2014. április 4., péntek

92.rész (2.évad 22.rész)

Leesett állal ültem az asztalnál. De nem csak nekem hanem a többieknek is. Az állam konkrétan az asztalt súrolta. Ezt, hogyan és mikor? Lehet, hogy én vagyok megint a lemaradott ember, de ez mikor történt? Liamre néztem akin szintél észre lehetett venni a döbbentséget de talán annyira nem mint rajtam. Angela a szája előtt tartotta a kezét és a sírást visszafojtva bólogatott. Robert felegyenesedett mire Angela a nyakába ugrott. Mindenki tapsolásba tört ki. A pincérek közbe felszolgálták a vacsorát.
____________________

Otthon fáradtan dőltem le az ágyba. Rosszul voltam, fájt a fejem és émelyegtem. Liam leült mellém az ágyra és éppen a nyakkendőjével bajlódott. 
- Segítsek?-  néztem rá.
Válaszul csak megvonta a vállát. Felültem és felé fordultam. Elkezdtem lassan kibontani a szépen megkötött nyakkendőjét. Hirtelen köhögő roham jött rám. Eldőltem az ágyon és próbáltam meg nem fulladni. Liam aggódva rám nézett, majd felugrott az ágyról.
- Hozok neked egy kis teát. Kérsz még valamit esetleg?
- Egy takaró jól jönne.- motyogtam.
- Meglesz.- mosolygott majd becsukta maga után az ajtót.
Visszadőltem  az ágyra lecsuktam a szemem és próbáltam elaludni. Sosem éreztem magam ennyire rosszul. Talán az étteremeben ehettem valami rosszat. Elgondolkoztam, hogy mit is ettem. A nagy gondolkozás közepette elaludtam. Amikor ismét kinyitottam a szemem egy pokróc volt a hátamra terítve és valaki hátulról ölelt magához. Megfordultam és az ölelésébe bújtam. Nyomott egy lágy csókot az ajkamra majd küldött felém egy mosolyt.
- Jobban vagy?
- Van fájdalom csillapító?
- A kis asztalon.- bökött a túl oldalamra.
Átfordultam és felültem az ágyon. Bevettem a gyógyszert, majd visszadőltem. A gyógyszer gyorsan kezdett el hatni, mert már nem szédültem és a gyomrom se imbolygott mint a tenger. Egy óra elteltével felkecmeregtem az ágyból és átöltöztem egy lazább melegítőbe, hogy ne a vacsorás ruhámba flangáljak a házban. Elindultam lefelé ahol a Carly és Lexie beszélgettek a konyha pultnál.
- Sziasztok!- ültem fel az egyik szabad székre.
- Jobban vagy?- nézett rám Lexie kikerekedett szemekkel.
- Mintha kicseréltek volna.- húztam ki magam.
- Ezt jó hallani.- veregetett hátba Carly.
- A többiek?- néztem szét, mert a nappaliba csak Liam és Louis xboxoztak.
- Niall-t elküldtük a gyógyszertárba. Naomi fent betegeskedik ugyanúgy, mint Ashley. Zayn és Harry pedig ápolják a betegeket.- sorolta fel Lexie.
- És épp azt beszéljük, hogy ti ugyanazokat ettétek többnyire, és betegek is letettek.
- Bár rajtad elég gyorsan átment!- nézett végig rajtam Lexie.
- Jó orvosom volt. -lestem el Liam felé.
Tovább folytattuk a beszélgetést amikor az újdonsült menyasszony érkezett meg.
- Bocsika a késői zavarásért csak azért jöttem, hogy szóljak az interjút nem tudtam a hét elejére leszervezni ezért egy nap haladékot kaptatok tehát reggel 8-ra mindenki legyen itt felöltözve!
- Reggel 8?
Egy napra elég egy rossz hír nem hogy kettő. Louis és Liam kezéből kiesett a console, Carly majdnem megfulladt a szőlő szemtől amit bekapott nekem leesett az állam és Lexie pedig a székről esett le majdnem a döbbenettől. Angela várta a válaszunkat. Egyik lábáról a másikra állt és kimutatta, hogy iszonyatosan unatkozik. Ezt természetesen a fiúk azonnal észrevették és válaszul bólintottak.
- Akkor jó.- mondta és már el is hagyta a házat.
- Én viszont megyek mert nem fogok reggel felkelni. Louis jössz?
- Megyek.
Louis és Carly egy perc alatt elhagyták a nappalit. Őket nem sokra rá követte Lexie és mondta nekünk, hogy megjönne Niall akkor küldjük fel. Én leültem Liam mellé mire ő magára húzott és a nyakamnál átkulcsolta a kezét.
- Akarsz játszani?
- Még nem játszottam.- vettem el tőle az egyik kapcsolót.
Elindított egy játékot és már játszottunk is. Iszonyatosan béna voltam hozzá. Legalábbis állítása szerint, mert mindig a csapat társamat lőttem le. Szerintem viszont nagyon is jól játszottam. Nem tudom meddig játszottunk, de én hamar elaludtam a karjaiba.
Reggel arra ébredtem, hogy Carly a fülembe suttog. Megakartam ütni, de nem sikerült.
- Nem ártana készülődni a jövőbeli Mrs Peterson hamarosan ideér.
Felpattantam az ágyról és felszaladtam a fürdőnkbe. Gyors lezuhanyoztam és felöltöztem majd rendbe szedtem magam. Sosem készültem el ilyen gyorsan. Mikor kijöttem a fürdőből egy teljesen felöltözött Liammel találtam magam szembe.
- Mehetünk?- kérdezte.
Aprót bólintottam majd elindultunk lefelé. Lent Ashley, aki már egész jó színbe volt az ablakon át kémlelte, hogy mikor jön meg Angela.
- Itt van!- kiabálta el magát.
Mindenki az ajtó mellett állt meg sorba. Rákulcsoltam Liam kezére az enyém, majd vártuk, hogy belépjen.
- Na, látom mindenki időben elkészült!

8 megjegyzés:

  1. Na De Robin, egyszer legyél terhes ne kétszer

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Attól, hogy rosszul volt nem terhes. Ha még egyszer terhes lesz akkor már gyerek is lesz nem csak szavak!

      Törlés
    2. Haza jöttem az osztályozó vizsgáról és nem volt semmit új rész.

      Törlés
  2. Robin!

    Te szent atyagatya! Angela jó gatyába rázta ezeket a lurkókat!xd És ez? Ah oké! Még mindig nem sikerült felfogni ezt az egész leány kérést, egyszerűen hú!

    Rose King

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen Zoe-t is lesokkoltam mikor közöltem mire is készülök. Szerintem neki sem sikerült felfognia pedig kb 2 hónapja tudja mire is készülök. Remélem azért nem okoztam szívrohamot :)

      Törlés
  3. Szia!!
    Nagyon jó lett a rész!! Egyszerűen imádom!! Folytasd gyorsan!! :D
    Alisa... :D

    VálaszTörlés