2013. augusztus 28., szerda

66.rész

:Liam:

Harry elől menekülni irtó jó volt. Főleg, hogy nem is üldözött. A folyosón végig szaladva Ashleybe ütköztem.
- Mit csinálsz a fényképezőmmel?- kérdezte köszönés nélkül.
- Visszahoztam neked.- rögtönöztem.
- Aha persze.- kapta ki a kezemből.- Egyébként meg a drága Angela üzeni, hogy fél óra múlva lesz egy kis megbeszélés addigra érjetek le.- mondta majd otthagyott.
Elsiettem a többiekért mindenkinek beszóltam, hogy legyenek lent, majd bementem a szobámba. Robin a bőröndömben kutakodott. Oda lopakodtam mögé, majd a fülébe suttogtam.
- Mit csinálsz?
Megugrod egy kicsit, de mikor megfordult egy megkönnyebbült sóhaj hagyta el a száját.
- Ezt ne csináld.- vágott vállba.
- Akkor majd csinálok mást.- kaptam fel és megfordultam vele.
Szorosan kapaszkodott a nyakamba és a lábát a derekam köré fonta én pedig erősen tartottam. A romantikus pillanatot Naomi zavarta meg.
- Robin, Carly kérdezi, hogy megszerezted- e ...- de nem tudta bejezni.
- Mit szereztél meg?- néztem rá felvont szemöldökkel.
- Asszem én nem is zavarok.- hátrált ki Naomi.
- Na igen mit is akartál megszerezni?- tettem le a földre, majd felém fordítottam.
- A géped jelszavát.- mondta zavarodottan.
- A gépem nincs jelszó. Szóval?
- Ne már Liam.- nézett rám kölyök kutya szemekkel.
- Nem ám Liam.- pusziltam meg a homlokát.- Nemsokára jövök.-indultam ki.
Kint Naomi várakozott.
- Most már bemehetsz.- indultam el Zayn felé
Mire odaértem Zaynhez addigra már Niall is odaért. Ahogy lefelé tartottunk megjött Louis és Harry, aki duzzogott.
- Neked mi bajod?- nyomta meg a lift hívóját Zayn.
- Ez a barom elvette a gépem.- vágott vállba.
- Te szórakoztál, mint valami paparazzi.- vontam fel a szemöldököm.
- Na jó fiúk nyugalom, csak most ne szúrjunk el semmit.- mondta Louis miközben kinyílt az ajtó.
Beszálltunk, én pedig puszta szórakozásból Niallal megnyomtuk az összes emelet gombját.
- Ne már!!- fejezték ki nem tetszésüket a fiúk, mi pedig jót röhögtünk.
Amint az utolsó emeltet is végig jártuk Louis és Zayn lefogtak minket, míg Harry benyomta a legalsó szint gombját. Louis mérges tekintetét nehéz volt nevetés nélkül kiállni. Röhögve szálltunk ki a liftből. Lent Angela várt. Éppen kifelé tartottunk az épületből amikor két ismerős sétált be a bejárton.
- Hallod ezek nem...-hajolt közelebb Louis.
- De szerintem igen.- mondta Harry.
- Dobok egy SMS-t Rob...- de nem tudtam befejezni, mert Niall befogta a szám.
- SHH...
Gyorsabban szedtük a lábunkat, nehogy felismerjenek. Kint a rajongók tömege sikoltozott. Ide-oda kapkodtam a tekintetem a lányok között. A testőrök átsegítettek a tömegen, majd beszálltunk a kocsiba. Elhelyezkedtünk, majd a kocsi elindult. Angela kis előadást tartott arról, hogy mit hogyan csináljunk. Amint odaértünk a koncert helyszínére, mind agyilag zoknik lettünk. Belopakodtunk a stadionba és azonnal szétszéledtünk. 10 perc kergetőzés után sikerül összeszednie minket és leültetni.
- Na szóval fiú. A jövő hónapban lenne egy kis koncert Amerikában. Az időpont még nincs teljesen lefixálva, de a minap megkeresett egy nagyon segítőkész ember és felajánlotta nekem a segítségét ami miatt van egy apró kritériuma, de szerintem ez teljesíthető.
- És mi volna az?- vontuk fel a szemöldökünket.
- Nem jöhetnek a lányok.- mondta ki tök természetesen.


Sziasztok!
Van egy két dolog a bloggal kapcsolattal. Mivel már csak 4. rész van a végéig ezért szeretném kérdezni, hogy szeretnétek-e második évadot? A meglepetést viszont még később, mert amivel készültem azt sikerült elherdálnom így majd ki kell találnom egy másik meglepit nektek. De ha van valami kívánságotok szívesen felveszem az ötletet és akár az is lehet a meglepi.

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Kapsz egyet szülinapodra valahogy megoldom más egyéb kívánság?

      Törlés
  2. Szia!:DD
    Miért ilyen rövid??:( De amúgy nagyon jó!!!:DDDDDDDDDDDDD És én követelem a második évadot!!!!;)
    Rose X

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért ilyen rövid, mert az előtted kommentelő rávett, hogy gépeljem tovább így még ha lesz estére erőm akkor felteszek még egy részt! Szóval szoríts, hogy túl éljem a matek korepet utána lesz még új rész :)

      Törlés
  3. legyen új évad!!! vagy ez legyen hosszabb :DDD

    VálaszTörlés
  4. Szia meglepi! ---> http://aplacewheredreamscametrue.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés