2014. augusztus 29., péntek

99.rész (2.évad 29.rész)

.:Robin:.

Megfogtam az apró ajándékot és elindultam vele fel az emeletre. Letettem az ágyra a dobozt amibe a nyuszi leselkedett kifelé.
- Na gyere ide!- óvatosan fölemeltem és az ölembe vettem.
Éppen kiugrott az ölemből amikor Liam belépett. Bátortalanul ugrándozott körbe körbe. Annyira aranyos volt, ahogy odaugrált Liam lábához, majd elkezdte szaglászni.
- Na és hogyan fogod innen oda rakni?- mutatott a ketrecre ami az ajándék része volt.
- Még nem tudom szerintem majd óvatosan beteszem.
Liam leült az ágyra én pedig a lábának döntöttem a hátam.
- És mi lesz a neve?- hajolt előre, hogy adjon egy csókot.
- Nem tudom.- vontam meg a vállam.
- Egyáltalán fiú vagy lány?- nézett a fehér szőrgombolyagra.
- ZAYN!- kiáltottuk magunkat el egyszerre.
Zayn úgy rohant be a szobába, mintha életveszélybe lenne. Kikerekedett szemekkel állt meg az ajtóban amikor észrevette, hogy nem történt semmi.
- Mi van?- tárta szét a kezét.
- Fiú vagy lány?- vágtam hozzá a kérdést.
- Mi?
Liam fejbe csapta magát én pedig a padlót akartam megfejelni csak Liam éppen elkapott és visszahúzott.
- Ő ott.- mutattunk egyszerre a nyuszira.
- Szerintem nem tudom. Döntsétek el a tiétek!- hagyott ott minket.
- És akkor most mi lesz? Hogy döntsük el, hogy milyen nevet adjunk neki?
- Ültessétek be egy kocsiba és ha tud parkolni akkor fiú ha nem tud lány.- állt meg Louis a nyitott ajtóban.
A két kezével az ajtófélfának volt támaszkodva.
- Jobb ötleted már nem is lehetne!- álltam fel, majd megfogtam a tapsi hapsit. - Gyere majd kitalálunk valami szép nevet. - beletettem a ketrecébe, majd elsétáltam Louis mellett.
- Mit akarsz Louis?- hallottam még a kérdését Liamnek.
- Van egy nagyszerű hírem a számotokra.
A végét nem hallottam mert éppen megjelent Harry.
- Ááá szia Harry.- küldtem felé egy baráti mosolyt.
Harry rám nézett és ment tovább. Megvontam a vállam és leszaladtam a lépcsőn. Bementem a konyhába, majd a hűtőből előkerestem egy szál répát.
- Ezt tökéletes lesz.- ragadtam magamhoz a legnagyobbat.
Visszasiettem, de amikor Louis megláttam a zöldséget a kezembe átváltozott hisztis kisgyerekké.
- Mit akarsz vele csinálni?- kérdezte és tekintete aggodalmat sugallott.
- Willnek hoztam.
- Úgy látom vetélytársad akadt.- mondta vigyorogva Liam.
- ZAYN!!!! NAOMI!!!- kiabált majd elsietett a szobájuk felé.
Odaállt és elkezdte verni Zaynék ajtaját. Az ajtófélfának dőlve néztük ahogy Louis próbálja kiverni az ajtót.
- Louis nyugi nem eszik annyi répát. És megígérem, hogy ha elfogy majd én veszek.
Louis abbahagyta a dörömbölést elfordult és mintha mi sem történt volna elhagyta a színhelyet.
- Úgy látszik te leszel az új bevásárlónő.- húzott magához.
A derekamon pihent a keze. A nyakamat kezdte csókolgatni.
- Megtennétek, hogy nem itt nyáladzotok? - jött fel Harry.
Komolyan elgondolkodtam rajta, hogy elmegyek és keresek egy lányt neki, hogy ne legyen ennyire maga alatt. Liam behúzott magával majd eldöntött az ágyon.
- Min gondolkozol?- adott egy puszit az ajkamra.
- Azon, hogy szerzek neki egy csajt, hogy ne legyen állandóan felfújódva.
- Ne foglalkozz vele.- puszilt bele a hajamba.
ᆤ ᆤ ᆤ ᆤ ᆤ ᆤ tir3dA nyaka köré fontam a kezem és fordítottam a helyzetünkön. Ráültem az ágyékára és apró csókokkal leptem el a testét. Láttam az arcát hogy folyamatosan mosolyog. A pólójától megszabadítottam majd az arcomat közre fogta a kezével és felhúzott magához.
- Annyira szeretlek.- adott egy puszit az orromra.
- Akkor is fogsz szeretni, ha azt mondom, hogy holnap vacsira kell mennünk a szüleimhez.
Liam elgondolkodott, majd elkezdte csikizni az oldalam. Folytak már a könnyeim is ahogy fordult a helyzetünk.
- Hülye kérdésre hülye válasz.
Felállt az ágyról, majd elment a fürdőbe. Amíg ő zuhanyozott én lesiettem valami harapni valóért. Felvettem egy oeros dobozt és egy üveg üdítőt.
- Hova készülsz azokkal?- állított meg Lexie.
- Egy kis romantikus édeskedés lesz.- vontam meg a vállam.
- Édeskedés mi? Én inkább hagyjuk az evést és szexeljünknek nevezném.
- Annyira hülye vagy.- hagytam ott.
Visszasiettem a szobánkba ahol már Liam az ágyon volt elterülve és a gépét bámulta félmeztelen. Letettem az éjjeli szekrényre a kaját és elsiettem én is zuhanyozni. Amikor végeztem magam köré csavartam a törölközőm és kiléptem a szobába. Liam az ágy háttámlájának volt dőlve és onnan nézte a gépet, de amikor észrevette, hogy csak egy törölköző fedi a testem felnézett a gépről és engem kezdett el nézni.
- Mi a helyzet hercegnő? Új a szabója?
Nem igazán értettem, hogy mit akar vele, de bele mentem a játékba.
- Hát tudja uram le kellett cseréltetnem az előző állandóan leskelődött utánam. - sétáltam felé.
- Ez nagyon szégyenletes!- kapta el a derekam majd az ágyra rántott.
Fogtam a törölközőm ahogy csak tudtam, nehogy leessen.
- Szerintem ennél én sokkal jobbat tudok önnek szerezni.- fogta meg a végét.
Lerántotta rólam majd eldobtam a szoba másik felébe. Apró csókokkal lepte el a testem én pedig a hátát karmolásztam.

