2014. március 4., kedd

89.rész (2.évad 19.rész)

.: Liam:.

Reggel mikor felkeltem Robin még javában szuszogott. Óvatosan felálltam és lesiettem a lépcsőn majd be a konyhába. Mivel elég korán volt ezért úgy döntöttem meglepem a többieket is egy kis meglepetéssel. Kinyitottam a frigót, majd tátva maradt a szám. Egy rothadó banánon kívül más nem volt a hűtőbe. Furcsálltam, hiszen tegnap este még, ha emlékeim nem csalnak majdnem tele volt az egész.Visszacsuktam az ajtót, majd felsiettem átöltözni. Robin éppen átfordult a másik oldalára. Magamra kaptam egy fehér felsőt egy kék kockás inggel és egy farmer nadrágot. Adtam Robin homlokára egy óvatos puszit majd elindultam ismét le. Felkaptam a cipőm és a kabátom majd elindultam a közeli bevásárlóközpontba. Nem igazán szoktam én járni mivel általában ezt Naomi vagy Niall intézi. Ahogy odaértem elvegyültem a sorok között. Azon gondolkodtam mit kellene vennem reggelinek. Beledobáltam az alap dolgokat a kosárba, majd a reggelihez szükséges gyümölcsökért indultam. Sok keresgélés után megtaláltam mindent. Mivel a kasszáknál rengetegen álltak és mert nem volt hozzá hangulatom, hogy a sor végig engem bámuljon ezért beálltam az önkiszolgáló pulthoz. Gyors belepakoltam a holmit a zacskóba, majd elindultam haza. Mikor hazaértem a többiek vitatkozására értem haza.
- Múltkor is én voltam boltba! Ez egyszer elmehetne valaki más is!- mondta Naomi.
- Nem is igaz, mert múltkor mi voltunk.- vágott közbe Niall.
- Ahelyett, hogy itt vitatkozunk valaki már rég elmehetett volna. - morogta Harry.
- Akkor menj te!- vágták rá a többiek.
A falnak támaszkodva hallgattam, ahogy azon vitatkoznak, hogy ki menjen el a boltba.
- Nekem nincs ahhoz most kedvem, hogy lerohanjanak a rajongók. Alig aludtam az éjjel.- védekezett a göndör.
Nem vártam tovább. Bementem a konyhába, majd letettem a pultra a bevásárló szatyrot. Niall szeme felcsillant és már a táskába akart turkálni. Rácsaptam a kezére és arrébb húztam a szatyrot.
- Tudom, hogy éhen akarsz halni, de majd először én kiszedem amit magamnak vettem.
- Bocsánat.- húzta el a száját.
Kiszedtem az epret, a tejszínhabot és a gofrit. Míg a többiek a kajával voltak elfoglalva én megtudtam nyugodtan csinálni a gofrit. Amint elkészültem felpakoltam tálcára és elindultam felfelé. Trükközve kinyitottam az ajtót és egy gépet bámuló Robinnal találtam magam szembe.
- Látom voltál boltba.- nézett fel a monitorból.
- Ezt meg honnan veszed?- sétáltam közelebb hozzá.
- Innen.- nézett fel rám mire én megcsókoltam.
Arrébb húzódott az ágyon így odatudtam mellé ülni. A tálcát letettem az ágyra, majd a derekára csúsztattam a kezem és közelebb húztam magamhoz. Éppen az egyik közösségi oldalon nézelődött aminek a kezdőlapja az én reggeli bevásárlásommal volt tele.
- Az embernek már egy nyugodt perce sincsen.- jegyeztem meg.
- Szerintem most van.- tette félre a gépet, majd megcsókolt.
Ahogy szétváltunk az ölébe tettem a tálcát, mire ő megnyalta a szája szélét. Felemeltem egy epret a tányérról végig húztam a csokiszirupon, majd körbekentem a száján.
