2013. február 9., szombat

28.rész

*Harry szemszöge*
Tisztelt, Ja bocsi Drága Áldozat!
Ha viszont szeretnéd látni szíved hölgyét, légy pontban este 7-kor a Caramell hotelban vagy a csajt elvisszük Izlandra.
Ui.: Hozz tejszínhabot.
Uui.: Az el rablóknak hozz 1 üvegpezsgő és rengeteg eper.
Uuui.: Senkit ne hozz magaddal.
Uuuui.: A pezsgő, az eper, a tejszínhab, a nutella (5kg) a váltságdíj része.
Uuuuui.: Teljesen komolyan gondoltam!!!
Uuuuuui.: Az eperre hozz csoki.:
Aláírás:
Barátságos nyuszika & Sötét nagyúr
Szárnysegéd: Rettegett világosság.
Mikor megláttam azonnal tudtam, most kell indulom érte. Niall és Naomi eléggé vizsgálgattak majd amikor Naomi meg akart szólalni én félbe szakítottam.
- Mennünk kell!
- De hova? – kérdezte Niall.
- Ashleyért. Bajban van. – mondtam és elrohantam a kulcsért és a cipőmért.
- Mert mi áll abban a levél…- oda dobtam neki ő pedig átfutotta, majd átadta Niallnak. – Mi is megyünk, és erről nincs vita.
Elindultam, és jöttek velem akár, hogy ellenkeztem velem tartottak. Én vezettem, bár lehet, hogy az én idegállapotomban nem nekem kellett volna.
- Bekén mennünk a boltba! – szorongatta a levelet Naomi.
- Oké. – hajtűkanyart vettem, majd beálltam a bolt parkolójába.
- Majd én megyek, ti maradjatok itt. – mondta Naomi majd elszaladt.
- Nyugi Hazza nem lesz Ashleynek semmi baja. – ütötte meg a vállamat Niall.
- Biztos? – nézetem idegesen.
- Ahogy Taylort megtépte én inkább az el rablókat féltem. – viccelődött a szőkeség.
Elkezdtem nevetni, mire Naomi bevágta maga után az ajtót.
- Már kész is vagy? – kérdeztük egyszerre.
Csak bólintott én pedig rátapostam a gázra. Mikor odaértünk én berohantam a hotelba és a recepcióst kezdtem faggatni.
- Nyugalom uram, a szavából semmit nem értek. – nyugtathatott a recepciós pasi.
- Majd én! – lökött félre Naomi.
- Barátságos nyuszika vagy Sötét nagyúrnak nincs foglalása? – könyökölt a pultra.
- Már is nézem. – bújt bele a számítógépébe. – De van a 65 számtól kezdve, ami a 4. emeleten találnak.
- Rendben köszönjük. – mondta Naomi én pedig már a lift felé rohantam.
Épp a lift gombját nyomkodtam, mint az őrült amikor a többiek utol értek.
- Harry attól, hogy 50-szer megnyomod nem lesz gyorsabb. – mondta Naomi aki a szatyrokat hozta.
Üvegezés helyszíne
Éppen kinyílt az ajtó amikor én egy tankhoz hasonlóan berontottam a liftbe. Ha 10-szer nem egyszer sem nyomtam meg a 4. emelet gombját. Mikor felért az emeletre elkezdtem minden ajtón benyitogatni egyesével éppen a nászutaséhoz érkeztem, amikor a vele szembe lévőből egy hatalmas sikítás érkezett. De amikor ki akartam nyitni az zárva volt. Naomi és Niall arra várt, hogy nekem mi lesz a következő lépésem. Elkezdtem cibálni az ajtót amikor a nászutasból egy hatalmas ordítás szűrődött ki. Benyitottam egy percet sem habozva. Megláttam Ashleyt aki az ágyhoz volt kötve. Oda ugrottam hozzá és elkezdtem leszedni róla a köteleket. Ashley köszönet képen megölelt. Magamhoz szorítottam és az elmúlt napok ölelését adtam át neki. Egy pillanatban elkezdett kibújni az ölelésemből ezzel a tudtomra adva, hogy haragszik rám. Az ágyon ültünk szótlanul, amikor a többiek előugrottak a sötétből.