***

3 óra körül teljes harci díszbe álltunk a szobánkba és már csak az indulásra vártunk. Izgatott és ideges voltam egyszerre. Bár a nagyszerű éjszaka kárpótlást nyújtott előre. Az ágyon ültünk amikor megcsörrent a mobilom. Apa volt. Gyors felvettem.
- Szia!!
- Mikorra jöttök?- kérdezte köszönés nélkül.
- Már is indulunk.- tettem le.
Liam vette a lapot mert már az ajtóban ácsorgott. Lesiettünk Li felkapta a kocsikulcsot és már mentünk is a garázs felé. Elmondtam a címet, majd indultunk is. Nem volt túl messze ami csak szerencsét hozott nekünk. Leparkolt a ház elé, majd kinyitotta nekem az ajtót.
- Hercegnő!- nyújtotta a kezét.
- Nagyon köszönöm.
Elindultunk az ajtó felé bekopogtam, majd szépen lassan kinyílt.
- ÓÓ Az én barinőm!

3 megjegyzés:

  1. Fogdjunk h az a menedzser csaj?? Valahogy sosem bírtam...
    Visszatérve, imádom a blogodat!! Top5!!:)
    Sajnálni Harryt de azért nem kellene elrontania mások szórakozását...siess a kövivel...imádlak:)
    Puszi:Kinga:))

    VálaszTörlés