2013. április 6., szombat

44.rész

Betámadtam a  bárpultot. Liam, Carly, Lou, Hazza és Niall az egyik asztalhoz ültek míg egy másik asztalnál Lexie és Ashley beszélgettek. Csendben vártam a pincért, hogy tudjak rendelni amikor is valaki végig simított a hátamon.
- Szia cica! Kapható vagy egy köre?- lehelt rám azzal az alkohol áztatta leheletével.
- Bocs, de ő már foglalt.- lépett oda Louis.
- Ó pedig remek partinak tűnsz.- simított végig a combomon.
- Vedd le róla a kezed.- ütötte el a kezét Louis.- Gyere.- ragadta meg a karom és a többiek irányába húzott.
- Köszi.- ültem le Liam és egy üres hely közé.
- Mi történt?- kérdezte Carly.
- Valami szexéhes állta megtalálta.- ült le Louis.
- Ashley és Lexie mit csinálnak?- biccentettem feléjük.
- Komolyan beszélgetnek.- vágta rá Harry és Niall.
- Szerintetek én azt nem látom.- nevettem el magam.
- Hozhatok valamit?- torpant meg egy pincérnő az asztalunknál.
- Igen 8 db felvezetőt.- mondta Harry.
- Harry tudod, hogy én nem iszom.
- Akkor csak 7-et kivétel, ha Robin te sem iszol, mert Liam sem iszik.- mondta Harry a többiek pedig az arcomat kémlelték.
- Iszik és kész.- vágta rá Carly.
- Jó akkor 7 db?- kérdezett vissza a lány.
- Nem 9.- vágta rá Lexie akik időközben visszajöttek.
- Tehát 9 hozhatok még valamit?
- Nekem jöhet a koktél!- kiáltott fel Carly.
- Az nekem is.- nevettem el magam.
- Akkor kérünk 9 alkohol és 1 alkohol mentes koktélt.- mondta Niall.
- Jó rendben egy pillanat és hozom.
Mikor megkaptuk az italainkat nagyot koccintottunk utána egy húzásra lenyeltük. A második annyira bele szállt a fejembe, hogy amikor valamelyik felvetette, hogy táncoljunk én már nem bírtam magammal.
- BULI VAN!!!- kiáltottam el magam.
Mind elkezdtünk táncolni. Egy idő után meguntam és inkább leültem a pulthoz és kértem egy tonikot. Mikor a második pohárral kértem a pultos srác félve tolta elém a poharat.
- Nem lesz ez sok pici lány?
- Mi hm..- csuklottam bele a mondatomba.- lenne sok?
- Hát szerintem is eleget ittál már.- vette el tőlem Liam.
- Nem már!!- néztem rá kölyök kutya szemekkel.
Egyébként Liamen kívül mindenki hulla részegre itta magát. Louis az asztalnál énekelt Carly pedig táncolt rá. A többiek pedig eltűntek. Valami még rémlett arról, hogy Zayn és Naomi hova mentek, de nagyon halovány emlék.
- Maradj itt hozom a többieket és haza megyünk.- indult el a másik irányba.
Csendesen vártam Liamet és a többieket amikor egy unikornis rohant el előttem. Megráztam a fejemet és utána indultam. Elkezdtem énekelni egy pillanat alatt írt verset.
- Unikornis, unikornis várjál meg. 
Hé patás, hé patás nem eszlek meg.
(forrás: idióta barátnőm)
Ugrándozva hagytam el az épületet. Vidáman kerestem a ki barátomat, de sehol sem találtam. Az utcai lámpa alatt álltam és vártam hátha előbukkan a kis barátom. Ebben a pillanatba valaki a kezét a szám elé szorította és elráncigált a fény alól. A részegségemnek köszönhetően nem tudtam védekezni. Betuszkolt egy autóba és akárhogy zörömböltem azt senki sem hallotta.
:Naomi:

