2014. április 26., szombat

93.rész (2. évad 23.rész)

Beszálltunk az autóba, majd Angela ismertette ismételten a napi programot.
- És 17:40- kor a  The One Show-ba kell érnünk.- fújta ki a levegőt.
- Csak ennyi van mára?- csodálkozott Ashley.
- Ez is sok!- jegyezte meg Lexie, akin még látszottak a betegség nyomai.
Szegény egy kicsit nyúzott volt és ezt még a smink sem tudta eltakarni, de Naomi hasonló cipőben járt. Az út nem volt hosszú a rádióközpontig. De annál idegesebb voltam. Liam végig vezette a combomon a kezét ami most nem volt a legjobb döntése, mert még jobban frusztrálttá tette a helyzetet.
- Liam ezt nem itt és nem most kellene.- hajoltam közelebb hozzá és a fülébe súgtam.
- De akkor este számon kérem!
Elnevettem magam. A vállára hajtottam a fejem és hallgattam a többiek beszélgetését. Mellettem ült Ashley aki valamiért már megint összeveszett a Harryvel.
- Ash, minden rendben?- fordultam felé.
- Persze csak ez a majomka megint normátlan. - morogta.
A szám elé tettem a tettem a kezem, hogy ne lássa a vigyort a képemen.
- De azért menni fog az interjú?
- Én nem fogok hazudni senkinek.
- Azért lehetőleg nem kell elhordani mindennek a mi kis esti gyakorlataink.- szólalt meg Harry.
- Ha tovább szórakoztatsz, azt is elmondom.- fordította el a fejét a másik irányba.
Visszahajtottam a fejem Liam vállára, majd lehunytam a szemem, de azonnal ki is nyitottam, mert elkezdett Ashley kiabálni.
- Nem fogok bemenni, ha így csinálsz!
- Miért veszekedtek?- nézett értetlenül Angela.
- Elég legyen. Ha nem akarsz velem lenni akkor miért nem hagytál már el?- fordult Harry a cicája felé.
Ashley nem válaszolt. Csak csendben ült és bocsánatkérően nézett Harryre. Sokat veszekednek, de szerintem annyira aranyosak együtt.
- Itt is vagyunk.- nézett ki az ablakon.
Nagy levegőt vettem és elkezdtünk kiszállni. Először Liam ment én pedig követtem. Felém nyújtotta a kezét én pedig elfogadtam. Ahogy a rajongók megláttak vegyes érzelmekkel fogadtak. Liam a derekamra csúsztatta a kezét. A többiek is sorba kikászálódtak a kocsiból. A fiúk integettek a rajongóknak mi pedig mellettünk álltunk. Láttam a többieken is, hogy nem igazán tudja mit is kellene tennie. Liam és Louis volt az aki komolyabban vette a mutassuk be a barátnőt a directionereknek. Megfogta a kezem és odavezetett a lányokhoz akik egy kordon tartott vissza és a biztonsági őrök. A lányok sikoltoztak, amint odaértünk. Kedvesen mosolyogtunk rájuk ők pedig elhalkultak amint Louis a szája elé tette az ujját.
- Hogy hívnak?- mutatott rám az egyik agyon rajzolt lányka.
- Robin.- válaszoltam kedvesen.
- A többiek miért nem jöttek ide?- nézett szomorúan egy másik.
- A lányok nem igazán érzik magukat jól biztos ezért.- mondta Louis.
- Hé gyertek, mert már rég bent kéne lenni.- kiáltott oda Harry, mire a lányok sikoltásba kezdtek.

4 megjegyzés:

  1. Robin!:)

    Cuki rész lett! Kíváncsi vagyok az interjúra, hiszen Harryék igen harapósak voltak az oda út alatt. Hajaj mi lesz itt?:o

    Rose King

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett úgy mint a többi rész! Imádom!! Gyorsat kövit!! Már várom!! *-*

    VálaszTörlés
  3. Hail!

    Nagyon jó lett. Remèlem jól fog sikerülni az interju!!<3

    VálaszTörlés
  4. Szia:) nagyon jó lett az összes rész:)) remélem nemsokára jön a kövi!"<3<3

    VálaszTörlés