2014. december 22., hétfő

101.rész (2.évad 31.rész)

Hosszas kihagyás után meghoztam az én kis karácsonyi ajándékom! Igyekezni fogok hozni a következőt de sajnos idén érettségizem és az most fontosabb lett. 

Liam felpattant az ágyról és kiszaladt a szobából. Lecsuktam a ketrec tetejét és követtem a példáját. Végig rohantam a lépcsőn, de az utolsó lépcsőfoknál elakadtam. A karácsonyfánk lángokban állt. Odalépdeltem Carlyék mellé akik a telefon kijelzőjét bámulták mindeközben a fiúk próbálták eloltani a szerencsétlenül járt fánkat.
- Mennyi idő mire kiérnek?- fordult felénk Zayn.
- 5 perc körül mondta a diszpécser.
- Hozzatok valamit! - kiáltott fel Niall és az égő kezével hadonászott.
- Nyugodjon meg mindenki! - rohant el Louis a konyhába majd visszafelé egy lábassal érkezett vissza amit ráöntött Niallra. Gyilkos pillantásokkal jutalmazta Louist. Szirénázás zavarta meg a gyilkolást. Három tűzoltó rohant be a bejárati ajtón majd oltani kezdték azt a maradék fát ami még égett. Liam odasunnyogott mellém, majd a fülembe kezdett suttogni.
- Én is tűzoltó lettem volna, ha nem jön be az éneklés.
- Még szerencse, hogy be jött. - jegyezte meg Lexie.
Liam feltűzte az orrát, majd otthagyott minket. Lexiere néztem aki a megpörkölődött barátját tanulmányozta. Pár percig nézhettem mire észrevette, majd rám nézett és tekintetéből sugárzott a meglepettség.
- Mi az?
- Megbántottad!
- Csak őszinte voltam. - vont vállat.
Kisiettem a konyhába ahol Liam Harryvel egy társaságban zabálták a vörösszőlő ízű fagyit. Leültem Liam mellé, majd elvettem tőle az evőeszközt, de szerencsétlenségemre én azzal nem tudtam enni.
- Hogy lehet a fagyit villával enni?
Felkeltem a pultól és az evőeszközös fiókig meg sem álltam. Kivettem egy kiskanalat, majd visszaültem mellé.
- Kérhetek én is? - tartottam feléjük a kanalat.
- NEM! - Húzta maga felé a bödönt Harry.
- Harry! - szólt rá élesen Liam.
- Mi van? Ő csaj biztos nem adok neki a fagyimból. Szerezzen magának!
Magához szorította és durcásan a nappali felé indult.
- Itt meg mi történt? - hallottuk a hangját.
Felpattantunk és utána mentünk. Tátott szájjal mered a karácsonyfa hamvaira. Eldobta a fagyis dobozt amit eddig féltve óvott tőlem, majd lerogyott a földre és a fenyő maradékát siratta.
- Ki tette ez veled? Ki volt az a szörnyeteg?
- Liam!- vágta rá Louis.
Elkerekedett szemekkel nézem a barátom aki köpni-nyelni nem tudott. Carly egyetértően bologatott mellé és hozzá társult még Zayn aki csak az imént jelent meg.
- Én?! Te normális vagy? Egész végig fenn voltam! A másik meg, hogy milyen okból gyújtottam volna fel?- tátotta szét a karját. - Fogalmam sincs honnan vetettek ekkora őrültséget, de annyi fix, hogy beszívtatok valamit!
- Liam szabotálni akartad a művünket! - háborgott Carly.
- Hogy mi bajotok van? Most ti összefogtatok ellenem? - nézett végig a lent lévő társaságon.- Robin?
Megráztam a fejem, majd megöleltem. Éreztem, hogy jól esik neki ezért csak a fejemet fordítottam a többiek irányába akik komoly fejjel nézték Liamet.
- Mi bajotok van?- kérdeztem végül meg.
Carly nevetést visszafojtva közölte, hogy semmi így azonnal tudtam, hogy csak szívatják Liamet. Csúnyán ránéztem a barna barátnőmre aki fel sem vette magára.
- Carly miért?
- Nem tudom őket bántani! Hisz nézd milyen aranyos pofikájuk van.
Carly az arcunkat kezdte csipkedni ami nagyon fájt. Próbáltam lerázni a kezét, de nem sikerült. Rosszabb volt, mint egy idős néni, aki az unokája arcát csipkedi.
- Hagyd már abba!- ütögettem a kezét.
Carly durcásan rám nézett, majd abba hagyta.
- Sajnálom haver!- ölelte meg Zayn Liamet, majd azzal a lendülettel el is tűnt az emeletre.
Liam mérgesen Louisra nézett aki csak váll vonogatva vigyorgott. Harry viszont nem tudott a szívassuk meg Liamet tervről mert még mindig a földön térdelt és a fa maradványait siratta.
- Szándékosan gyújtottátok meg? - kérdeztem meg végül.
- Nem! Az egyik égősor zárlatos lett és az miatt gyulladt ki és én találtam ki, hogy Liamen leverem.
- Szemét vagy Louis. - boxolt bele barátja vállába.
Carly kézen fogta Lout én pedig Liamet és felvittük őket a hálóba. Becsuktam magam mögött az ajtót és az ágy felé lökdöstem. Idegesen beletúrt a hajába, majd leült az ágy szélére. Az ölébe ültem és a nyakát kezdtem csókolgatni. A keze a fenekemre tévedt, és azt kezdte simogatni. Apró sóhaj tört fel az ajkaim közül. Éreztem ahogy mosolygott miközben lágyan megszívta a nyakam. Hátra dőlt én pedig hátravetettem a fejem és játékosan beletúrtam a hajamba. A férfiasságának egyre kevesebb helye volt ahogy mozogtam. Széles vigyor ült ki az arcomra miközben lágyan megcsókolta a nyakam. Fordított a helyzetünkön így ő került felülre.
- Boldog karácsonyt.- motyogta miközben feljebb tolta a felsőm.

3 megjegyzés:

  1. Imadom a tortenetet kovit *-*

    VálaszTörlés
  2. Imádom. A http://robinandzoeblogja.blogspot.com/ ra meghívnál, ha szépen meg kérlek?
    Pussz.:*Helen*

    VálaszTörlés