- Meglepetés! – kiabálta Carly, Lexie, Niall, Zayn és akik az ajtó mögül jöttek be Liam, Robin, Naomi, és Louis.
Akadoztak a szavaim és nem tudtam mire vélni, hogy most ezzel akartak boldog szülinapot kívánni vagy csak egyszerűen idióta barátaim vannak.
- Hazza nagyon megijedtél! – röhögött Niall.
- Ti tudtatok róla?- néztem a két jómadárra akik velem együtt érkeztek.
- Szerinted? Mi nélkülünk a második fázis nem működött volna! – mosolygott Naomi.
- Boldog szülinapot!!- jött be Louis a kezében a tortával.
Felálltam és kikaptam a kezéből. És elindultam utána.
- Hazza ha rám borítod nincs másik! – menekült előlem Lou.
Mikor már kezdett volna a buli káoszba torkollani Carly beordította:
- Üvegezés!!!
Bementünk a nappaliba és körbeültük az asztalt.

*Robin szemszöge*
Harry kiakadásával és, hogy Louist kergette a tortával vitte le a tervet ezért láttam, hogy Carly nagyon töri valamin a fejét. Egyszer csak beordította, hogy:
- Üvegezés!!
Mindannyian elindultunk a nappali felé majd körbeültük az asztalt. Lou hozott egy üres pezsgősüveget. Körbeültük az asztalt, majd felmerült a kérdés ki kezdjen.
- Mielőtt elkezdenénk a szabályok. Minden kérdés megválaszolása vagy feladat teljesítése előtt kell inni egy kortyot az asztalon lévő piák valamelyikéből. – mutatott az asztalra.
- Én nem iszom! – csattant ki Naomi.
- Dehogy is nem akinek nem kell innia az egyedül Liam a betegsége miatt! – mondta Louis.
- Na de…
- Kezdjük! – rakta az asztalra az üveget Louis félbeszakítva ezzel Naomit
- Majd én! – pattant fel Naomi.
Első pörgetésre Zayn jött ki. Naominak felcsillant a szeme és elhagyták a szavak a száját.
- Felelsz vagy mersz?
- Az első! – majd leöntött magába egy korty pezsgőt
- Zayn, ha tehetnéd, kivel cserélnél a lányok közül 1 vagy akár több napra?
- Veled édes. – húzta mosolyra a száját. – Hisz akkor megtudnám mondani, hogy hogyan áll a hajam.
- Ahh… - hagyta el mindenki száját.
- Most mért? – vizsgálódott Zayn.
- Semmi csak pörgess. – sürgette Carly.
A pezsgősüveg csak pörgött és csak pörgött amikor hirtelen Carlynál állt meg. Zayn gonosz mosolyra húzta a száját.
- És te Carly felelsz vagy mersz?
- Inkább csak felelek. – majd bekapott egy epret és arra ivott egy kortyot a pezsgőből.
- Carly milyen Louis az ágyban?
- Annyira jó, hogy még az ágy is eltörik alattunk.
- Ez értelmetlen kérdés volt, mert ez logikus válasz tudott adni. – mondta durcásan Ashley aki még mindig haragudhat ránk.
Carly megpörgette az öveget ami pont Liam lábánál állt meg. Carly szemei megcsillantak, majd rám nézett én ebből tudtam semmi jó nem sül ki, ha kimondja.
- Liam! – nézett rá sejtelmesen. – Felelsz vagy mersz?
- Hát… - gondolkodott el.
- Liam merjél, mert lehet, hogy később rosszabb lesz. – segített rá Niall.
- Merek. – bólintott.
- Jó rendben. Vedd le Robin ruháját. Robin kedves te meg válasz a piák közül. – adott a kezembe egy poharat.
- Miért? Nem úgy volt, hogy annak kell inni akié a feladat? – értetlenkedtem.
