2013. augusztus 24., szombat

65.rész

- Nem tudom ki maga.- szólaltam meg végül.
- Katy édesem nem ismersz meg?
- Engem Robinnak hívnak.- mondtam a telefonba, majd Liam kikapta a kezemből.
- Téves hívás. Igen én megértem, de a barátnőmmel most kettesbe szeretnénk lenni.- csapta le a kagylót.
- Ki volt az?- hajoltam közelebb hozzá.
- Senki, de gyere velem.- rángatott kifelé.
Leültetett a lépcsőre, majd leszaladt. Értetlenül néztem utána. Két bögrével a kezében tért vissza. A kezembe adta és én azonnal láttam, hogy forró csoki van benne.
- Naomi csinálja a legjobban..- ült le velem szembe.
- Még sosem ittam.- kortyoltam bele.
A pillecukrok és a cukor darabkák olyan jól mutattak, hogy nem volt szívem meginni.
- Ne milyen?- nézett rám csillogó szemekkel.
- Fantasztikus.- kiáltottam el magam.
Liam fetrengett a nevetéstől. Fogalmam sincs mekkora bajszom lehetett, de gyanítom elég nagy. Annyira rám jött az öt perc, hogy az ujjamat belemártottam a csokiba, majd végig húztam az orrán.
- Így sexisebb vagy.- mosolyogtam.
- Ezt még megkeserülöd.- követte a példám, de mire ő tevékenykedhetett volna én addigra már a folyosó vége felé futottam.
- Robin nem futkosunk a folyosón.- kiabált utánam.
- Te mit csinálsz?- fordultam hátra.
- Mosolyogjanak!- kiáltotta el valaki a hátunk mögül.
- Úristen.- sikoltottam.
Amikor észrevettem, hogy Harry áll a kamera mögött szó szerint neki rohantam.
- Normális vagy?- nézett rám közben pedig beért Liam.
- Te hoztad rám a szívbajt.- vágtam vállon.
- Én csak megakartam örökíteni a pillanatot.- mosolygott.
- Gonosz vagy Harry.- fordultam el tőle.
- Tudod Hazza fényképezni csak a gépeddel tudsz.- kapta ki Liam a kezéből majd elkezdett szaladni.
Először csak nevettem utána pedig elkezdtem szaladni hátha utolérem a nyúlcipős egyént. De ahogy a lifthez értem nem volt ott senki.. Elkezdtem keresgélni, hogy merre mehetett amikor valaki berántott a takarítószertárba.
- Héé!- ficánkoltam, hisz azt hittem Liam az.
- Robin fogd már be.- szólt rám Carly.
- Te mit keresel itt?- néztem rá döbbenten, de láttam rajta, hogy ő is megdöbbent azon, hogy én vagyok ott.
- Azt hittem Naomi vagy. Egyébként meg a kérdésedre válaszolva bújkálok Lou elől jobban mondva az összes fiú elől.
- Mit csináltatok?
- Odaadtam a bugyim Naominak aki betette Zayn cuccai közé és egy kicsit megvicceli Zaynt és fordítva is ugyan így történt. De a legviccesebbe kéne még egy fő. Vállalnád?
- Mit kéne csinálnom?- vontam fel a szemöldököm.
- Ellopni Liam egyik alsóját Ashley hozza Harryét Lexie Niallét, Naomi Zaynét én pedig Louisét. Utána betesszük a menedzser kisasszony táskájába utána megvádoljuk, hogy ellopta az alsókat. Na?
- Ez hülyeség.- ismertem el.
- Igen, de megbosszulom még annak a libának, hogy lehülyézett.
- Mikor hülyézett le?
- Még nem tette meg, de bármikor megteheti.- mondta.
- Hülye.- mondtam.- De figyelj akkor miért nem lógatod ki az ablakon a fiúk nadrágjait.Elmegyünk sétálni és arra jövünk vissza.
- Ezt fogom csinálni. Na akkor viszont csend el Liam boxerét.
Nevetve léptem ki az ajtón. Fogalmam sincs, hogy csenem el, de amikor beléptem a szobánkba nem volt bent senki. Elkezdtem az időközben megkerült csomagok között kutakodni amikor valaki a nyakamba kezdett szuszogni. Óvatosan álltam fel és éreztem még a leheletét a nyakamon.
- Mit csinálsz?- szólalt meg mire én egy meg könnyebbült sóhajjal nyugodtam meg.

7 megjegyzés:

  1. Ha elloptad az alsóikat, akkor hozd el. Majd én aláíratom velük és gazdagok leszünk :P Szerető anyád aki várja a folytatást minél hamarabb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megbeszéltük, és milyen szigetre megyünk a pénzből???

      Törlés
    2. Oké apám is hozod és én vihetem az uram? Vagy csak csajos buli lesz és a "kutyát" visszük?

      Törlés
  2. Szia!:D
    Fantasztikus és várom a folytatást!:DD
    Rose X

    VálaszTörlés
  3. gyorsan gyorsan!!!!!!!! kb mikor tod hozni az new részt?!! SIESS

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most programom van plusz a jövő hét angol korepből áll; de igyekezni fogok

      Törlés