2013. november 30., szombat

78.rész (2.évad 8.rész)

Sziasztok! Mielőtt a részre térnénk itt a dolgozataink! Aki olvassa Zoe blogját ott láthatta, hogy a múltkori fogalmazásaink helyesírása 1-es lett de most javítottunk. Ha kitaláljátok a helyes sorrendet, hogy melyik Zoe-é, Jazz-é és enyém, akkor holnap is lesz egy rész. 

.:Carly:.
(szeptember)

A könyvemet olvasgattam a szobámba. Maara rászállt a fejemre így kizökkentett az olvasásból. Valamivel el kellett terelnem a gondolataimat, hogy ne egész nap Louison vagy a többieken járjon az eszem.
- Kérekkk kekeszet.- vette ki Maara a könyvet a kezemből.
Oldalra nyúltam az éjjeli szekrényemhez, hogy elvegyek egy darabot. Közben eszembe jutott az, hogy Maara csak azért lehet itt, mert Robin apja visszavitt minket a házhoz én pedig feltudtam venni. Megtehettem volna, hogy ott maradok, de már otthon bejelentettem az érkezésemet.
" Robin apja leállította az autót, majd hátra fordult, ahol Robin és én ültünk.
- Na lányok megérkeztünk.- mosolygott. 
Annak ellenére, hogy úgy ismertük meg, hogy birtokolni akarja a lányát annak ellenére sokkal jobb fej most, hogy tudja Robin el megy velük. Kiszálltunk mindketten, Robin pedig felnyitotta a csomagtartót.
- Hé ne aggódj!- öleltem meg.
- Nem aggódok csak egyszerűen tudom, hogy apa keze is benne van ebben az egészben.- vette ki a táskámat.
- Kitartást.- mondtam neki.
Lecsapta a hátulját, majd intett egyet és visszaült az autóba. Megvártam még kikanyarodtak az utcából aztán elindultam a ház felé. Óvatosan benyitottam, ahol apa azonnal átölelt.
- Apa meg fogok fulladni.- próbáltam kiszabadulni a szorításából.
- Édesem engedd már el.- jött be anya a konyhából.
Apa elengedett én meg odaléptem anyához, majd őt is megöleltem. Amint elengedtük egymást egymásra néztünk apával.
- Tudod, hogy mennyire hiányoztál.- mondta végül.
- Te is nekem.- mondtam neki.
Amint pár ezerszer elmondtuk egymásnak, hogy mennyire hiányoztunk egymásnak majd anya bejelentette, hogy kész a vacsora. Leültünk enni. Szépen lassan tologattam a borsókat, majd amikor meguntam letettem az evőeszközöket és ott hagytam a szüleimet. Fent Maara már szunyókált a régi helyén. Nevetve ráztam meg a fejem. Elindultam az ágyam felé. Beledőltem és hamarosan el is nyomott az álom. Arra ébredtem fel, hogy apa kiabál valakivel. Leszaladtam, de nem találtam őket se hol. Megvontam a vállamat és visszaindultam.”
A gondolataimból újra Maara zökkentett ki.
- Oda adóód.- csipkedte a kezem.
- Tessék.- adtam oda nekik.
Kivette a kezemből, majd elrepült. Elkezdtem ismét olvasni majd halk beszélgetés ütötte meg a fülem.
 - Színpadon Maara!!- nyílt ki az az ajtó és az említett jött be egy kutya hátán.
- Hát ezt meg, honnan szedted össze?- vizsgáltam elkerekedett szemekkel a kutyára.
- Találtam.- ugrott le a kutya hátáról.
Feltápászkodtam az ágyról és megfogtam a kutya nyakörvét, majd elindultam a lefelé.
- Anya!! Találtam egy kutyát!- nyitottam ki a bejárati ajtót.
- Hogy mit?- rohant ki anya a fürdőből.
- Tudod 4 lába van és ugat.
Anya megforgatta a szemét, majd a kutyát kezdte el tanulmányozni. Apa furcsán nézett engem és a Dalmatát. Rájuk hagytam. Kint az utcán alig lehetett visszatartani a kis fickót vagy  kis csajt. Végig mentem a szomszédságon. Minden egyes házhoz becsöngettem.
- Csókolom.- köszöntem a szomszéd kicsit dilis nénikének.- Nem maga vesztette el ezt a kis gazfickót?
- ÓÓ Carlyka annyira rég láttalak. És igen ez a kis jószág az enyém. Nincs kedved egy teát meginni?
- Nem köszönöm.- mondtam.- Éppen egy hívást várok.- engedtem el a kutyát.
- Rendben, de ígérd meg, hogy ha egyik nap erre jársz betérsz hozzám.- mosolygott kedvesen.
 Elköszöntem tőle, majd hazasiettem. Otthon anya és apa már türelmetlenül vártak rám. Köszönés és válasz adás nélkül mentem el mellettük vissza a szobámba. Mikor felértem Maara a telefonommal a szájába repült felém.
- Louis!! Louis!!- mondta miután átadta a telefont.
Azonnal felkaptam.
- Szia miújság?
- Szia hát elég sok minden. De nem kaptál még valamit?
- Ha csak a szomszéd kutya nem számít annak akkor nem.- válaszoltam.- És veled miújság?
- Elütöttem Angelát szóval most várjuk a helyettesét. De amúgy minden rendben van.
Tisztában voltam vele, hogy egy különleges meglepetésre gondol ami a közelgő szülinapomat jelenti. De abban egyeztünk meg a lányokkal, hogy amint visszamegyünk csapunk egy közös szülinapi bulit.

7 megjegyzés:

  1. Robin!:D
    Úristen, annyira jó lett!:DD Bár még Robinról mindig semmi hír és ez gonoszság, de nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon,nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon,nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon,nagyon imádom a blogodat, az egyik kedvencem!!:D
    Na szóval a dolgozatok sorrendje szerintem pedig a következő: 1.Robin 2.Jazzy 3. Zoe
    Remélem most sikerült eltalálnom,
    Rose X

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) A következő részben pedig már elég sok mindent meg fogtok tudni Robinról. A sorrendet sajnos nem találtad el.
      XOXO Robin.

      Törlés
  2. Imádom! Hamar a kövit!
    A sorrend szerintem: 1. Jazzy 2. Robin 3. Zoe
    Pussz.: *Helen*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Igyekszem vele. A sorrend nem így van, de ne csüggedj :)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Megorit hogy nem tudo mivan Robinnal waaaaaaaaa de nagyon jol irsz. :) tegnap egesz nap a blolgod olvastam es most fejeztem be kisebb alvassal :)
    1.Robin, 2.Zoe 3.Jazzy :)

    VálaszTörlés
  5. Hűha nem tudom ki mit gondol, hogy mi a sorrend.. vagy hogy miért melyik az ami szerintetek, de segítek enyém az első ;)

    VálaszTörlés