- Liam helyett megiszod. – öntött a poharamba egy korty csokis likőrt.
- Én ebben nem vagyok egészen biztos. – fordult Carly felé Liam.
- Csak csináld! – lökte felém.
Liam óvatosan megfogta a vállam majd megfordított. Láttam, ahogy a többiek idegpattanásig nézik, hogy most mi fog történni. Elkezdte lehúzni a cipzárját a ruhámnak majd maga felé fordított és letolta a lila ruhámat. Egy szál melltartóba és bugyiba álltam előtte és éreztem, ahogy elvörösödök.
- Mg jó, hogy nem rólam vettétek le! – enyhült meg egy kicsit Ashley.
- Mert tán rajtad nincs? – fordultam felé.
- Nincs. – válaszolta tök lazán.
- Oké. Na Liam pörgess.
Visszaültem a helyemre és mivel nem hagyták, hogy a ruhát visszavegyem melltartóba és bugyiba folytattam a játékot. Én pont Liammel voltam szembe kevesebb volt az esélye, hogy nálam áll meg. Persze volt akkora mázlim, hogy nálam állt meg. Carly már nyújtotta az újabb poharat, de én eltoltam.
- Meg kell innod! – nyújtotta ismét.
- Oké. – vettem el tőle.
Lehúztam, de éreztem, hogy beleszállt a fejembe. Liam engem figyelt és amikor már úgy érezte feltette az egyszerű kérdést.
- Felelsz vagy mersz?
- Fele..- csuklottam bele –…lek.
- Mennyi idő volt a leghosszabb kapcsolatod? – nézett rám azzal a gyönyörű barna szemével.
- 0 percig. – mondtam majd reménykedtem abban,hogy nem esik le senkinek.
- Az elég tiszavirág életű volt. – nevetett Harry.
- Harry ez nem volt szép tőled! – vert hátba Ashley.
- Ashley sajnálom Oké? Tudom, hogy elszúrtam, de azt szeretném, hogy bocsáss meg. Nem baj ha nem szülsz nekem sose gyereket, csak kérlek fogadj vissza és kérlek ne haragudj. – csattant fel Harry.
Ashley csendben volt, nem reagált semmi Harry malőrjére.
- Robin pörgess! –kiabálta Naomi mint akinek elment az esze.
Megpörgettem és Niallnál állt meg.
- Na ír fiú felelsz vagy mersz?
- Tőled annyira nem félek szóval merek! – mosolyogta diadalittasan.
- Tényleg akkor a feladatod a következő végig kell nézned amíg valamelyikünk, megeszi a szemed láttára a kedvenc csokidat. – néztem rá olyan kitől nem kell félni.
- Ne már. Ez most komoly? – kérdezte kétségbe esve.
- Igen. – bólintottam.
Zayn behozta Niall kedvenc csokiját, majd szépen lassan elkezdte kibontani a zacskójából. Niall teljesen a halálán volt a feladat végéig. Mikor végeztünk a feladattal Niall kirohant a konyhába majd egy ugyanolyan csokival tért vissza amit már javába majszolgatott. Niall két harapás között pörgetett, ami Harrynél állt meg.
- Áh Harry kedves felelsz vagy mersz?
- Hát Niall kedves felelek.
- Mekkora van?
- Hát ezt talán Ashley jobban tudja. Drágám?
- Hát kicsim nem hoztam nagyítót szóval nem tudom. – nézett halál komoly fejjel Ashley.
- Nem, már hiszen bocsánatot kértem. – bújt közelebb a lányhoz.
- Aha, én pedig az öledbe borulok abban a pillanatban. Hát teljesen hülyének nézel?
Harry épp válaszolni akart amikor Ashley folytatta.
- Ne is válaszoljál rá, tudom mit akarsz mondani.
- Na folytathatjuk?? – kiabált Carly.
Harry pörgetése Ashleynél állt meg és a válasz azonnal érkezett.
- Felelek!
- Igyál is te okos. – nyújtott át Ashleynek a poharat.