Mivel mi hamarabb leléptünk a klubból, mint a többiek élvezhettük egymás társaságát. Kiálltam az erkélyre és élveztem az utolsó fénysugarait. 
- Mit csinálsz?- lépett szorosan a hátam mögé Zayn. 
- Élvezem a nap utolsó sugarait.- hajtottam hátra a fejem a vállára.
Csendben figyeltem az utcát. A gondolkozásomat Zayn keze zavarta meg ahogy a hasam simogatta. Felnevettem hiszen szörnyen csikis vagyok. Kihasználta, hogy 1 percre elterelte a figyelmemet így maga felé fordított. Azonnal letámadta az ajkaimat. Nem haboztam azonnal visszacsókoltam. Belemarkolt a fenekembe és a combomnál fogva felültetett a korlátra. Bíztam benne így nem féltem, hogy leesek. Mikor elkezdte csókolgatni a nyakamat hátra hajtottam a fejem és élvezetem a pillanatot. Amikor a keze a pólóm alatt járt.
- Ne itt.- ragadtam meg a kezét.
Felkapott az ölébe és bevitt a szobába. Óvatosan lefektetett az ágyra és elkezdte csókolgatni a nyakamat. Mikor megunta a kínzásomat lelöktem magamról és fölé másztam. Lovagló ülésben ültem a csípőjére, és elkezdtem csókolgatni a nyakát, közben pedig a kezemmel a hasát simogattam.
- Ne kínoz.-suttogta rekedtes hangjával a fülembe.
- Te is kínoztál, most én jövök.- pusziltam meg a fülét.
Felnyögött rekedtesen amikor a füle mögötti érzékeny részhez értem.
- Véged nőszemély.- fogtam meg a csípőmet és alulra kerültem. Nem kímélt. Lerángatta rólam a ruhámat miközben az ajkunk nem vállt el egymástól.
- Túl vagy öltözve.- suttogtam bele a szájába.
Nem vártam a válaszára csak villám gyorsan kigomboltam a nadrágját és lehúztam róla. Leoperáltam róla a felsőjét. Amikor ajkaink szét váltak hiányérzetem lett. Megemeltem a hátamat, hogy kikapcsoljam a melltartómat. Zayn megfogta és eldobta a szoba másik végébe én pedig leszedtem róla a boxerét. Végig simított a hátamon utána pedig elkezdte csókolgatni az állam vonalát és haladt egyre lejjebb. Mikor a bugyimhoz ért egyszerű mozdulattal letépte rólam.
- Hé.- húztam fel a hajánál fogva.
- Majd veszek neked újat.- harapdálta a fülemet.
- Ajánlom is. Az volt a kedvencem.- suttogtam két csók között.
Csók közben kivett egy óvszert az éjjeli szekrényből. Legurult rólam és felgörgette a férfiasságára.
Fölém tornyosult én pedig beletúrtam a hajába majd lehúztam egy csókra. Testünk egyé vált a csókolózás közben. Mikor belém hatolt én belenyögtem a csókunkba. Várt egy kicsit, hogy megszokjam  majd elkezdett mozogni. Lassan kezdett el bennem mozogni, majd gyorsított.
- Zayn.- nyögtem a nyakába és közbe a hátát karmolásztam.
- Mindjárt kicsim.- búgta bele a fülembe.
Egyszerre élveztünk el. Leszállt rólam és mellé feküdt. A hasára tettem a fejem és éreztem, hogy mosolyog. Nem fordultam felé csak hagytam, hogy simogassa a hátamat. A szekrényen ott volt a husky-s órám. Láttam, hogy már fél 3 is elmúlt. Halk moraj szűrődött lentről. Gondoltam a többiek jöttek haza így nem vettem tudomást az egészről. Hallottam, hogy Zayn halkan dúdolgat valamit én pedig felemeltem a fejem és nyomtam egy puszit az arcára. Csendben figyeltük egymást. Én pedig percek alatt elaludtam.
Nagy hangzavarra ébredtem fel. Arra, hogy Carly a fülem mellett üvölt.

6 megjegyzés:

  1. Köszönöm ezt a megtisztel megszólítást, feldobta a napom :D

    VálaszTörlés
  2. kééééééééééreeeeeeeeeeeem a kööööviii rééészt! :DDDD most!! :DDDDD nagyon jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írásban van nem ígérek semmit, hogy mikor tudom kitenni de igyekezni fogok

      Törlés
  3. Nagyon jó lett :) Egyszerűen imádom a blogod és várom a kövit :) Valmint van egy kis meglepim számodra a blogomon :) http://magaatokely.blogspot.hu/2013/04/dij-2.html

    VálaszTörlés