2013. október 28., hétfő

75.rész (2.évad 5.rész)

.:Harry:.
*két hét elteltével*

- Komolyan Harry miért nem hagysz békén?
- Komolyan már, ha rég megengedted volna nem kísérgetnélek folyamatosan.
- Harry, ha nem fejezed be istenre esküszöm, hogy hozzácsapok még egy hónapot a turnéhoz.
- Ez nem teheted!!- vágtam vissza.
- De megtehetem. - vette elő a mobilját. - Egyenlőre még én vagyok a menedzser.
- Csak egyetlen egy okot mondj, amiért nem lehet.
- Mert én azt mondtam.
- És az kit zavar? Mert minket biztosan nem. Különben is csak ideiglenes menedzser vagy és az a 6 hónap amire leszerződtettek az édes kevés ahhoz, hogy hozzá adj még egy hónapot.
- Fúúúúúúúú.-szaladt el előlem.
- Akkor megengeded? – néztem rá kölyökkutya szemekkel.
- Harry! – torpant meg. – Nem lehet és kész így egyeztünk meg és kész.
- Kivel egyeztél meg? – húztam össze a szemöldököm.
- Hagyjál! Nem lehet és kész.
- Kinek az ágyába kell lefeküdnöd? – kerekedett el a szemem.
- Harry Styles hülye vagy. – vágta a fejemhez.
- Nem vagyok hülye csak nagyon akarom amit a fejembe vettem.
- Nem tudom felfogni, hogy hogyan van ennyire csökött agyad? Nem mehetsz el sehová, nem csinálhatsz semmi olyat ami miatt veszélybe sodrod a megbízásomat.
- Tán az ördöggel paktáltál le?
- Mi?! Nem vedd úgy, hogy nem mondtam semmit.
- Pedig mondtál, szóval milyen pasival kell ágyba bújnod?
- Senkiébe. Különben is ez nem is rád tartozik.
- Akkor pedig még egyszer köszi, hogy elengedsz.- mosolyogtam büszkén.
- Szó sem lehet róla. Nem szegem meg az ígéretem!
- Feküdj le vele akkor biztosan elnézni.
- Minek nézel, Kurvának?
- Igen.- vágtam rá.
- Két szó Harry. Meg ne próbáld!
- Ez három!! Érted három.- mutogattam az ujjaimmal.
- Hagyjuk!- legyintett.- De kérlek Harry bírd ki. Ha a többiek kibírják akkor te is. Javaslom hívd fel.- tipegett el.
- Persze, hogy ne, de ... áh mindegy.- indultam az ellenkező irányba.
- Remélem is.- hallottam a hátam mögül a nyávogós hangját.
- Akkor is kifogom deríteni, mit rejtegetsz.- morogtam az orrom alatt.
- Átsétáltam a csarnokon és egész végig Ashley járt az agyam. Hiányzott már  a közelsége. Telefonon és Skype-on nem ugyanolyan. Nem tudom megcsókolni, nem tudom megölelni. Ahogy a folyosón lépkedtem kiabálás ütötte meg a fülem. Nem is akárkié.
- Louis!!!- ordítottam el magam.
- Mi van?!- jött a válasz pár másodperc után.
- Ráérsz?!
- Most nem, de szerintem Liam vagy Niall tuti nem csinál semmit!
- És merre szenvednek?!
- Liamet az edzőterem felé láttam Niall meg szerintem a buszba vagy kint boldogítja a rajongókat!
Komolyan mi is ordibálva tudjuk megbeszélni a dolgainkat. Fárasztó lehetett a többieknek akik hallották. Az edzőterem felé vettem az irányt. Amint bekanyarodtam már hallottam ahogy Nick számol.
- 4...5...6....Gyerünk...8!
- Lehetne egy kis pihenő?- ismertem fel Liam hangját.
- Nem! Még van 100 felülésed.
- Haj!- feküdt hanyatt Liam.
- Kellemes napot!- sétáltam be fülig érő mosollyal.
- Éppen jókor jössz.- mosolygott gonoszul Nick.- Kezdheted te is.
- Tudod Nick éppen az előbb ettem és hát...
- Gyerünk!- nyomott le a földre.
- Ne mááár
- 5...6...7...-kiabált velem is.
- Jól van már.- kezdtem el.
- Tudjátok fiúk az a szép az sportolásba, hogy egészséges marad a tested.
- Inkább hatalmas izomlázad lesz.- súgtam oda Liamnak aki elnevette magát.
- Tudod Harry akármennyire is fáj, de a lányok nem lennének oda érted, ha nem volnál izompacsirta.- vágta a fejemhez.
- És 100.- ült fel Liam mire én is abba hagytam.
- Neked még van Styles.-megforgattam a szemeim majd folytattam.
- Csütörtökön folytatjuk.- nézett Liamre.
Liam bólintott én pedig lihegve abba hagytam.
- Kész a 100?- fordult felém.
- Ihatok legalább?
- Tessék.- dobta nekem Liam az üveg vizét.
Iszonyat jól esett a víz. Nick tuti haragszik most rám valamiért ezért bosszút esküdött ellenem.
- Na de én sietek.- vette le tőlem a vizét Liam.
- Hívd fel az asszonyod, hátha most már eléred.- röhögtem.
Liam morogva távozott én pedig felültem.
- Nem bokszolhatnánk?
- De gyere.- rántott fel a földről.
Felvettem a csuklóvédőket ő pedig az ütőkesztyűket és már kezdetét is vette a "bunyó".
- Gyerünk Harry ne sajnáld.- mondogatta folyamatosan Nick.
- Én nem sajnállak.- ütöttem egy jó erőset.
Egy kőkemény edzés után fáradtan dőltem el a kispad mellett.
- Na látod, ha minden nap jönnél akkor most nem fáradtál volna el.- ült le a padra Nick.
- Ha minden nap jönnék a koncertekre nem maradna energiám.- mondtam lihegve.
- Mi ez a dolog Liam csajával?- kérdezte pár perc múlva.
- Hát Robin terhes állítólag, de nem tudja megkérdezni, hisz nem veszi fel a telefonját sőt még az SMS-ekre sem válaszol. De nem csak nekünk de még a mi barátnőinknek sem.- ültem fel.
- Izgalmas és a többi lány?
- Carly azt állította, hogy nem terhes, de viszont még aznap megjelent egy újságcikk amiben 1000%-ra állították a tényt. Zayn barátnője mindig tereli a témát. Niall-é pedig inkább mindig a helyzetről kérdez, neki meg esze ágába sincs azt a 15 percnyi beszélgetést másra pazarolnia, de szerintem mindenki így van vele. Az idő eltolódás miatt nagyon keveset tudunk beszélni én például Ashleyvel alig 10 percet beszéltem.
Ahogy ezt kimondtam rögtön eszembe jutott a telefon beszélgetésünk.
" - Szia édesem!- vette fel.
- Szia már nagyon hiányozol nekem.- köszöntem bele.- Miújság van arra felé?- kérdeztem.
- Képzeld el! Elfogja venni.
- Ki csoda és kit?
- Hát Jessy-t Jack.
- Most arról a nyálas sorozatról beszélsz amit mind a négyen együtt néztetek a kanapén csütörtök esténként?
- Igen miért?- hallottam a hangján, hogy elszomorodik.
- Csak mert azt hittem, hogy az ikertesódról beszélsz.- próbáltam terelni a témát.
- Ja ő is lázasan készül és én is sokat segítek. Talán ez miatt tudok egy kicsit nem szomorkodni, hogy te távol vagy. Nagyon hiányzol már.
- Harry gyere már Angela akar valamit.- rohant el Zayn.
- Sajnálom kicsim, majd később lehet, hogy visszahívlak.- köszöntem el.
- Szeretlek.- tette le."
- Harry itt vagy?- lóbálta a kezét Nick az orrom előtt.
- Ja csak elgondolkoztam.- tértem vissza a valóságba.
- Szóval, ha jól értelmeztem az elmúlt egy hét összegzését. Akkor Liam nem éri el a csaját aki talán terhes. Niall barátnője megőrül a testvérétől Louisszal még nem tárgyaltam ilyen ügybe és Zayn még ma jön szóval ő is terítékre kerül. Kifelejtettem valamit?- nézett rám.
- Igen. Hol szereztél doktorit?- mondtam nevetés visszafojtva.
- Harry ide figyelj 6 hónapig vagyok veletek erre oda kell és kellett figyelnem.
- Ki engedte meg neked, hogy az én magán életemet kipletykáld.- jött be Liam.
- Csak beszélgettünk.- segített ki Nick.
Nick jó fej meg minden, de ez az egészség tudatossága agyrém. Velem lehet egy magasságba és barnás haja mindig hátra van nyalva.
- És felvette?- terelte a témát Nick.
- Nem.- vágódott le mellém.
- Ez alatt a két hét alatt semmi.- röhögtem.- Mindenki legalább egyszer beszélt a csajával.
- Az én állításom szerint dobott.- támaszkodott a térdén Nick.
- Na, ha Robin dobott akkor én elveszem az angol királynőt.- jelentettem ki.
- És mi lesz Ashelyvel azt hiszem így hívják?
- Ő lesz majd a szeretőm.
- Istenem.- sóhajtott Liam.
- Na végre, hogy megvagytok!- jött be Zayn.- Titeket keresgéllek.
- Nem hallottál még az új és ingyenes hívásról?- vontam fel a szemöldököm.
- Nem mutasd már meg.- dörzsölgette a borostáját Zayn.
Feltápászkodtam és kiléptem az ajtón.
- LOUIS! NIALL!!
- MI VAN MÁR MEGINT!!!- jött a nem túl kedves válasz.
- GYERTEK IDE!!
- Mi van?- sétált be Niall.
- Zayn keres.- mutattam Zaynre.
Zayn és Niall is leültek mellénk és tovább folytattunk a beszélgetést. Amikor hirtelen.
- LIAM!!!!!!!- rohant ordítva Louis.
Abban a pillanatban mindnyájunk telefonja csörögni kezdett. Elővadásztuk a mobilokat, majd megnyitottam az MMS-t
- TE szent isten!!- esett le az állam, de úgy láttam, hogy nem csak engem akasztott ki a fénykép.