Ashley meghúzta majd várta a kérdést.
- Akarsz nekem egyáltalán gyereket szülni?
- Egyszer biztosan! Ha odáig kibírjuk. – enyhült meg.
- Szóval ez azt jelenti, hogy megbocsátasz? – csillant meg a szem Hazzának.
- Nem ez azt jelenti, hogy választ kaptál a kérdésedre. – válaszolt ismét távolságtáróan.
Ashley egy kicsit durcásan, de pörgetett, ami rajtam állt meg.
- Robin, adj egy puszit Liamnek.
- Meg sem kérdezitek, hogy felelek vagy merek.
- Minek ez jön most. – adott egy egyszerű választ Lexie.
- Hát jó, de ezt már megelőztük a kocsiban megkapta. – próbáltam megúszni, de szívem szerint már megtettem volna.
- Jó, de azt mi nem láttuk. – lökött meg Louis.
Felálltam majd odahajoltam Liamhez és adtam egy puszit az arcára. Totál éreztem, hogy belepirultam.
- Itt az italod. – nyújtott át egy újabbal.
- Nem birok többet. – toltam el magamtól.
- A többiek is mind megitták! – adta a kezembe majd megsegítette a poharat, hogy a számhoz találjon.
Megittam és éreztem, hogy elhomályosodik előttem minden, de a hangok még kivehetőek. Ülve maradtam, de éreztem, hogy a fejem elhúz.
- Majd én pörgetek helyette. – láttam az elmosódó képen, hogy Lexie nyúl az üvegért.
- Áhhá végre Louis is kap egy kis merést! – kiáltott fel Harry.
- Felelsz vagy mersz?
- Merjek vagy ne merjek ez itt a kérdés! – próbált költői lenni.
- Szóval mersz! Akkor szerezz egy bugyit és menj le az utcára a fejeden vele.
- És ezt ti komolyan gondoltátok? – néztem fel rá a többiek meg bólogattak. – jó, de előtte had pörgessek.
A pörgetés során Lexie került ki és óvintézkedéseket bevezetve rávágat, hogy felel. Én sem nagyon próbáltam volna ki magam Louis bosszújában.
- Szóval felelsz? Ugyan áruld már el, hogy mennyi tejszínhabot használtatok már el?
- Nem tudom talán 1-3 hónapnyi bolti szállítmányt. – gondolkozott el Lexie.
- Az köszi még mi sem használunk annyit el. – nyomott Carly arcára egy puszit.
Lexie pörgetett és Carlynál állt meg. Carly nagyot nyelt majd mondta, hogy ,mer.
- Akkor menj el a boltba egy száll melltartóba és bugyiba.
- Jó, de akkor Louis pattanj! – invitálta a barátját. – Várjatok kéne pörgetni is!
- Majd aztán, most menjünk! – tapsolt kettőt Ashley.
Elindultunk, de velem annyira forgott a világ, hogy a lift mellett le kellett ülnöm.
- Robin jól vagy? – hajolt le elém Ashley.
- Igen, csak forog velem a világ! – néztem el Ashley feje mellett. – Kié az egyszarvú?
- Miről beszél? – guggolt le Harry.
- Szerintem Carly sok piája beszél belőle. Oké akkor ki marad itt vele? – fogta a csuklómat Naomi.
- Majd én! – vett fel Liam a padlóról.
- Akkor nektek csinálunk képeket. – kotorta elő a gépet Harry.
Liam felemelt és intett a többieknek, hogy minden rendbe lesz. Megindultak mi pedig az ellenkező irányba meneteltünk amikor én megállítottam.
- Liam nem maradhatnánk itt kint?
- Hát ha neked itt is jó, de bent van egy kényelmes ágy is.
- Nem itt szeretnék maradni.
Leültetett a földre és mellém ült. Elkezdte cirógatni a hajamat. Én nem szóltam semmit csak becsuktam a szemem úgy téve mintha aludnák. 20 perc múlva a barátaink visszaértek és folytatódhatott a felelsz vagy mersz második fordulója.
