2013. november 16., szombat

77.rész (2.évad 7.rész)

.:Louis:.

* 4 hónap (szeptember)

A koncert után Angela kisebb hiszti rohamot kapott amikor észrevette, hogy Zayn és én elkötöttük a kis golfautót. Rátapostam a gázra és elindult a menekülés a biztoságisok elől. Zayn mellettem röhögve figyelte, ahogy a pasik rohannak utánunk.
- Csá Liam.- kiabált Zayn.
Lelassítottam, hogy felbírjon ugrani. Liam elrugaszkodott és már fent is volt az autón.
- Mit csináltok?- kapaszkodott hátul.
- Menekülünk.
- Plusz kiderítem, hogy mire készül Harry.
- Ti készen vagytok.- rázta nevetve a fejét Liam.
Liamre néztem így nem az utat figyeltem és csak Zayn kiabálására kaptam vissza fejem.
- Louis vigyázz!!
Próbáltam kitérni, de már késő volt. Elütöttem Angelát. Harry döbbenten állt a kis kocsi mellett és a mozdulatlan lányt kémlelte. Kiszálltunk és mind a lány fölé hajoltunk. Egyikünk sem tudta mi legyen a következő lépés. Liam gondolkodásba esett, Harry fel alá rohangált ami egy idő után idegesítő volt. Niall a kocsi hátulján üldögélt és fogalmam sincs, hogy hogyan került oda. Zayn a telefonált. Remélem egy mentőt hívott. A nagy bajra Nick az edzőnk jelent meg.
- Mit csináltatok?- guggolt le Angela mellé.
- Hát...- dörzsöltem a tarkómat.
Nick mérgesen méregetett minket. Liam is leguggolt melléjük bár szerintem csak a látszatot akarta fenn tartani. Harry aggodalmasan álldogált mellettem. Mit tud amit mi nem? Merült fel bennem a kérdés. Ahogy ezen elmélkedtem megjelent két mentős fickó.
- Hogy történt a baleset?
- Nem tudjuk.- vágtuk rá egyszerre.
- Na jó be kell vinnünk a hölgyet a kórházba.- mondta az egyik mentős.
Angelat feltették egy hordágyra majd kitolták a mentőhöz. Betették, majd lehajtottak vele. Mindannyian visszarohantunk a stadionba, majd onnan autóval a hotelba. Hulla fáradtan esett be mindenki Harry szobájába. Niall és Zayn az ágyat foglalta el Hazza az ablak melletti kis fotelágyon nyújtózott el. Liam elfoglalta a fotelt nekem pedig maradt a föld.  Kényelembe helyeztem magam közben a telefonom nyomkodtam. Mélyen elvoltam merülve a Carlyval való SMS-ezgetésbe. Csak arra kaptam fel a fejem, hogy Harry horkol.
- Ez most komoly.- morogtam az orrom alatt.
Felkecmeregtem a földről, majd a dohányzóasztalhoz sétáltam. Tele volt fényképekkel és szerződési papírokkal. Mit akar ezekkel Harry? Liam kikapta a kezemből az egyik fecnit és olvasni kezdte.
- Hm.- dörzsölgette a nem létező szakállát.- Nem tudom mit akar ezekkel Harry.- jelentette ki.
- Jó akkor ezt eltesszük.- kaptam ki a kezéből, majd belegyűrtem a zsebembe.- Ha Harry kérdezi nem láttad.- siettem el.
Visszamentem a szobámba és megrendeltem Carly ajándékát amit el is küldtem neki. Később megfogtam a focilabdát és elindultam lefelé. Lent rúgtam párat kapura amikor megcsúsztam a füvön és megrántottam a bokámat.A  rajongók ezrei lepték el a pályát a semmiből. Intettem párat nekik, majd visszabicegtem a szállodába. Fent elmenetem letusolni és gondolataim Carlyn jártak. Annyira hiányzik, hogy az elmondhatatlan. Lefeküdtem ágyra és felpolcolt a fájós lábamat. Ez az én formám.
- Louis mit csináltál?- jöttek be a többiek.
- Elcsúsztam.- vontam vállat.
- Béna.- röhögött Niall.
- Nem érdekelsz.- fordultam befelé.
- Hisztizz.- mentek ki a többiek.
- Hiszti...ek.
Nem jött ki több hang a torkomból. Egy napra nem elég egy szerencsétlenség. Angela, a lábam és most még a hangom is (szép szóval) szarakszik.

8 megjegyzés:

  1. Szia!:DD
    Igen, igen, igen!:D Angela kiütve!!!:DDDD Haha, most olyan boldog lettem!:DD Azért Louist sajnálom, de végre megszabadultunk Angelától!:'DD
    Várom a folytatást, Rose X

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kurvák mindent kibírnak (okoz még meglepetést) :)

      Törlés
  2. I love that . :D Hamar a kövit.
    Pusz.:*Helen*

    VálaszTörlés
  3. A levédiai magyarság a kazárt birodalom biztonságában élt soha nem félt egyenlőséget remélt itt megismerkedhetett a letelepedett életmód néhány gazdasági elemével
    Itt is meglegyen professzor mondása

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legyen is. Inkább több helyen mint sehol

      Törlés
    2. Ha az enyém megszűnik itt is meglegyen ez az értelmes mondat

      Törlés
  4. Szia!!
    Nem rég megtaláltam a blogodat és állatira jó!! :) Nagyon bírom. Remélem hamar hozod a kövi részt!!!

    VálaszTörlés