2014. február 2., vasárnap

86.rész ( 2.évad 16.rész)

Sziasztok! Ma meglett a 25 rendszeres olvasó ezért meghoztam az új részt. A betegség miatt nem tudom mikor hozom az új részt, de igyekszem vele :)


Apa eltolta magától a bátyámat aki csak annyit felelt
- Holnap lesz vacsi ahol mindent elmondok. Titeket is várlak. A Rules-ba este 6 körül- nézett rám.
-Okéé, de mit akarsz ott?
- Hivatalosan is megkérem a kezét.- vigyorgott tovább a bátyám.
- Fiam ezt nem hamarkodod el?- nézett kérdőn anya.
- Anya nem vagyok már gyerek sőt hamarabb is nőttem fel szóval megtudok hozni ilyen döntést.- szált vitába a szüleimmel.
Visszavonulót fújtam így visszarohantam Liamhez.
- Mehetünk?- néztem rá.
- Igen írtam Harrynek egy SMS-t, hogy nem érzem magam jól így haza megyek.- mosolygott.
Elindultunk kifelé. Liam hívott egy taxit és még várakoztunk ő rá tért a lényegre.
- Tudod mennyire a szívbajt hoztad rám. Carly kijelentette, hogy terhes vagy majd el sem tudtalak érni van fogalmad arról, hogy mit éreztem?
- Igen van.- vágtam rá.- Tudod mennyit szenvedtem. Próbáltam üzenni, de sehogy nem sikerült. De kérlek ne veszekedjünk. Megtörtént ezen változtatni nem tudunk.
A taxi épp befutott amikor Liam mondani akart valamit. Mindketten beszálltunk a kocsiba, majd lediktálta Liam a címet.Visszadőlt mellém, majd átrakta a kezét a vállamon.
- Szeretlek.- nézett végig rajtam.
Elmosolyodtam.Amint megérkeztünk Liam kifizette a taxist majd elindultunk befelé. Levettem a csizmámat és a kabátomat majd amikor visszafordultam Liam letámadta az ajkaimat. Neki nyomott a falnak és vadul falta azokat.
- Menjünk inkább fel.- nyöszörögtem míg ő a nyakamat szívta.
- Rendben.- nézett rám vággyal teli szemeivel.
Lassan is biztosan indultunk felfelé. Egymást vetkőztettük folyamatosan. Ajkaink nem váltak szét egy pillanatra sem. Mire felértünk a szobánkba Liam-en csak egy nadrág rajtam pedig csak a bugyi volt. Becsukta az ajtót, majd elfordította a kulcsot benne így meggátolva a többiek bejutását. A fenekem alá nyúlt, majd felemelt. Lábaim dereka köré fontam ő közben vadul csókolt tovább. Az ágy felé fordult. Lépett párat és rádöntött az ágyra.

5 megjegyzés:

  1. Robin!:D
    Imádom a részt, de miért ilyen rövid?:D Igazán folytathattad volna még!:D Jobbulást!<3 Várom a folytatást,
    Rose King

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért nem folytattam, mert a következő rész hosszabb lesz, majd :)

      Törlés
  2. Most komolyan ennel a resznel hagytad abba? Itt?! Most csak szivatsz, ugye? Hogy a szarba lehet PONT ITT abbahagyni egy fejezetet? ITT!
    Most merges vagyok rad! Igazan folytathattad volna.! ;DDD
    Utolag is: Happy B-Day Hazz!! :3 <3
    puszi!! xXx
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Basszus! Most vettem eszre, hogy ez a kep a Misfits-bol van. Azta! Fel sem tunt. De meg megismetem Naten-t a bongyori hajarol. :D

      Törlés
  3. Csak így tovább, imádom....! :) Gyorsan kövit!!!

    VálaszTörlés