2013. június 3., hétfő

54.rész

Az dobozok kipakolása fáradtságos munkának bizonyult. A ruhapróbálgatások után ráébredtem arra, hogy még mindig nagyon utálok vásárolgatni. A sok- sok ruha közül sikerült hármat magaménak tudni. Éppen hazafelé tartottam amikor valaki a nevemet kiabálta.
- ROBIN! Várjál!
Hátrafordultam és Brett rohant utánam. Mikor beért elindultunk szépen lassan. Szegény lihegett, de nem igazán foglalkoztam vele, kellett neki rohannia.
- Egyébként mi járatban vagy erre felé?- néztem rá.
- Hát a nagynénéd felhívta Jamest, hogy beszéljen veled, mert rossz kedved van én pedig ott voltam náluk és akkor mondta én meg mondtam, hogy majd én beszélek veled.
- Ez kedves volt.- mosolyodtam el halványan.
Éppen a kereszteződésnél akartunk átmenni amikor egy csapat paprazzi rohant le. Brett takarta az arcomat amennyire tudta és csak úgy tudtunk megmenekülni, hogy egy Wc-be zárkóztunk be. Brett nagyon fülelt, hogy elmehettek-e már a fotósok. Brett kilesett és mikor ő kiment én követtem.
- Ez meleg helyzet volt.- sóhajtottam.
- Az és bocsi, ha véletlen a címlapra kerülsz.
- Semmi egyszer mindent el kell kezdeni.- mondtam közben pedig már indultam is meg.
- Estére kiderítem, hogy miket terjesztenek és felhívlak.
- Nem tudsz nekem üzenni, ha nem tudod a mobil számom.
- Akkor megadod?
- Nem fog menni.-húztam el a számat.
- Miért?- vonta fel a szemöldökét.
- Mert odaadtam a telefonomat valakinek akinek fontosabb volt.
- Jó akkor majd a vonalas telefonotokat felhívom. Akkor szia.- nyomott egy puszit az arcomra.
Brett elindult az ellenkező irányba, de én utána kiabáltam.
- Brett!
Úgy állt meg, mintha csak erre várt volna. Visszasietett mellém majd aggódó tekintettel vizsgálgatott.
- Minden rendben?
Megráztam a fejem, majd megkértem, hogy kísérjen haza. Az út csendesen telt. Nem igazán voltam beszédes hangulatomban ha lett is volna kedvem az is csak 4 személy lett volna. James házánál szét váltunk és én egyenesen haza vettem az irányt. Mikor beléptem az ajtón 4 dühös és egyben döbbent tekintettel találtam magam szembe.
- Ti mit kerestek itt?- pakoltam le döbbenten a cuccaimat.
- Hát talán magyarázatot adhatnál erre?- legyezgetett egy kinyomtatott papírt Lexie.
- Mégis ki ez a Brett Davern vagy ki csoda? És a fontosabb kérdés miért emlegetnek titeket egy párként?
- Mi van?- kerekedett el a szemem, majd kitéptem Lexie kezéből a papírt.
Tanulmányoztam, forgattam jobbra balra és nem tudtam, hogy történhetett ez. A szalagcím feltűnő és figyelem felkeltő: " Úgy látszik a sztárvilág nem egy hanem kettő friss kapcsolatra tett szert."
A minap látott napvilágot Liam Payne és Danielle Peazer újra fellobbant szikrája, de ma délután Brett Daver és újdonsült kedvese éppen London utcáin romantikáztak.
Mikor felnéztem alig tudtam szóhoz jutni. Na szép amikor felnéztem a lányokra Carly jól képen törölt.
- Aúú!!-dörzsölgettem az ütés helyét.- Ez most mire volt jó?
- Arra, hogy ráébresszelek arra, hogy teljesen hülye vagy.
- De azért szeretünk.- tette hozzá Naomi.
- Most komolyan mit tehettem volna?- ültem le a nappaliba.
- Mit?- néztek rám a többiek.
- Inkább ne válaszoljatok.- legyintettem- Nem szólhattam volna a fiúknak, hisz mégis csak Paul a menedzserük ő dönt a sorsukról.
- Jó ebben a tényben igazad van.- bólintott Ashley.
Carly nagyon otthon érezte magát, mert lazán kapcsolgatta a Tv-t és amikor éppen a Tini mix műsorra kapcsolt lefagyott. Mind odakaptuk a fejünket.
- Robin a pasid van a Tv-ben.
- Nem a pasim.-vágtam rá.
- Nem a lány akivel ma délután láttak nem a barátnőm, mert én...- csuklott el Brett hangja a Tv-ben.- Én meleg vagyok.
Carly kezéből kiesett a távirányító, többiekkel együtt leesett állal hallgattuk Brett sajtótájékoztatóját. 
- Ez hatalmas!- csattant ki Ashley.
- És Liam erre volt féltékeny.- mutogatott a Tv felé Lexie.
Erre a mondatra könnyek gyűltek a szememre, majd mindenki felém fordult.
- Már megint mi van?- kérdezték unottan.
- Szeretem.-töröltem meg a szemem.
- Jó ezt már tudjuk.- vágták rá kapásból.
- De arra hülye vagy te is és Liam is, hogy végre tuti biztosra menjetek és megbeszéljétek, hogy ki-kit szeret.
- Hehe.- nevettem cinikusan.
- HeHe vagy nem gyere.-ragadta meg a kezemet Naomi és Ahley.
Beültettek az autóba és meg nem álltunk a fiúk házáig. Amikor sikerült betessékelniük nagy levegőt véve sétáltam be a nappaliba ahol a fiúk valami filmet néztek. Naomi elkiáltotta magát mire mind felém fordultak. Liam döbbent arccal nézett végig rajtam, majd felállt és odalépett hozzám. 

6 megjegyzés:

  1. Ó Istenem! Fantasztikusan jól írsz! Imádom a történetedet ès már k....ra várom a következő részt!!!<3 De remélem, hogy innen fogod folytatni!!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen és megnyugtatlak innen fogom folytatni ez 100%-os :)

      Törlés
  2. mikor lesz kövi rész ???? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Előre láthatóan még nem tudom, de igyekezni fogok vele.
      Ui.: Vasárnap talán, de nem biztos attól függ mennyire leszek kifáradva :)

      Törlés
  3. Váááá! :D Imádooom , és pont ott abbahagyni!! :S Gonoosz.. :P Siess a kövivel <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élnék a barátnőm szavával Gonosz, de jól áll. Ígérem sietek vele :)

      Törlés