2013. február 7., csütörtök

27.rész

*Naomi szemszöge*
Naomi
Éppen fent ültem az ágyamon és a borítékot szorongattam a kezembe, amit majd át kell adnom Harrynek. A terv épp a közepe felé járhatott. Az elrablás zökkenő mentesen történt, mivel Harry a szobájában duzzogott. Carly felvetette azt a programot, hogy próbálgassunk ruhákat. Robin és Carly csak ránk vártak a kikészített ruhadarabokkal. Nekem egy kékre esett a választásom, ami elég elegáns, de felvehető buliba is. Carly egy fekete nadrágba és felsőben ült az ágyon és dobálta nekünk az ő javaslatait bár szerintem jobban tette volna, ha magának is keres valamilyent  mert egyáltalán nem volt feltűnő, hogy ő az egyetlen, aki nem keres magának ruhát. Lexienek egy fekete szoknyát és egy fehér felsőt adott. Robin két ruha között vacillált, egy szép lila és egy barna szoknyás között.
- Robin mi van közted és Liam között? – kérdezte Ashley.
Lexie
- Ne mond már, hogy te is ezzel jössz. – dobta el a ruháit, majd levágódott Lexie mellé az ágyra.
- Mert ki jött még ezzel? – kíváncsiskodtam.
- Az ott! – mutatott Carlyra.
- Nekem se válaszoltál még szóval halljuk!- tört ki Carly.
- Megmondtam neki, hogy neki van barátnője és, hogy nem akarom tőle elszeretni és, hogy csak legyünk barátok. – mesélte el a minap történteket.
- Hát az már biztos, hogy te sem vagy rendes! – vágtam kupán.
- Ez most mire volt jó?? – nézett rám mint egy kisgyerek.
- Arra te nagy észlény. – szólalt fel Carly. – hogy Liamnek e pillanatban nincs barátnője!!
- Tényleg! – csillant fel a szeme.
- De szerintem ne hozd fel a témát! Majd ő elmondja, ha akarja! – adta az ötletet Lexie.
- Lehet, hogy nem ártana, hogy ő mondja el. - dőlt el hátra Carly.
- Végül is, még ha nem mondta el lehet, hogy nem is akarja. – húzták fel Ashley ruháján a cipzárt.
Carly egyik pillanatról a másikra a mobiljával szemezett és mikor csak én láttam pötyögött valamit, majd eldobta mintha misem történt volna. Éppen Lexie segített Robinnak ruhát választani amikor Carly benyögött egy tökre nem odaillő mondatot.
- „Kék liliom fehérrel vegyítve,
A vörös rózsa énekelni készülne
A rózsaszín jácint már magába is kész van,
és amit épp elfelejtesz az a lila nefelejcske.” –
mondta hangosan Carly.
Robin
A fiúk törtek be a szobába és Ashley fejére húztak egy sötét zsákot ezzel tönkre téve a haját. Carly a kezembe nyomta a borítékot, amit a minap írattak Robin bátyjával.
- Add át Harrynek ha jelzek! – rohant a fiúk után. – Ja tényleg Robinékat meg előtte küld a tortájért.
- Ja tényleg ezzel tudjátok majd átvenni. – dobta bele Robin melltartójába a blokkot Lexie.
- Tökéletes célzás! – röhögött Carly majd elszaladt.
- A terv első fele kész! – mondtam majd mind a hárman megindultunk kifelé.
Éppen a szobámba ültem amikor Carly hívott, hogy Liaméket indítsam a tortájért, Harrynek meg adjam át a borítékot, ha megkapom a jelet.
- És mégis milyen jelről beszélsz? – kérdeztem vissza.
- Majd tudni fogod, mivel csak hárman vagytok a házba. – válaszolta.
- Hogy érted, hogy hárman? – kezdtem ideges lenni.
- Lexie elindult nekünk segíteni ti pedig Niallal jöttük az ideges Hazzaval. – mondta és lecsapta a kagylót.
Átrohantam Robinhoz és elindítottam őket az édes meglepetésért. Mikor már elmentek én visszaballagtam az emeletre, de épp mikor megfogtam a kilincset meghallottam Niall hangját.
- Harry nem láttad a többieket? – hangsúlyozott elég érthetően, hogy leessen, ez a jel.
Gyors megragadtam a levelet és idegességet erőltettem az arcomra majd, mint akit puskából lőttek ki lerohantam a lépcsőn ordítva, hogy hitelesebb legyen.
- Harry! Niall! Jó, hogy itt vagytok. – lihegtem, pedig semmi okom nem volt rá.
- Mi az Naomi? – segített rá Niall.
- Ez itt! – mutattam fel a levelet.
- Ki írta? Mi van benne? Hol találtad? – kapta ki a kezemből Harry.
- Ashley… szobájában, de ő nem volt benn. – ültem le a kanapéra.
Harry felszakította a borítékot majd elállt a lélegzete és kicsúsztatta a kezéből a borítékot.

