2013. augusztus 12., hétfő

63.rész

A lábam nem érezte a talajt. A fejem még mindig Liam vállára volt támasztva. Csak arra nyitottam ki a szemem, hogy valaki felfelé cipel az emeleten. Akaratlanul is elmosolyodtam. Amint beértünk a szobába Liam az ágyra fektetett és betakart. Adott egy puszit és elment a fürdő felé. A plafont tanulmányoztam és a gondolataim mindenen kattogtak. Egy percre sem álltak meg. Egy idő után már felhúzott az egész ezért kikászálódtam az ágyból és a fürdő felé vettem az irányt. Halkan bekopogtam, de nem jött válasz. Gondolom nem hallotta vagy ilyesmi. Óvatosan nyitottam be és halk dúdolgatás ütötte meg a fülemet. Közelebb léptem a zuhanyzóhoz, de amikor kiakartam nyitni az ajtót egy kéz kezdett el keresgélni. A kezébe adtam a törülközőjét. Csenden álldogáltam a zuhanyzó előtt. Amint kilépett egy kicsit meghökkenve ölelt át. A derekára csavart törülköző lifegett ide-oda. Elmosolyodtam rajta, miközben ő magához húzott és megcsókolt. Amikor szétváltunk felkapott és elindult velem az ágy felé.
- Liam én ...
- Shhh.- csitított el.- Aludj egy kicsit reggel majd beszélünk.- tett le ismét az ágyra, majd elindult a szekrénye irányába. Egy darabig figyeltem, de hamar elnyomott az álom.

*Reggel*
Kiabálásra, csapkodásra nyitottam ki a szemem. Liam nem feküdt mellettem így magamra kaptam a sárga felsőm és az egyik nadrágom. Még kómás voltam, de amint leértem a víz a képembe rögtön felébresztett.
- Ez meg mi a ...- töröltem le az arcomról a vizet.
- Jó reggelt.- mondta morcosan Lexie.
- Mi a baj?
- Valaki az este úgy gondolta inkább bulit tart, minthogy aludna.- mondta morcosan Niall.- Plusz az élő halott szüleid is rátettek egy lapáttal.
- Itt voltak a szüleim?- vontam fel a szemöldököm.
- Igen úgy, hogy mielőtt még vissza jönnének ti elhúztok egy hotelba vagy ahová szeretnétek.- jött ki Carly a konyha felől.
- Csak így elzavarsz?
- Nem, de mivel a szüleidet csak vízibombával tudtuk elűzni így gondolom erőszakkal akarnak elvinni.
- Megyek pakolni.- vettem 180 fokos fordulatot.
- Okos kislány.- hallottam Carly hangját.
Fent a nagy csomagolásba elmélyülve ami nem tartott sokáig hiszen ki sem csomagoltam. Egyszer csak Zayn és Louis tört rám.
- Ti mit csiná...- nem tudtam befejezni, hisz Lou felkapott.- Tegyél le!- sikoltottam.
Zayn a bőröndömet hozta és egészen a garázsig szaladtak.
- Minden itt van? - kérdezte Harry.
- Indulásra készen állnak.- tett be Louis a járműbe.
- Akkor indulhatunk.- mondta Carly.
Liam mellettem ült a gitárját szorongatva. Elmosolyodtam, majd a kocsi egy pillanat alatt elindult. Láttam, hogy Harry ül az egyik ülésen a másikon pedig Louis.
- Hová megyünk?- dőltem Liamnek.
- Lehetséges, hogy el.- válaszolta Harry titokzatosan.
- Nem mondod?
Louis amilyen gyorsan csak tudott beindította a motort és már indultunk is. 2 óra kocsikázás után egy szálloda előtt parkoltak le.
- Itt is lennénk.- fordult hátra a két jómadár.
- Hol vagyunk?- dőlt előre Liam és a tájat kezdte el kémlelni.
- Nem messze a szülői otthonodtól.- szállt ki a kocsiból Lou.
- Wolverhamptonba?
- Ding ding ding itt van a győztes. A szállodába le van foglalva egy szoba, de ha akartok a szülőkhöz is mehettek.
- Legközelebb, ha ilyenre készültök előre szóljatok.- szállt ki mellőlem Liam.
Követtem a példáját majd a többiek után siettem. Harry és Louis úgy kapkodták a lábukat, mintha félnének tőlünk.
- Azonnal álljatok meg!- kiabáltam utánuk lihegve.
- Minden oké?- kulcsolta a kezét az enyémre.
- Ja igen csak még nem igazán vagyok a fitt kategóriába.
- Fitt?- jött vissza Harry felvont szemöldökkel.- Tán Liam meg dolgoztatott este?
- Styles, hogy baszodná ketté háromszor- éltem Carly szavaival.
- Milyen éles a nyelved?- nézett rám.
- Éles, kapsz te még, ha visszamegyünk.- tartottam fel az ujjamat.
- Gyere. Kösz fiúk.- intett Liam, majd befelé vettük az irányt.
Átvettük a szobát és amint felértünk rájöttünk, hogy a cuccaink szépen visszaindultak Londonba. Hisz a két jómadár nem adta oda.
- Most mi lesz?- néztem Liamre.
- Otthon van még egy pár ruhám a nővéreim meg biztos szívesen adnak neked kölcsön egy párat.
- Oké addig én felhívom a lányokat, hogy megjöttünk. Elkapom?- néztem rá kölyök kutya szemekkel.
- Persze.- kutakodott a zsebébe.
A kezembe nyomta, majd elindult a fürdő felé. Tárcsáztam Carly de előtte dobtam egy SMS-t Louisnak, hogy jól elvitte a cuccainkat. Carly nem vette fel sőt egyik lány sem. Írtam nekik, hogy minden rendben de legközelebb egyedül is elintézem ezeket a dolgokat. Délután folyamán egy kicsit lazítás volt. Nem törődtem semmivel és senkivel. Liam elaludt mellettem és csak az egyenletes szuszogását hallottam. A mély gondolataimban voltam elveszve amikor csengettek. Feltápászkodtam és elkullogtam az ajtóig. Amikor kinyitottam a szám is tátva maradt.

4 megjegyzés:

  1. Szia!:D
    Imádtam a részt és az elején is nagyon tetszett ahogy fogalmaztál!:D Várom a folytatást!:D
    Rose:))

    VálaszTörlés
  2. siess!!! most keztrm a blogod kb 2 napja es nagyon tetszik!!!!!

    VálaszTörlés
  3. EZT A BLOGOT ADD KI KÖNYVBE<3<3<3!!!!!!! Siess pls nagyon tetszik.nem birtam abba hagyni az olvasást

    VálaszTörlés