2013. március 22., péntek

40.rész

Beszálltunk az autóba, de mivel nem volt elég hely én Liam ölébe kötöttem ki. Mivel Harry ragaszkodott barátnőjéhez ezért ő foglalta el az anyósülést. Én a leghátsó ülésen ültem Liam ölében. Zayn mellettünk ült, de néha csak a seggét lehetett látni mivel 5 percenként előre hajolt szőke kedveséhez. Így utaztunk, de nem csendesen. Ashley értetlen volt mivel nem akarta elhinni azt a tényt, hogy nekem visszatért az emlékezetem. Harry csendesen vezetett, Niall pedig szervált valahonnan kaját és azt ropogtatta az úton. Lexie, Naomi és Ashley beszélgettek és részletes beszámolót adtak le a párizsi kiruccanásukról. Zayn a telefonját nyomkodta miután Naomi rászólt, hogy üljön le, mielőtt a rendőrök megállítanak. Liam pedig engem figyelt.
- Mi az?- súgtam oda a füléhez.
- Semmi.- mondta és közelebb hajolt hozzám.- Csak a csókunkon gondolkoztam.-puszilta meg az orrom hegyét.
- Tényleg!?- suttogtam.
- Ti éltek még?- kiabálta hátra Harry.
- Mért ne élnénk.- nézett fel a telefonjából Zayn.
Nem ismertük a környéket Liam pedig csak mosolygott. Nem tudtuk mit gondoljuk, de mikor megállt az autó mindannyiunknak elállt a lélegzete. Elkezdtünk kikászálódni az autóból, majd mindenki a nagy házra szegeztük a tekintetünket. Éppen kerestem a többiek közül Liam barna szempárját. Mikor megtaláltam sejtelmesen mosolygott rám. Harry oda rohant az ajtó elé, majd elkezdett a zsebébe kotorászni.
- Louékat nem várjuk meg?- kiabált oda Liam.
- Igazad van.- vágódott le a lépcsőre Harry.
Türelmesen vártunk és feltűnően szenvedtünk. Ashley odaült Harry mellé. Naomi és Zayn a kocsinak dőlve beszélgettek, de nem lehetett érteni, hogy miről. Lexie és Niall egymás telefonjával szenvedtek és közben egy-két csók csattant el közöttük. Olyan aranyosak voltak. Egyszer csak két kar fonódott a derekam köré és láttam ahogy Ashley szemei tágra nyílnak.
- Liam? Ő..- mutogatott felénk.
- Csak egy ölelésre volt szükségem.- mondta, majd Harry gyors oda pattant és megölelt.
- Na most mi van?- néztem értetlenül.
- Csak nekem is szükségem volt egy ölelésre.- mosolyodott el, majd megbillent a feje hiszen Ashley tarkón csapta.
- Csak megöleltelek.- mondta cinikusan.
Harry utánarohant majd nyomott egy puszit az arcára. Ebben a pillanatban állt fel a felhajtóra Louis és Carly. Leállt a motor, majd Carly kikászálódott az autóból. Megláttam Carly új frizuráját és elkerekedett a szemem és tátva maradt a szám. Elgondolkoztam, hogy mikor esett bele ez a lány a festékes vödörbe.
- Hát veled meg mi történt?- törte meg a csendet a hátam mögül valaki.
Abban a pillanatban, ahogy Carly felemelte a fejét egy nagy madár szállt a fejemre. Nagy sikoltozásba törtem ki és kapálóztam, mintha valami őrült méhcsapat támadott volna meg. Liam a hasát fogva röhögött. Naomi sietett a segítségemre Ashley pedig a lépcsőnél asszisztált és kiabálta, hogy ő tudta, hogy ez a papagáj csak a bajt hozza. Carly a kocsi mellett állt és hívogatta a madarát.
- Maara az anyád úr istenit! Gyere ide.- kiabálta Louis.
A többiek már a földön fetrengtek a nevetéstől. Louis a fejemről próbálta leszedni a madarat. A papagáj nagy nehezen átszállt a fejemről Carly vállára aki éppen egy zacskó chipszet rázott a kezében. A hang hallatára Niall is beállta a sorba.
- Ha a közelembe mered hozni.- tartottam fel az ujjamat.
- Bemehetnénk végre ebbe a nyomorult házba, mert a sok röhögéstől kiszáradt a torkom.-köhögött Harry.
- Mehetünk, de a kutyát vegyétek ki hátulról.- mutatott Carly a kocsi irányába.
- Shata!- rohant kiabálva Naomi.
- Robin ugye jól vagy?- lépett oda Carly.
- Remekül.- vágtam gyomorszájon.
- De ugye tudod, hogy Shata tette.- mutatott Naomiék irányába.
- Higgyem is el?- fontam össze a kezemet.
- Igen, de nézd nyílik az ajtó.- tört utat magának a vörös.
Elindultam a többiek után. Megakadtam, mert láttam ahogy Louis és Ashley váltanak egy pár szót.
- Louis hogyha ez a dög kitúr mi szeretettel várunk.- tette Louis vállára Ashley a kezét.
