2013. december 7., szombat

79.rész (2.évad 9.rész)

.:Liam:.


Angela a kórházba tölti minden percét. Minket pedig visszaküldtek a hotelba azzal, hogy hamarosan megjön a helyettese. Louis és Harry leültek megírni az új albumra egy számot. Zayn velem jött az edzőterembe és Niall kint szórakoztatta a lányokat. Zayn éppen felemelte az üvegét, hogy majd iszik amikor megakad a tekintete az ajtón. Arra fordultam én is. Az állam a földet súrolhatta amikor megláttam. Ránéztem Zaynre aki értetlenül mered rám. Ledobtam a földre a törülközőmet és elindultam felé, de ahogy kiléptem neki már hűlt helye volt.
- Zayn az nem R...
- De szerintem az.- vágott a szavamba.
Eldobtam a kezembe lévő üveget, majd elindultam. Meg kellett találnom nem csinálhatom amit a többiek akarnak. Most az egyetlen cél, hogy beszéljek vele. Mint egy tank úgy mentem előre felé. Félre löktem Niall-t aki éppen a szendvicsébe próbált beleharapni.
- Liam jössz nekem egy másik szendviccsel!!- kiabálta utánam.
- Jó majd hozok neked visszafelé.- fordultam vissza.
- Kösz tesó!- intett.
Tovább indult és én is követtem a példáját. Minden szobába benéztem. A nagy keresésbe elkezdett rezegni a mobilom.
" Soha többet nem akarlak látni. Nem akarok rólad hallani. Ne hívj, ne üzenj, új életet kezdek a családommal. Már nem szeretlek és végeztem veled!"
Értetlenül bámultam a képernyőt. Mi az franc? Mi lett Robinnal?Ki a fene adott neki alkoholt. Nem tudják, hogy nem szabad neki adni, mert teljesen oda lesz tőle az agya. Ha megtudom ki az a pasi kiherélem ha meg csaj akkor meg.... meg azt is kiherélem. Teljesen felhúzott a dolog. Hozzávágtam a telefonom a falhoz aminek következtében az darabokra esett.
- Jól van Liam én megértem, hogy ez egy régebbi modell volt, de attól még nem kell összetörni.- szólalt fel mögülem Louis.
- Nem tök mindegy.- morogtam rá.
- Liam mi van?- tette a vállamra a kezét.
- Semmi inkább hagyjuk.- legyintettem.
Igazából arra lett volna kedvem, hogy elmenjek vissza Londonba és megkeressem Robint.
- Tán a hercegnőd nem válaszol?- nézett rám nagy szemekkel.- ismét. -tette hozzá halkan.
- Idióta.- vágtam hátba.
A beszélgetésünket egy közép magas pasi zavarta meg.
- Fiúk! Ti még itt? Már régen  titeket kerestelek a többiek már a kocsiban vannak.
- He?- néztem értetlenül Louisra majd a fickóra.
- Tudod a Red Bull felkért minket, hogy készítsünk egy reklámot.Na gyere. - húzott a folyosón végig Lou.
Beszálltunk az autóba, majd meg nem álltunk a stadionig. Bementünk az öltözőbe, ahol már ki voltak készítve a mezeink amiket viselnünk kell. Elkezdtünk vetkőzni. Harry konkrétan egy dal dúdolgatott megállás nélkül Niall egy szál boxerben rohangált Louis kivételesen normálisan öltözködött. Ő az aki a focin kívül semmi mást nem igazán vesz komolyan. Zayn a tusolóba állt a tükör előtt miközben folyamatosan magát dicsérte.
- Milyen kocka hasad van Zayn. És milyen állat egy tetkó.- hajtogatta.
⚽⚽⚽⚽Megforgattam a szemem majd visszaindultam a társaságunk őrjöngő hármasához. Figyelmen kívül hagytam Niall repjét és tovább öltözködtem. Amikor mind elkészültünk felmentünk a pályára. A kamerák már álltak. Lou és Harry felkaptak egy-egy foci labdát és a kapu felé indultak. Zaynnel követtük a példájukat. Niall megállt beszélni az egyik operatőrrel, de már nem hallottuk. Elkezdtünk bemelegíteni. Beálltam kapusnak a többiek pedig egyesével támadtak. Louis kivételével a többiekét ki tudtam védeni. Az utolsó rúgásnál oldalra kaptam a tekintetem amikor ismét feltűnt ő. Louis berúgta a kapuba a labdát, majd ő is a pálya széléről közelgő egyént kezdte el tanulmányozni. Mind elkerekedett szemekkel néztük, ahogy közelít felénk.
- Nem értem miért szokása a One Directionnak megszegni minden egyes szabály.- ért oda.- Egyébként meg nem írtak alá semmilyen szerződést így meg kell kérnem önöket, hogy távozzanak.- állt elénk.
A producer felháborodva állt majd legyintett és elkezdtek összeszedelőzködni.
- Ti pedig fiúk most már nagyon unalmas, hogy állandóan csak játszadoztok.- morogta Robin bátyja, Robert.

3 megjegyzés:

  1. Szia!:D
    Mi az isten? Most azonnal követelem a következő részt, mert rohadtul tökéletes!*o*
    Rose X

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Mi történt? És miért? Ki? Mi? Hol? Hogyan? MI VAN??? Most azonnal követelem a következő részt, mert nagyon felcsigáztál és nem nyugszok abba bele, hogy nem tudom mi, miért és hogyan történt. Biztos Robin átkozott szüleinek a keze van már megint benne a dologban. Esküszöm, ha nekem lennének ilyen szüleim már rég fejbe lőttem volna magam... Szóval röviden és tömören....
    MOST AZONNAL FOLYTATÁST AKAROK!!!!
    Puszil az agyvérzéshez közeli állapotban dühöngő Reni.

    VálaszTörlés
  3. Imádom. Hamar a kövit, különben meg bánod. :D
    Pussz.:*Helen*

    VálaszTörlés