- Most találtam fel az új fajta rúzst.- vigyorogtam.- Sok jó tulajdonsága van enne a rúzsnak. Például ízletes, ehető és ha nem tetszene csak egy egyszerű nyelvmozdulattal el lehet távolítani vagy akár partnerét is megkérheti arra.
Robin megragadta a pólóm nyakát és magához húzott.
- Akkor csináld.- motyogta a számba.
Lassan megcsókoltam amikor valaki kopogott. Szét váltunk, majd az ajtóra meredtem.
- Tessék!-szólalt meg végül Robin.
Lassan nyílt ki az ajtó amin Naomi szőke feje jelent meg.
- Elrabolhatom?- nézett rám.
Válaszul hanyagul megvontam a vállam, majd Robint kezdtem el figyelni.
- Megeszem és megyek.- vette az ölébe a tálcát.
Naomi becsukta az ajtót és ismét kettesbe voltuk. Semmi nem  tudta elrontani a kedvem. Együtt tölthettem vele három napot csak mi ketten. Robin az egyik epret próbálta a számba tenni ezzel kizökkentett a gondolataimból.
- Elgondolkoztál.- mosolyogta.
- Nem is.- vágtam rá.
Amint megette felöltözött és már indult is lefelé. Nem sokkal utána én is le mentem. Lent a fiúk a Tv előtt ültek és popcornt dobáltak a képernyőre.
- Ti mit csináltok?- ültem le a kanapé karfájára.
- Most nézhetek focit anélkül, hogy lebasznának.- mondta Niall.
- EZ KINT VOLT!!!!!- ordibált Louis.
A meccset végig kiabáltuk. A lányok kora délután estek haza. Röhögcsélve szaladt fel Robin az emeletre.
- Liam neked sem ártana készülődni.- vágta a fejemhez Lexie.
Megvontam a vállam és azt követően felszaladtam az emeltre. Belépve a szobába Robin a ruháját igazgatta.
- Nem fogsz fázni ebben. - adtam egy lágy csókot a nyakára.
- Veszek majd egy kabátot.- fordult felém majd a nyakam köré fonta a kezeit.
Lágyan megcsókoltam, majd a csókunknak egy kocsi duda vetett végett.
- Azt hiszem megjött Robert.- jelentette ki.
Magamra kaptam a szmokingom és már indultunk is. Beültünk hátra és Robert már gázt is adott.
Ahogy az étteremhez értünk nem voltak ott a rajongók sem a lesi fotósok. Robert ment elő és mutatta az irányt. Robin kezét egy percre sem engedtem el. Amint leültünk az asztalhoz a szülei végig mértek engem. Feszengve ültem az asztalnál amit Robin megérezhetett, mert bátorításként megszorította a kezem. Rámosolyogtam és szinte minden bátortalanságom elszállt.
- Liam azt remélem tudod, hogyha megbántod a lányom véged. Bérgyilkost küldök ám rád.
- Apa ne kezd el a ciki filmes beszélgetést.- vágott közbe Robin.
- Ez csak egy szimpla kérdés volt.- válaszolta Scott.
- Tudja Scott nem tervezem, hogy elveszítem.- adtam egy puszit a homlokára.
Scott elismerően bólintott. Egy laza mosoly kúszott az arcomra. Tovább folytattuk a beszélgetést amikor Robert felállt az asztaltól.
- Áh itt vagytok édesem.

6 megjegyzés:

  1. Imádom. Hamar a kövit.
    Pussz.:*Helen*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jo! Gyorsan koviit! :3
    Puszi! xXx
    Reni

    VálaszTörlés
  3. Szia! Gyorsan kövit4
    díj: http://2001072520010725.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Robin!:D
    Baromi jó lett a rész, imádom, hogy végre Happy van és nem deppy!:'D Szépen is fogalmaztál, tetszetek a kifejezések!:D Várjuk mind a folytatást,
    Rose King

    VálaszTörlés