*Robin szemszöge*

Carly
Elindultunk a cukrászda felé. Éppen az egyik Meki mellett haladtunk el amikor felcsendült a Little Mix-DNA. Imádom, mert annyira kellemes energia löketet ad, hogy olyankor a világ mellettem felrobbanhatna. Elkezdtem dúdolgatni és éreztem, hogy Liam engem figyel.
- Az utat kéne nézned! – tanácsoltam neki, mire ő csak nevetett.
- Neked meg nem kéne mindig félbe szakítanod mindenben! – nevetett tovább.
- Nem vagy vicces ugye tudod. – kapcsoltam ki a biztossági övet.
- Ezt nem kéne. – nézett rám, majd az útra.
- De igen. – közelebb hajoltam és adtam egy puszit az arcára.
- Ezt mért kapom? – mosolygott.
- Mert mindig segítesz nekem és olyan kedves vagy hozzám. - vallottam be.
Mikor megérkeztünk beszaladtam a tortájért és az eladó csaj elkezdett faggatni egy előttem álló lányt, hogy biztos nem ő Harry új barátnője. Szegény lány azt sem tudta, hogy merre menjen az eladó csaj elől. Nálam is elkezdett kérdezősködni, de én nem hagytam magam. Mondtam neki,hogy egy barátomnak lesz és most sietnem kell. Mikor sikerült letisztáznom a dolgot a csajjal kifelé vettem az irányt a tortával. Nagyokat lépkedtem, mert már valószínű, hogy késésbe vagyunk.
- Mehetünk! – vágódtam be az autóba.
- Oké. – indította el a motort. – És milyen?
- Nem tudom még nem néztem meg. – vallottam be.
- Jó, de induljunk, mert Carly hívott, hogy hol vagyunk! – taposott a gázra.
Mikor odaértünk a szállodához megkérdeztem a recepcióst, hogy hová kell mennünk. Épp Lexie jött le lifttel és mikor meglátott elkapta tőlem a dobozt és Liam kezébe két egyforma maszkot nyomott.
- Ha feljöttök, vegyétek fel! – indult felfelé mi pedig utána.
- Harryék mikor jönnek? – nézett kettőnkre.
- Nem tom. – rántottam meg a vállam.
- Carly azt mondta, hogy majd felhívja, hogy mikor jöhetnek. – mondta Liam.
- Robin elhoztad Carly ruháját, mert ez az okos ott hagyta.
- Igen. – bólintottam.
Mikor felértünk egész borzalmas látvány fogadott minket. Ashley ki volt kötve az ágyhoz és a szeme be volt kötve a fülén egy fülhallgató volt. Szóval Carly biztosra ment. Leültem Liam mellé aki csendben várta, hogy mi a következő lépés.
- Liam. – fordultam felé. – Mit akartál mondani nekem valamelyik nap?
- Ja hát csak annyit…
- Hééé hoztatok répát. – szakította félbe Louis.
- Ezt nem hiszem el. – kiabálta el magam.
- Nem hoztatok répát???? – akadt ki Louis.
- Nem is mondtad. – emlékeztette Liam.
- Ja akkor mindegy. – rántott vállat majd elment.
- Na igen ott tartottál, hogy… - kezdem bele.
- Ott tartottam, hogy én és ….
Ashley
- Robin gyere segíts befonni a hajam. – zavart meg Carly.
- Megyek, majd aztán megbeszéljük. – mondtam majd elindultam segíteni.
20 percen át szenvedtem Carly hajával, mire sikerül megcsinálnom, és utána kezdődött a nehezebb dió. Ashley haja. Ficánkolt és rugdosott és épp amikor már össze akartam kötni neki megharapott.
- Aú! – nyögtem fel.
- Mi történt. – rontott be Louis és Liam.
- Megharapta. – mutatott rám Lexie.
- Gyere, majd lefertőtlenítsük. – intett Loui.
Kimentem velük, majd Louis mint egy igazi orvos ellátta a harapás nyomot. Egy párszor felszisszentem, de Liam felajánlotta a kezét, hogy szorítsam, amíg ellátnak. Egyszer csak hatalmas ordításra lettünk figyelmesek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése