni :) ) Viccet félretéve talán a példaképem talán Anne Hathaway vagy nem tom.
  9. Mi az életcélod? (Egyszer nem összeveszni a családdal valakinek a szülinapján. ) Eljutni Londonba vagy Los Angelesbe.
  10. Hány legjobb barátod van? 4 és hiába mondok másnak mást a minap rájöttem, hogy csak négy van, hisz mindenkibe megtaláltam azt ami közös bennünk.
  11. Kedvenc magyar előadó? Nem nagyon hallgatok magyar előadókat, de ha most mondanom kell akkor Radics Gigi.
Bocsi a hülye válaszokért, de próbáltam azokat zárójelezni.

Kérdések:
  1. Hány éves vagy?
  2. Filmet nézel vagy inkább könyvet olvasol?
  3. Van kedvenc sorozatod?
  4. Sportolsz valamit?
  5. Írsz másik blogot is?
  6. Milyen stílusú zenéket hallgatsz?
  7. Mit csinálsz a szabadidődben?
  8. Mit szeretnél elérni az életben?
  9. Mit csinálsz amikor nincs ihleted? 
  10. Van testvéred?
  11. Ki a kedvenc hírességed?

Akik kapják tőlem: 
És halál komolyan nem tudok többet mondani, de bárcsak megtehetném ha valakinek van egy kis fölös szabadideje akkor passzoljon már nekem egy keveset.
Még egyszer köszönöm a díjakat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése