2013. november 9., szombat

76.rész (2.évad 6.rész)



Kis Vilmos (egyetlen gyermekem) alakít :) Bocsi, hogy kitettem, de ezt látnotok kellett plusz Zoe-nak megígértem, hogy megnézheti :) A képen hajgumi van a fejetetjén, de ez csak a fénykép erejéig volt benne.
A részek ezentúl szombatonként lesznek várhatóak (ha csak nem történik valami hatalmas baj) bár majd meglátjuk, hogy hogyan lesz időm és energiám. :)



.:Ashley:.

*2 hónap múlva*

Utálom Angelát. Egyáltalán ki osztotta a fiúk mellé ezt a szőke ribit. Lexivel beszéltem és ő is mondta, hogy megakarja bosszulni amit ellenünk elkövetett el. De ezt még nincs elfejtve. Szerencsére Alyson lefoglal a legtöbb dologgal. Az esküvő szervezés nagyon fekszik nekem. Imádok el molyolni a részletekkel. Belemerülni mindenbe. Gyakran játszottam a gondolattal, hogy mi lesz majd a mi esküvőnkön. A gondolataimból a lentről felszűrődő kiabálás zökkentett ki.
- IDEFIGYELJ, NEM HISZEM EL, HOGY NEM TUDOD 1 MÁSODPERCNÉL TOVÁBB OTT HAGYNI EGY CSATORNÁN.
- NEM TUDOM MIÉRT VAGY MOST ENNYIRE KIBUKVA.- válaszolt Dylan.
Vettem egy mély levegőt, majd a telefonomra néztem.
- Még egy  pár hónap már csak pár.- dörmögtem a párnába.
Mivel a kiabálások nem akartak szűnni magamra kaptam a köntösöm és mérgelődve megindultam a hangok irányába.
- Fejezzétek már be!!- ment a konyha felé ugyanis már onnan jött a kiabálás.
Amint beléptem a két szerelmes döbbenten tanulmányozott, majd visszatértek a kiabálásba.
- Tudod Alyson szeretlek, de ha te minden hibámért leordítod a fejem akkor én már itt sem vagyok.- rohant el mellettem Dylan.
- Dylan várj!- ment volna utána, de én megállítottam.
- Alyson sosem futunk a pasik után.- néztem a szemébe.
- Ashley ezt is tőlem tanultad.- vágtam a fejembe.
Tessék ezt is a fejemhez vágja. Komolyan ezzel mindig az agyamra tudott menni. De hát az iker testvérem és én így szeretem ahogy van. Alyson elszaladt Dylan után én pedig néztem ahogy egymásnak esnek. Jó volt nézni és azonnal Harry jutott az eszembe. A gondolataimból a két szerelmes pár zökkentett ki.
- Ashely nem volna kedved elmenni vásárolni?- bújt még jobban barátjához.
- De felőlem.- indultam a táskámért.
Könnyes búcsút vettek egymástól majd elindultunk a "híres" bevásárló központba. Sorra vettünk minden egyes boltot és az egyikbe épp  megakadt a szemem egy rózsaszín felsőt.
- Ezt muszáj felpróbálnod!- tartottam Alyson elé.
- Én nem te vagyok, viszont nekem van ilyen ruhám nem akarsz te is egyet.- vett ki egy neon zöld darabot.
- Nem igazán.- húztam el a számat.
- Kéérlek.- nézett rám kölyök kutya szemekkel.
- Add ide.- vettem ki a kezéből, majd elsiettem az öltözők felé.
Magamra kaptam, majd kisétáltam a fülkéből Alysonnak leesett az álla. Láttam rajta, hogy alig találja a szavakat.
- Ez fantasztikus, de nézd mit találtam.- tartott fel egy ugyan olyan ruhát rózsaszínben.
- Imádlak.- öleltem magamhoz.
Kikaptam a kezéből a ruhát és visszarohantam a fülkébe. Magamra öltöttem, majd ismét kisétáltam.
- Na ez már én vagyok.- mondtam nevetve.
- Igen ez jobb.- mosolyodott el.
Visszatipegtem az öltözőfülkébe és visszavettem az eredeti ruhámat. Odaadtam Alysonnak és még ő fizetett addig én az ékszereket nézegettem.
- Mehetünk is.- ugrott oda mellém.
- Oké.- tettem vissza a nyakláncot amit éppen nézegettem.
- Ja és még vettem neked még valamit.- mosolygott rejtelmesen Aly.
- Mit?- néztem rá gyanakodva.
- Amit majd tudtok az ágyba is alkalmazni.- mondta ki és amint befejezte a mondatát három lépéssel előrébb volt mint én. Amikor hazaértünk Aly is felvette a ruháját majd elkezdtünk fényképezkedni. A végére pedig mint két megbolondult ovis nevettünk mindenen. Igazából most voltunk igazán kettesbe amit már nagyon hiányoltam. Amikor Dylan is megérkezett így ők elvonultak. Anya késő estig dolgozik általában így őt keveset látjuk. Pont mint régen. Harryvel beszéltem és állítása szerint már mindenkinek perverz tévképzeteik vannak. Állítólag éjszakánként valaki kint ordít. Na és persze nem véletlen, hogy akkor a lányok neve merül fel rögtön. Végül pedig azzal köszönt el, hogy próbálgassam elérni Robint és Carlyt mert ők ketten, mintha lesétáltak volna a térképről. Carly az elmúlt egy hónapban Robin pedig már akkor este eltűnt mikor a gép landolt Amerikában.

7 megjegyzés:

  1. Szia!:D
    ÚRISTEN!!! Hirtelen azt se tudom, hogy mit írjak, mert annyira, de annyira jó lett, hogy azt nem lehet megfogalmazni! A tökéletesebbnél is tökéletesebb lett!:DD
    Várom a folytatás,
    Rose X

    VálaszTörlés
  2. ÚRISTEN!!!!! Kövitt!!!! Áááá!!!! Xx C.

    VálaszTörlés
  3. IMÁDOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hamar a kövit.
    Pusz.: *Helen*

    VálaszTörlés