2013. március 1., péntek

36.rész

*Robin szemszöge*

James magamra hagyott velük. A barna hajú srác közelebb lépett hozzám én pedig összeszorított fogakkal felkecmeregtem az ágyon. Megfogtam az arcát ő pedig szótlanul tűrte. Szemeit kezdtem el tanulmányozni. A gesztenye barna szemei olyan ismerősek voltak számomra.
-Láttalak már!- suttogtam 20 perc némaság után.
- Liam.- mondta és végig simította az arcom.
- Nem találkoztunk már?- kérdeztem bizonytalanul.
- Robin. Egy házban laksz velünk.- mondta a szőke lány, akinek pontosan abban a pillanatban megcsörrent a telefonja.- Halló tessék! Várj kihangosítalak.
- Sziasztok.- kiabált a vonal másik végéből egy fiú és egy lány hang.- Mi a helyzet arra Párizs felé.
- Semmi itt vagyunk Robinnal a kórházba.- mondta Liam.
- És emlékszik már?
- Nem, de próbálkozunk! És nálatok mi a helyzet?- kérdezte a terrorista kinézetű fiú.
- A családi találkozó kész rémálom volt, de a részleteket had ne meséljem el, elég annyit tudnotok, hogy itt ülünk egy hotel szobába. Ja és gondoltuk, ha Robin meghallja a csodás hangom akkor az emlékei puff visszajönnek.- mesélte el a lány a vonal másik végéből.
- Hát tévedtél.- dörmögte Liam.
- Többieket is elmondod, hogy ki-kicsoda?- suttogtam.
- A szőke lány Naomi a mellette álló fekete hajú srác Zayn akik korábban itt voltak az Lexie és Niall.- informált Liam.
- És velünk mi lesz!!!- kiabált a hang a telefonból.
- A vonal másik végén Carly és Louis vannak.- mondta hangsúlyozva a neveket Liam.
- Köszönöm.- köhintett egyet ezek szerint Carly.
- Rómeó énekelj neki attól hátha visszajön az emlékezete.- mondta egy éles hang.
- Mióta vagy Rómeó?- kerekedett el a szemem.
- Csendet Júlia!- parancsolt rám egy lány hang.- Koncentrálj és emlékezz!
- Carly, Louis.- segített ki a szőke lány azt hiszem Naomi, mert láthatta milyen értelmetlen fejet vágok.
- Ne! Ne Maara azt nem szabad.-hallatszott egy reccsenés a telefonból.
- Idióták.- hagyta el a száját Zaynnek.- Vajon mit csinálhattak? És ki az a Maara?
- Ahogy elmesélte a családját ők csak jó benyomást akartak tenni.- ismertette Naomi.
Nagyjából képben vagyok a nevekkel, bár még azért kell egy- két pillanat, hogy biztos legyek mindenben. Magam elé bámultam amikor James törtetett be a szobába.
- Szia galambom!
- Arra visz az út kifelé!- fordította ki Zayn.
Zayn bevágta az ajtót, majd leült elé Naomit pedig belerántotta az ölébe. Egy darabig dörömbölés hallatszott, de amikor már enyhült a zaj feltettem a kérdést.
- Miért csuktátok ki a barátomat?
- Mit mondtál?- nézett rám Liam aki olyan fehér volt, mint a kórterem fala.
- Miért csuktátok ki a barátomat?- ismételtem meg a kérdésem.
- Ki mondott ekkora hülyeséget?- vizsgált Naomi.
- James!
- Ki hitte volna.-  tápászkodott fel Zayn a földről.- Mondjuk el neki az igazat.
- Még ne.- nézett rám majd Zaynre Liam.
Zayn kiment az ajtón, majd becsapta James előtt.
- Mire akarsz várni?- tárta szét a karját Naomi.- Robin mond mire emlékszel?
- Hát...- gondolkoztam el.- nem sok mindenre.
- Ezzel most nem lettünk előrébb.- mondta Naomi.
- Hely mi az a sürgős dolog!!- rontott be Niall legalább is remélem.
- Carly felhívott, hogy sürgősen jöjjünk vissza.- bővítette ki a mellette álló lány, ha jól emlékszem arra amit mondtak az előbb ő Lexie.
- Na végre ti is ideértetek.- szóllalt meg a telefon.
- Azt hittem ti már rég kiszálltatok.- döbbent meg Liam.
- Hinni a templomba kell.
- Louis te inkább ne szólj semmit.- állt fel az ágyról Liam.
- Na szóval Robin kedves mire is emlékszel?- recsegett a telefon.
- Azon kívül amit meséltek, semmire.
- Röviden és tömören!- vett egy mély lélegzetet.- Te szereted Liamet. Liam szeret téged, és ha elmondja lehet, hogy nem történt volna ez az egész.-hadarta el a telefonba Carly.
Pislogtam és próbáltam felfogni a hallottakat több kevesebb sikerrel. Liam teljesen elvörösödött és a szemei szikrákat szórtak.
- Szeretlek Carly, de jobb ha tudod nem kell visszajönnöd ha jót akarsz magadnak, mert eléggé gyilkos a tekintete Rómeónak.- mondta Zayn.
- Mi az, hogy szereted?- vágta oldalba Naomi.
- Mint barátot vagy egy lakótársat aki nem éli meg a holnapot, mert ha nem vigyáz telefonon megölik.
- Na jobb ha leteszem, ja és van egy meglepi a számotokra, ha haza értek.- tette le a telefont.
- Menjetek ki!- parancsolt a többiekre Liam.
- Liam nekem van egy...
- Nem most Niall.- szakította félbe Liam.
- De nekem van egy jó ötletem!- ugrott ki Zayn tereléséből Niall.
- Micsoda manókám ?- állt meg Lexie.
- Gyertek vissza!- intett a többieknek.
Mindenki visszajött és Naomi bevágta maga után az ajtót.
- Na ki vele!- sürgette Liam.
- Szöktessük meg Robint és holnap valamelyik géppel visszamegyünk Londonba.- mondta el a tervet.
- És, hogy kivitelezzük?- gondolkozott el Naomi.
- A nővérek fél óra múlva váltanak és mivel ez aki most van látott ezért el kell mennünk.
- És akkor, hogyan tovább?- kérdezte Zayn.
- Liam itt marad, elbújik, hogy az utolsó visit még meglegyen és utána mikor megtörténik a nővér váltás jövünk mi.- taglalta tovább.
- Megtennéd, hogy befejezed a tervet.- mérgelődött Carly a telefonból.
- Lexie és Naomi eltereli  a nővér figyelmét, mi pedig Jamesét és Liam meg feltűnés nélkül viheti Robint.
- Ez menni fog.- bólintott Liam.
Liam bebújt a szekrénybe a többiek pedig leléptek. Fáradt voltam. Egyre laposabbakat kezdtem pislogni. Arra kaptam fel a fejem, Liam kelteget.
 - Csusss!- mondta halkan.- Gyere!- nyúlt a combom alá.
Óvatosan felemelt majd elindult velem a folyosón.

1 megjegyzés: