2013. február 18., hétfő

31.rész

Amint leültem a helyre James leült mellém és a vállam felett áttette a kezét.
- Annyira szép pár vagytok! - mosolygott a nagynéném.
- Mi! - ugrottam fel mellőle. - Te azt mondtad, hogy járunk, de hogy adott ki ilyet az eszed és, hogy...- mondtam volna tovább de befogta a számat.
- Csusss!!- csitított el. - Csak az utazás végéig.
- Nem most azonnal elmondom neki! - indultam a pezsgőt ivó nagynénémhez.
- Robin kérlek. - nézett rám kölyök kutya szemekkel.
- Nem! Alberta néni el kell mondanom neked valamit.- mentem oda.
- Mondjad szívem. - ütögette meg a kanapé ülő részét.
- Szívem? Mióta... mindegy- legyintettem. - azt akarom mondani, hogy én nem járok Jamesszel.
- Jól van Robin, de nagyon kedves fiú. - mosolyogta.
- Jó, de majd én eldöntöm, hogy ki a kedves és ki nem és James egyáltalán nem az.
- Most összetörted a lelki világomat.- ült le az egyik fotelba.
- Nem tudlak sajnálni! - öltöttem ki a nyelvemet majd leültem a másik szabad fotelba.
- Azt a nyelvet máshol eltudom képzelni! - mosolygott idegesítően.
- Undorító vagy! - csattantam ki majd kivettem a táskámból az újdonsült gépemet.
Bekapcsoltam és előkerestem a Liamtől kapott CD-t és betettem. Bedugtam a fülest és elkezdtem megnézni a videót amit találtam rajta.  Törökülésbe húztam a lábaimat és megláttam 6 db rajzot és a fiú neveit.
- Mi a...- nem fejeztem be, mert James folyamatosan engem bámult már már zavaróan. - Nem esett még ki a szemed?
- Ilyen szép látvány miatt nem tud.
- Fogd be! - tértem vissza a lábam tanulmányozására.
Nem emlékeztem, hogy mikor rajzoltak volna rá, de nagyon tetszett. Nem mind felismerhető, de azért kitudtam venni Harry macskáját, Loui répáját, Niall lóheréjét Zayn tükrét( vagy legalábbis remélem, hogy az volt) és Liam kanalát. Visszahúztam a nadrágom, mielőtt meglátja valaki. A CD menet közben elindult én pedig még azt sem vettem észre, hogy felszálltunk. A CD-n Give Me Love - Ed Sheerantől szólalt meg és mivel sokszor hallottam már Liam szobájából így felismertem. Előbukkant egy- két kép a tegnap estéről én pedig elmosolyodtam. Ugyanis volt ott olyan is amikre én egyáltalán nem emlékszem.  A kamera mögött nagy valószínűséggel Liam állt vagy épp Naomi hisz ők itták úgymond a legkevesebbet. Egyik pillanatban én és Carly bukkantunk elő amin melltartóba és bugyiba civakodunk a tejszínhabos flakonon. A következő képen pedig az arcomról próbálom leszedni Naomi és Lexie segítségével a tejszínhabot. Elkuncogtam magam, de egy pillanat múlva meleg szuszogást éreztem a nyakamon és mikor felnéztem James állt mögöttem.
- Még tejszínhabbal a képedben is annyira jól nézel ki. - mosolygott szemtelenül.
- Megtennéd, hogy a magán életemet békén hagyod. - kérleltem.
- Meg tegyem? Ne tegyem? - tanakodott el.
- James jönnél egy kicsit segíteni! - utasította Adam a fiát.
Mire elvágódott mellőlem egy videóhívás panel jelent meg. Elfogadtam majd egy barna szempár meredt rám.
- Robin! - jött be a kép amin Ashley jelent meg.
- Ashley!- mondtam én is lelkesen, de kisebb hanggal.
- Hé mi is itt vagyunk. - jött be a képbe Naomi és Lexie.
- Sziasztok! Na mi újság az elmúlt...- néztem az órára. - 2 órában?
- Semmi egyébként hova is mentek?- ment hátrébb Ashley.
- Hat ha minden igaz Cannesbe.
- Igen minden igaz. - ült le a karfára James.
- Meg tennéd, hogy kiszállsz a vonalból. - mondta mérgesen Lexie.
- Egyáltalán ki a fene vagy?- kérdezte Ashley.
- Megtehetném, de nem teszem.- kezdte fogdosni a lábamat. - Egyébként James.
- Nem mondtam még, hogy elegem van belőled! - rúgtam le a kezét.
- Mért ez olyan jó érzés! - csúsztatta végig a combomon a kezét.
Bele borzongtam erre ő csak nevetett.
- Kopj le!- fordultam el.
- Na jó mi csak ennyit akartunk, majd beszélünk ha odaértetek.- köszöntek el a lányok én pedig lecsuktam a gép fedelét.
- Jobb lesz, ha hozzám se szólsz.- vágtam a fejéhez egy ásványvizes palackot, majd előszedtem az mp4-et.
- Neked meg mi a bajod van? A múltkor még olyan készséges és kedves voltál. - fogdosta tovább a combomat.
- Ha nem fejezed be!- vágtam rá a kezére. - Szerelmes lettem, megkomolyodtam.
- És ki a szerencsés? - kíváncsiskodott.
Köpni, nyelni nem tudtam a kérdésére és hála nagynéném mentő szavainak elterelődött a téma, de percekre rá válaszoltam neki.
- Liam Payne.
- Mi van vele? - nézett rám értetlenül.
- A szerencsés.
- Komolyan egy olyan pasiba vagy belezúgva akit még sosem láttál és még nyálasabb pasit sem találhattál volna.
- Hogy mit mondtál?!
- Azt, hogy a One Direction nyálas kis buzikból áll akiknek meg van mixelve a hangjuk.
- Ezt most szívd vissza! - tanácsoltam neki.
- Mert mi lesz?
Összeszedtem minden lendületemet és arcon vágtam. A lendületem miatt elbillent a feje. Egy kicsit fogdosta a piros helyet, majd mikor levegőt vett a repülő pedig megdőlt oldalra. Pánikba estem és belekapaszkodtam az ölébe amibe beleborultam a repülő dőlése miatt.