- Tudom, hogy ti Harryvel 3- ban szeretitek csinálni, de én megmaradnék a hagyományosnál.
- Idióta.- vágta fejbe Harry.
- Szóltatok?- rohant ki Carly.
- Nem.- vágták rá egyszerre én pedig csendben szemléltem az eseményeket.
Nappali
Carly megragadta a kezemet és berángatott. A többiek követték a türelmetlen Carlyt. Erősen szorította a kezemet, majd a konyha előtt megtorpant. Felém fordult és engem vizsgálgatott. Pillanatokon belül Naomi és Lexie tűnt fel a színen.
- Hát ti?- kérdezték egyszerre.
- Robint fel kell ébreszteni.- vágott arcon Carly.
- Aúú!- kiáltottam fel.
- Na most már ébren van.- mosolygott diadalittasan.
- Ez most mire volt jó?- nézett értelmetlenül Naomi.
- Fel kellett ébreszteni.- jelentette ki Carly.
- Ezzel csak annyi a probléma, hogy nem aludtam.- szólaltam meg.
- Akkor miért volt csukva a szemed?- faggatott Carly.
- Éhes vagyok.- totyogott be a papagáj.
- Mész a fejemtől.- ugrottam a gazdája mögé.
- Nyugi szivi nem szereti az emberhúst.- hajolt le a madárért.
- Hé csajok kéne választani. - rohant le a lépcsőn Zayn.
- Mit?- fordultunk felé egy emberként.
- Hát szerinted?- tárta szét a kezét Zayn.
- Ja!- rohant el Carly, aki után porzott az út is.
Elindultunk az emeletre, de amikor felértünk elég bizarr jelenet tárult a szemünk elé.  Carlyt Niall és Louis fogták le, mert eszeveszettül kapálózott azt kiabálva:" Én választok!". Louis és Niall próbálták fapofával visszatartani a megveszekedett lányt.
- Na végre!- engedték el Carlyt aki a lendülettől előre esett.
- Akkor mindenki válasszon.- mondta Liam.
- De tilos benézni!- tette hozzá Harry.
- És mégis, hogy a francba válasszunk!- tárta szét a kezét Carly.
- Bízz a megérzésedben.- csókolta meg Louis.
A fiúk a földön fetrengtek a röhögéstől, mivel akkora harc ment a szobákért. Én inkább csendesen szemléltem a harcot Liam és Louis között.
- Te nem mész?- nézett le rám Louis.
- Minek, hogy tele legyek kék-zöld foltokkal?- néztem rá, közben Liam elnevette magát.
Mindenki megtalálta a szobáját csak én és Liam álltunk tök higgadtan.
- Ti nem akarnátok választani?- nézett ránk Niall, aki a lépcsőn ült.
- Kéne?- nevettem.
- Nem ártana.- válaszolta Naomi, akit éppen Zayn nyomott a falhoz.
- Most nem érünk rá tesztelni az ágyakat.- húzta nagy mosolyra a száját Harry.
- Persze nektek lehet.- röhögött Louis.
- Neki sem lehet.- fonta össze a kezét maga előtt Ashley.
- A minap még máshogy vélekedtél!- csattant ki Harry.
- Erről ne kezdjetek vitatkozni. Senki nem tesztel semmit.- mondta Liam.
- Te is csak azért mondod, mert még nem akarod megdönteni.- biccentett felém Harry.
Én elkerekedett szemekkel, Liam égő vörös fejjel állt mellettem.
- Ugye azért mi még este kipróbáljuk az ágyat?- suttogta Louis Carlynak.
- Előbb kezdjük talán a fürdőbe.-suttogta Carly.
- Ti nem vagytok normálisak.- jelentettem ki zavarodottan.
- Menj az uradhoz.- hessegetett Carly.
- Mi bajod van?- fordultam vissza értetlenül.
- Nekem semmi, de az urad egy kicsit kanos.
- Te most mi a fenéről beszélsz?- lépett oda Liam.
- Még egyszer megismétlem, hogy semmi bajunk, de szemmel látható, hogy Robin unatkozik.- mondta Louis.
- Én egy szóval sem mondtam, hogy unatkozom.- védekeztem.
- Én nem úgy látom.- mosolygott gúnyosan Carly, majd közelebb bújt Louishoz.
- Ti ilyenkor jól vagytok?- adott egy kis aggodalmat a kérdésébe Liam.
- Mikor voltunk azok?- vigyorodottak el egyszerre.
- Régen még talán azok voltatok.- szállt bele a vitába Ashley.
-  Egyezzünk meg abban, hogy választanak szobát.- mondta Hazza.
- Jó enyém ez.- mutattam a Naomiékkal szembeni szobára.
- Jó akkor Liam te mész vele, mi meg megyünk körbe szimatolunk egy kicsit.
- Nektek mi a franc bajotok van?- kérdeztük egyszerre Liammel.
- Még mindig semmi, de ti ketten nagyon összhangba vagytok. Mi történt Párizsba amiről mi nem tudunk?- húzogatta a szemöldökét Louis. Harry pedig vigyorgott.
- Semmi.- vágtuk rá egyszerre.
 - Persze, én meg el is hiszem.- forgatta a szemét Carly, majd elsétáltak Louis-val kéz a kézben.