- Ki pörget?
- Én! – pörgetett Loui.
Az üveg Naomival szembe állt meg.
- Naomi menj ki az erkélyre és kiabáld el magad, hogy szereted a One Direction-t!
- Ez nem olyan vészes. – mondta nyugodtan.
- Mert nem hagytad, hogy befejezzem. A lényeg hátra van melltartóba és bugyiba! – nevetett Louis.
Naomi kiment az erkélyre és elordította magát. Majd hozzá tette.
- Imádom anyukámat.
Mikor visszajött értetlen tekintetek fogadták.
- Mi van? Ha már kiabálok, kiabáljak rendesen.
- Az én csajom. – mosolygott elégedetten Zayn.
- A te csajod akkor pörgessen. – mondtam.
Naomi Harryt pörgette ki és mivel nem volt neki már felelés mentsége mernie kellet.
- Fújj fel 1 gumit, majd rögzítsd a homlokodhoz, majd az utcán kiabáld, hogy egyszarvú vagyok!! – nevetett Naomi.
- Ezt még megkeserülitek!
- Na pörgess te egyszarvú! – röhögött Niall, mire mindenki elkezdett nevetni.
Harry pörgetése Zaynre esett és Harry gonosz vigyorral palástolta azt.
- Édes a győzelem, de a bosszú még inkább. Gyere velem végig rózsaszín szoknyába és magas sarkúba azt kiabálva: „I’m cute princesse.”
- Ennek akkora az esély mint, hogy a jövő héten új kapcsolatot ünnepelünk.
- Ennek igazából nagyobb az esélye! – nézett rám Carly. – Na menjetek készülődni, Zayn te előtte pörgess.
- I won't let these little things slip out of my mouth But if I do, it's you, Oh it's you,- kezdtem bele a dalba.
- Robin én megértem, hogy egy kicsit oda vagy, de most nem jókor. – ölelt meg Lexie és Ashley.
Zayn közben pörgetett és Lexienél állt meg.
- Lexie ismered azt, hogy édes 11 perc a mennyben?
- Persze ki nem ismerné?
- Akkor te, Niall és az ágy randi 11 percig.
- Oké. – indultak ki amikor Ashley megállította őket.
- Várjatok! Csak okosan. – majd kivett a melltartójából egy óvszert.
- Te mindig ott tartod? – akadt ki Harry.
- Felkészültem az estére.
- Lexie nem ártott volna pörgetni! – kiabáltunk utána.
- Majd én. – pörgette meg az üveget Carly.
- Ashley ismered a 7 perc a mennyországban?
- Igen miért?
- Nyomás. –lökdöste ki Carly a 69 szoba elé. – Befelé és ruhákat ki!
Ashleyék rögtön bementek majd kiadták a ruháikat. 7 perc sem kellett és nyögéseket hallottunk.
- Tudjátok mit nem akarunk zavarni! – kiabálta Naomi.
- És nem akarunk semmi rosszat látni!- mondtam.
- Én leszek a keresztanya.
Visszafelé menet Louis a földön aludt kiütötte a pia. Én megbotlottam a szőnyegbe és elestem, valamennyire felkapartam magam és a falhoz ültem. Carly elszaladt Liam pedig leült mellém , majd hátulról megölelt. Percekkel később hallottam valami beszédet, de csak füleltem.
- Akkor mért nem mondod el neki? – vettem ki Lou hangját.
- Mert állandóan megzavartok és most, hogy tudom, hogy holnap ilyenkor már Franciaországba lesz nehezebb beismernem elszalasztottam az alkalmakat. – mondta Liam.
- De hát szereted?
- Teljes mértékbe, ránézek és mosolyt csal az arcomra és nem lehet rá haragudni.
- Hát akkor meg még van egy pár órád, hogy a tiéd legyen, használd ki!

1 megjegyzés:

  1. Ezt ugye nem mondod komojan? Gyorsan a kövit, hamár 1 nap allat elolvastam az egészet.

    VálaszTörlés