11 megjegyzés:

  1. Szia!:D
    Mi, hogy mi? Már megint miért itt hsgytad abba? Annyira jó lett és olyan szívesen olvastam volna még - mint mindig! Àáá már nagyon várom a folytatást!!:DDD
    Rose X

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugalom a következőre nem kell ennyit várni és terveim szerint mivel a múlt héten sem volt még szeretnék a héten egyet kitenni, de ahhoz időre is szükségem volna de már írás alatt áll nyugalom. Egy biztos nem kell rá sokat várni.

      Törlés
    2. Nem igaz szeretnék mivel mást is akarok csinálni pl. PLL 3. évadot nézni.

      Törlés
    3. hát kérlek szépen ott volt a nyár :P

      Törlés
    4. Hát kérlek szépen mást is csináltam a nyáron.

      Törlés
    5. Hát kérlek szépen én is még is megnéztem :P :D Sőt még majdnem szomszédot is öltem.

      Törlés
  2. Áááá...istenem...ááááá!!! Most miattad vigyorgok mint egy idióta!!! Édes istenem remélem Robin terhes!!!! És áááááá!!!! Gyorsan hozd a kövit!!! Egyszerűen IMÁDOM a blogod!!! *__* Xx C.

    VálaszTörlés
  3. IMÁDOM!!! Hamar a kövit. :D
    Pusz: *Helen*

    VálaszTörlés
  4. Zavaró a sok szóismétlés, amúgy jó

    VálaszTörlés
  5. Mikor lesz új rész????????????????????????

    VálaszTörlés