*Ashley szemszöge*( Még Robin indulása előtt)
Éppen beléptem Robin szobájába, ahol Harry egy fekete bugyit szorongatott.
- Egyébként jó a bugyid! - jelentette ki Harry.- Melltartóba nincs? Ashleynek kéne egy ilyen. - hallottam Harry hangját.
- Nem tudom! - közölte Robin.
- Milyen melltartóm nincs? - lépetem be végszóra 
- Ilyen. - kapta ki Robin kezéből a fekete darabot.
- Ilyenem van és épp ez van rajtam.- indultam meg kifelé.
- Tényleg. - csillant meg Harry szeme.
- Na akkor szia és jó utat! - rohantunk ki.
- Ebbe meg mi ütött? - lépett be éppen Naomi.
Bementünk a szobába és Harry felkapott és a falhoz szorított. 
- Annyira hiányoztál! - nyögte.
Ledöntött az ágyra és heves csókolózásba kezdtünk. Valami rezgést éreztem a combomnál.
- Harry ennyire begerjedtél? - kuncogtam.
Harry elkezdett a zsebében kotorászni, majd előkapta és felvette.
- Tudod Louis te mindig a legrosszabbkor tudsz zavarni. - vette fel a telefont.
- Mit akar? - suttogtam.
- Nem most nem megyek, épp Ashleyvel vagyok szóval...

- Ott lesz! - vettem ki a kezéből a telefont.
- Oké akkor mond neki, hogy siessen.- mondta Louis és letette.
- Ez most mire volt jó? - nézett rám kölyök kutyus szemekkel.
- Arra, hogy elmenj segíteni. - csókoltam meg.
Lementünk az földszintre és mikor Harry elment már a lányok nagyban munkálkodásban voltak.
- Mit csináltok? - léptem be a konyhába.
- Próbáljuk Robint elérni. - mondta Lexie.
- Robin! - kiabáltam el magam.
- Ashley!- mondta lelkesen, de kisebb hanggal.
- Hé mi is itt vagyunk.- kuporodott mellém Naomi és Lexie.
- Sziasztok! Na mi újság az elmúlt 2 órában? - kérdezte Robin
- Semmi egyébként hova is mentek?- mentem hátrébb.
- Hat ha minden igaz Cannesbe.
- Igen minden igaz. - ült le a karfára egy srác
- Meg tennéd, hogy kiszállsz a vonalból. - mondta mérgesen Lexie.
- Egyáltalán ki a fene vagy?- kérdeztem.
- Megtehetném, de nem teszem.Egyébként James.
- Nem mondtam még, hogy elegem van belőled! - veszekedett vele Robin.
- Mért ez olyan jó érzés! - mondta valamire ezek szerint James.
- Kopj le!- fordult el Robin.
- Na jó mi csak ennyit akartunk, majd beszélünk ha odaértetek.- köszöntünk el.
Elment mindenki csinálni a dolgát én pedig odaültem a TV elé és elkezdtem kapcsolgatni csatornáról csatornára. 3 órán keresztül kapcsolgattam amikor az egyik adón bejött a híradó én pedig felcsavartam a hangerőt, hogy jobban halljam.
- Jó estét kívánok ezek a 5 órási hírek!- olvasta fel a bemondó. - Először is egy borzalmas hírt kell közölnöm ma délután egy magán gép zuhant a Párizstól nem messze lévő  tisztásra. A repülőn utazók közül egy súlyosan sérült és egy halálos áldozatot követelt a baleset.
- Gyertek! - ordítottam el magam.
Leszaladtak a többiek is és ugyan úgy mint bennem is megállt a levegő. Liam már majdnem összeesett amikor közölték, hogy a gép Cannesbe tartott. Semmi kétségünk nem volt afelől, hogy Robin szenvedhetett balesetet.

2 megjegyzés:

  1. Hamar a kövit légyszi, mert imádom, és ki halt meg ugye nem Robin?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írom és ha minden jól megy holnap este már olvashatod, azt, hogy ki halt meg még nem árulhatom el, de légy türelmes. :)
      Ui.: Nagyon örülök, hogy tetszik.

      Törlés