2013. október 9., szerda

74.rész (2.évad 4.rész)

.: Lexie :.

*2 hét elteltével*

Két hete, hogy sikeresen leszállt a gépen. Otthon meg egy nagy családi buli készül. Mivel én is meg a bátyám is sikeresen hazaért. Mondjuk ő messzebbről. Éppen Amerikában volt, hogy letegye az utolsó diplomáját is. Így most már hivatalosan is agysebész. Minden közeli és távoli rokonunk hivatalos volt az ebédre.
Hiába a nagy családi gyűlés. Többségben mindenkit a bátyám érdekel. Engem is meghallgattak, de nem érdekelte őket az, hogy milyen egy híresség barátnőjének lenni. Az sokkal inkább hogy kell egy koponyát feltárni.
Én is figyeltem a történetet, mert imádom a horrort, meg a véres részeket, de ugyan az a műtétet meghallgatni többször már unalmas. Mindegyik között annyi volt a különbség, hogy más ember fejét vágta szét.
Mint minden családba itt is vannak gyerekek. 11-12-13-14-15 éves lányok. Akik rajongók.
Velük nagyon jól elbeszélgettem Niall-ról.
Mintha a manókám megérezte, hogy róla van szó, mert telefonom keresett.
- Szia kicsim. - mondta a telefonba amint a fülemhez emeltem.
- Szia manó. Milyen a turné?
- Jó a rajongok folyamatosan a szálloda előtt vannak és várják, hogy mikor lépünk ki. Meg, kérdeznek rólatok is. De veled mi van?
- Haza jött a bátyám és nagy családi kupak tanács megy. Jake meg éppen azt részletezi, hogy vágott fel egy nő fejét, hogy kivegye a vér rögöt az agyból.
- Meglettem volna ez az infó nélkül.
- Ettél?
- Igen. - öklendezett.
- Nem hiszem, hogy ennyire nem bírod. Pedig mér Horror közben is szoktál enni.
- Az más. Az csak film ez meg az élet.
- Fogd fel úgy mintha egy film lenne.
- Vagy inkább nem hallgattok meg több ilyen történetet.
- Pedig amióta itthon van, csak arról van szó, hogy milyen volt amikor drótokat ültet be egy ember fejébe és közben folyamatosan beszélt vele.
- Lexie.
- Igen.
- Nincs kedved abba hagyni a mesélést.
- Jó akkor most mesélj egy kicsit te. Mi van a többiekkel.
- Liamnek még mindig fogalma sincs mi van Robinnal. Louis kanos. Harry ételbe folytja bánatát. Zayn meg ma annyira maga alatt volt hogy elfelejtette megcsinálni a haját.
- Még csak két hét telt el.
- Igen, de Angela egy hárpia. Folyamatosan parancsolt nekünk. Nem hagy egy szabad percet sem. Meg úgy volt, hogy három hónapos turné de megduplázta. Hat hónapra. Hiába tiltakoztunk. Annyit értünk el vele, hogy bezavart minket és ránk zárta az ajtót. Hiányzik Paul.
- Várj. HAT hónapos lesz a turné?
- Igen, nem rég tudtuk meg. Sőt azt mondta, hogy tilos nektek elmondani.
- De miért nem tudhatjuk meg.
- Nem tudom. Szerintem nem bír titeket, mert megvicceltétek.
- Ha harc hát legyen harc.
- Ne csinálj semmi hülyeséget.
- Most leteszlek szia.
- Lexie ha valami eszement dolgon jár a fejd akkor már most.... - tettem le a készüléket.
Ideje tervet szőni, hogy iktatom ki a szőke menedzsment. Megtanulja, hogy nem velem kell szórakoznia. Gyors tárcsáztam Carlyt. Két csörgésre fel is vette.
- Jó napos időt.- köszönt bele.
- Nincs kedved egy életre megleckéztetni Angelát.
- Inkább most nem. Ki nem álom, de meg kéne barátkozni vele mivel most már egy darabig ő lesz a fiúk menedzsere.- mondta ki egy szuszra.
- Ne mond, hogy belenyugodtál.
- Nem, de apa közölte velem, hogy nem jön értem a sittre. De most megyek szia.- tette le.
A kijelzőmre meredtem és nem tudtam, hogy mi legyen. Ashley a tesója esküvőjét segíti előkészíteni így őt sem hívhatom. Naomi gondolom jól el van otthon ahogy Robin is. Bár Robinnál tettem egy próbát de csak a hangpostára kapcsolt.

9 megjegyzés:

  1. de király tesóm van. remélem rajtam fogja bebizonyítani, hogy nem neki való ez a szakma

    VálaszTörlés
  2. Szia!:DD
    Jajjajjaj! Hajrá Lexie!!!:DD A rész tökéletes!:DD Az agysebészes résznél én is majdnem behánytam!xD Istenem én IMÁDOM a történetet!!!:DDD Folytatás mikorra érkezik?:D
    Rose X

    VálaszTörlés
  3. Mikor lesz a kövi rész? Nagyon jó let!

    VálaszTörlés
  4. Mikor ledz rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg írtam, csak gépelni kéne, de holnap már szeretném kitenni mert már régen volt rész, de amilyen kedves tanárom van még holnap is írok dolgozatot :/
      De holnap ha hazaérek a külön tanártól elkezdem írni

      Törlés
  5. Mikor lesz új rész??? Már nagyon régen volt. Kérlek még ma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még ma felszeretném tölteni. De imádkozzatok, hogy ne kelljen rohangálom most már sehová mert akkor sosem tudom befejezni.

      Törlés