- Maradjatok ki belőle!- kiabáltam utánuk közben bevágtam az innentől hivatalos szobám ajtaját. Egy nagyon szép szoba tulajdonosa lettem, de sajnos nem tudtam sokáig gyönyörködni benne, mert az ajtó túl oldaláról hangok szűrődtek át.
- Hagyjad már csak órák kérdése és úgyis egy szobába lesztek.- mondta Louis.
- Louis nem tudod mikor kell abba hagyni?
Az én szobám.
- Dehogy is nem.- emelte fel a hangját Carly.
- Ez egyedül a ti hibátok.
- Már megbocsáss, de mért lenne a miénk?
- Mert nem?- mondta, majd halk kopogás szűrődött át az ajtón.
Nem nyitottam ki, csak megfordultam és elámultam a szobámon. Annyira modern és szép, hogy szavakat alig találok rá. Újra kopogásra lettem figyelmes, de most résnyire megnyílt az ajtó.
- Hé, Robin jól vagy?- suttogta alig hallható hangon.
- Persze.- töröltem meg a szemem, majd odasiettem az ajtóhoz.
- Bejöhetek?
- Gyere.- engedtem be.
Liam bejött, majd becsukta az ajtót maga mögött.
- Hé figyelj ne is foglalkozz velük és különben is az én hibám.- mondta és én éreztem a hangján, hogy bűntudata van.
- Ez hülyeség.- közelebb léptem és megfogtam az arcát, mire ő megcsókolt.
Eléggé szenvedélyesbe nyúlt a mi kis akciónk. A nyelve utat tört magának a számban én pedig belenyögtem egy aprót. Szét váltunk és Liam rám mosolyodott. Elszégyelltem magam. Takartam az arcom, hogy mennyire zavarba tudott hozni.
- Hé ezt miért szégyenled?- lépett vissza hozzám.
Belefúrtam a vállába az arcom, mire ő átkarolta a derekamat. Belenevettem a vállába ő pedig az állát rátette az én fejemre.
- TUDTAM!!- kiabálta el magát valaki.
- Mi van?- ugrottunk szét.
Kiléptünk a szobából és láttam, ahogy Carly rohan végig a folyosón ordibálva: "ÉN MEGMONDTAM!". A többiek a nagy hangzavarra kinéztek a szobájukból majd Carly és közöttünk kezdték rángatni a fejüket. Carlyt csak Louis tudta megállítani úgy, hogy a száját Carly szájára tapasztotta. Mikor Carly elhallgatott, mindenki egy emberként nézett ránk és mily meglepő mindenkinek kiült a szájára a mosoly.
- Akkor most járok?- vágta oda a kérdést Harry.
Válaszul megráztam a fejemet, a lányok láthatták rajtam, hogy nagyon nem jókor jönnek a kérdéseikkel.
- Nekem kéne váltó ruha, ha estére bulizni akartok!- szólalt meg Naomi és Lexie egymás után.
- Akkor el kell menni.- mondta Niall.
- A boltba sem ártana.- tette hozzá Ashley.
Lementünk a konyhába, majd míg Harry és Liam beszéltek valamiről mi kimentünk a kocsikhoz. Lent álltunk amikor észre vettük, hogy Louis és Carly eltűntek.
- Hé hova lett a vöröske és Lou.- fakadt ki Zayn.
- Nem ártana megkeresni őket.- pattant ki a kocsiból Niall.
- De ha valaki megtalálja őket, csapja helyettem fejbe Louist.-- közölte Harry.
- I Want, I Want, I Want!- énekelgette Liam.
Halványan elmosolyodtam, de persze Lexie észrevette. Visszaindultunk a házba. Párosával indultunk el. Én Lexie-vel és Niallal mentem a kertbe. Értetlenül mentem utánunk. Ők voltak az élő példa akik inkább rám hagyták az egészet. Bár azt észre vettem, hogy Lexiet furdalja a kíváncsiság, bár nem faggatott a dologgal kapcsolatban. Niall megállt a medence szélén én pedig már majdnem elnevettem magam, ahogy Lexie neki készült, hogy majd ő bele löki a szőke ír srácot. Niallt teljesen váratlanul érte a dolog és még ő a víz alá került Lexie visszaszaladt hozzám.
- Tedd amit akarsz, de mi már akkor tudtuk, hogy...


A ház többi része: ( A szerkesztést nézzétek el nekem hiszen béna vagyok hozzá)
Földszint:

Konyha



Étkező


Zaomi szobája és fürdője:




Liam szobája és fürdője:

Lorly szobája és fürdője:























Leiall szobája és fürdője:

















Haley szobája és fürdője:
























Játékterem:













Kert:

3 megjegyzés:

  1. Még hogy nem jó... (Zoe azt mondta, ha írok, felismersz, szóval én volnék)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen felismerlek :) Igen van néha negatív hozzáállásom de olyankor jön Zoe és megver. Történetesen holnap be is fog következni

      Törlés