2013. április 7., vasárnap

2. Díj


Nagyon köszönöm http://magaatokely.blogspot.hu írójának.

1. Ha megkaptad a díjat készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent llátható képet ! 
2. Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre !
3. Összesen 5 személynek kell tovább adnod !
4. Ezt egytől - egyik át kell másolnod a lapodra kivéve a válaszokat !
5. A díjat visszafele nem lehet adni ! 

1. Mi a keresztneved , hogy becéznek ? 
Niki becenév igazából nem nagyon van egyszer nagy ritkán úgy hív az egyik barátnőm, hogy frufrus
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni ? 
Nincs ilyen dal, ha olyan a hangulatom bármin tudom sírni.
3. Félsz a sötétben ?  
Nem
4. Szerelmes vagy valakibe ? 
Nem tudok róla.
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog , ami történt veled ? 
A menzán álltam sorba és azt hittem, hogy a barátnőm áll mögöttem én pedig mondtam a magamét és amikor megfordultam egy 2 m srác állt mögöttem( elárulom 9.es a srác) "enyhén" égett a fejem
6. Gondolatban öltél már meg valakit? Persze.
7. Szerinted péntek 13-a szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent ? Nem vagyok babonás, de nekem mindig valami baj történik rajta.
8. Van olyan dolog , amit még a szüleidnek sem árultál el ? 
Persze, amiről nem tudnak az nem fáj nekik.
9. Hallgatsz olyan zenét , amit mások előtt cikinek tartasz ? 
Nem igazából mindenkinek megvan a saját ízlése én pedig nem foglalkozok másokkal. 
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál? 
Biztos nem emlékszem rá.
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél? 
Nem tudom. Segítenék a rászorulóknak és mint minden rendes híresség bujkálnék a fotósok elől.
12. Szoktál álmodozni?
Még jó hogy.
13. Járnál Chace Crawforddal?? 
Nem. 
14.  Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?  
 1 fiút és 1 lányt. fiú : Bence lány: 
15. Adni vagy kapni jobb? 
Is-Is.
16. Titkom:
Tárjam fel ország világ előtt a titkomat bocsi magánügy.   
17. Bakancslista :  
Eljutni Londonba, Eljutni One Direction koncertre, megtalálni a nagy ő-t.
Akiknek küldöm : 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése